Airconditioning maakt veel lawaai

Alles over de motor, luchtfilters, verbruik, chiptuning ...
hooby
MINI Driver

Airconditioning maakt veel lawaai

Berichtdoor hooby » Di Aug 12, 2008 19:30

Wat ik me al hele tijd af vraag is of dat er nog mensen zijn waarbij hun airco veel lawaai maakt. Heb manuele airconditioning en als ik die aanzet begint er precies zo'n ventilator te draaien op volle toeren en maakt veel lawaai. Als je ruit dicht is en radio staat op hoor je deze niet zo erg, maar als je buiten naast je auto staat is dit wel soms storend vind ik. Iemand zelfde probleem? of is hier een oplossing voor?
Laatst gewijzigd door hooby op Wo Aug 13, 2008 19:31, 2 keer totaal gewijzigd.

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Wo Aug 13, 2008 14:04

Ik had vroeger autom. airco met hetzelfde fenomeen en dit bleek normaal te zijn... Ben je toch nog ongerust ga je best even langs bij de dealer. :wink:

VAMPIRE
MINI Freak

Re: Airconditioning maakt veel lawaai

Berichtdoor VAMPIRE » Wo Aug 13, 2008 15:14

hooby schreef:Wat ik me al hele tijd af vraag is of dat er nog mensen zijn waarbij hun airco veel lawaai maakt. Heb manuele airconditioning en als ik die aanzet begint er precies zo'n ventilator te draaien op volle toeren en maakt veel lawaai. Als je ruit dicht is en radio staat op hoor je deze niet zo erg, maar als je buiten naast je auto staat is dit wel soms storend vind ik. Iemand zelfde probleem? of is hier een oplossing voor?

verschrok mij ook de eerste keer dat ik de airco opzette!
Juist een mega-stofzuiger :shock:
Maar is normaal hoor. :wink:

Terug naar “Engine & Performance”