Danyboy schreef:Doe verder zoals ge bezig bent bandit, ik heb er toch geen irritante gevoelens van
Volledig akkoord. Een beetje sfeer op 't forum kan geen kwaad
minibandit schreef:leraar LOL...
btw geef alleen maar tegenargument als ik er zeker van ben dat het kan...
dus als er hier en daar onzin verteld wordt, kan ik daar rustig op argumenteren...
enneuhm, kom jou toch ook overal tegen...
ps : deftig materiaal...mss wel...maar "miniem zou moeten zijn"... is dus niet h? !!
verloor de afgelopen dagen meer dan me lief was...aan power
YELLOW_DINO schreef:fred schreef:Iedereen wil wel een heinz-kuur zeker ?
Nee toch niet,die gasten blijven met hun poten van mijnen auto zijn hart.
Als ik meer pk's wil zal ik wel nen S kopen of iets anders waar meer pk's in het hart zitten.
mini black n'croom schreef:en het is ook niet echt ideaal om bij deze temps ff max belasting te vragen van je motor h? ....
er word niet tot het max toerental gegaan hoor gewoon stevig geaxelereerd tot ongeveer 140 per uur en er word geschakelt op ongeveer 3000/min ik stond er zelf verbaasd naar te kijken
The one schreef:hallo mensen
Heb mijne mini one ook laten tunen bij heinz, zeeer content van
van 90Pk nr 125Pk, de 125 is natuurlijk wel maar bij de 6000 RPM
kon ook naar 130 gaan door luchtfilter te plaatsen maar heb dat maar gepast.
Die gasten werken zeer proffesioneel, ze geven u een schoon grafiekske mee met voor en na de tuning en ze geven u verschillende tips zoals niet gaan tanken bij die "kleinere stations".
Grtz
minibandit schreef:The one schreef:hallo mensen
Heb mijne mini one ook laten tunen bij heinz, zeeer content van
van 90Pk nr 125Pk, de 125 is natuurlijk wel maar bij de 6000 RPM
kon ook naar 130 gaan door luchtfilter te plaatsen maar heb dat maar gepast.
Die gasten werken zeer proffesioneel, ze geven u een schoon grafiekske mee met voor en na de tuning en ze geven u verschillende tips zoals niet gaan tanken bij die "kleinere stations".
Grtz
hebt ge soms een scan of zo van da grafiekske...
wil de koppelcurve en het vermogensverloop wel een bestuderen...
El Perro schreef:Gisteren de cabrio bij Heinz gebracht voor een EPO kuur:
Pulley voor de blower(die blaast nu echt wél)
Grotere cooler
Remap
Gans schnell jah!!! Vooral het hernemen is fantastisch, het kleine motortje voelt aan als een zwaar koppelrijk blok!!!
Voorlopig nog maar 1 Clio RS en een Boxter ongelukkig gemaakt(en mezelf via een flitspaal).
Op de planning staat nog een fijne uitlaat (suggestie's?) en een luchtfilter, het moet wel beschaafd blijven, het is het autootje van mijn vrouw.
Good job Heinz!!!
El Perro schreef:Origineel: 169ps @201km/h; 198Nm
Nu: 215ps@205 ; 249Nm
Voor de echte tuningfreaks wss geen schokkende waardes, maar het voelt veel beter aan én, het blijft de boodschappenauto van mijn madame.......(ik hoop da ze nu sneller terug is van't shoppen, dat was de achterliggende gedachte).
Ik zou graag de blower wat meer horen gillen, wss is dit te bekomen door een andere luchtfilter?
Terug naar “Engine & Performance”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten