Ik heb van de dealer begrepen dat onze nieuwe Cooper Cabrio eigenlijk het "oude" model nog is.
Nu denk ik dat voor "fast road" gebruik een blower niet zo'n nadeel is tov een turbo, zeker niet qua geluid, maar ik vroeg me af of het zinvol is om de standaard tune up's uit te voeren:
Luchtfilter door K&N vervangen, cat vervangen....of haalt het weinig uit?
Andere suggestie's?
(Ja, ik heb de ZOEKFUNCTIE geraadpleegd, NEE ik ben er niet veel wijzer uit geworden, vandaar de vraag )
Mijn welgemeende en oprechte dank bij voorbaat
Hop up
- minibandit
- MINI Nutter
- Berichten: 5999
- Lid geworden op: 28 Nov 2005
- Locatie: Kontich
- Contact:
das eigenlijk straf...dat ge ne auto gaat bestellen zonder dat ge eigenlijk weet welk model juist...
zoiets kan ik me eigenlijk niet goed voorstellen
gelukkig dat de dealer nog een beetje bij de pinken is !!
ik zou anders graag je gezicht gezien hebben als je de compressor- ipv de turbo-versie voor je neus kreeg...
buiten het verbruik mss...
zoiets kan ik me eigenlijk niet goed voorstellen
gelukkig dat de dealer nog een beetje bij de pinken is !!
ik zou anders graag je gezicht gezien hebben als je de compressor- ipv de turbo-versie voor je neus kreeg...
El Perro schreef:Nu denk ik dat voor "fast road" gebruik een blower niet zo'n nadeel is tov een turbo,
buiten het verbruik mss...
Wel, ik had met een oude new Mini S van een vriend gereden, en vond hem(de Mini) op gevoel leuker rijden dan het nieuwere test exemplaar.(sound ook)
Mijn vriendin wilde liever een cabrio........duzz hoe dan ook moest het een cabrio worden, al zat er een motor van een betonmolen in.
In de showroom hebben we erg goed ons best moeten doen om de verschillen te zien tussen nieuw en oud die naast elkaar stonden (cabrio/hatch) dus zo boeiend vonden we het niet om nieuwe/oude te moeten kiezen.
Het verbruik ligt mss hoger met de blower, maar ik heb nog nooit een zuinige auto gehad, duzz daar wil ik nu ook niet mee gaan beginnen!
Mijn vriendin wilde liever een cabrio........duzz hoe dan ook moest het een cabrio worden, al zat er een motor van een betonmolen in.
In de showroom hebben we erg goed ons best moeten doen om de verschillen te zien tussen nieuw en oud die naast elkaar stonden (cabrio/hatch) dus zo boeiend vonden we het niet om nieuwe/oude te moeten kiezen.
Het verbruik ligt mss hoger met de blower, maar ik heb nog nooit een zuinige auto gehad, duzz daar wil ik nu ook niet mee gaan beginnen!
Terug naar “Engine & Performance”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten