JCW op Mini One

Alles over de motor, luchtfilters, verbruik, chiptuning ...
Gebruikersavatar
Zooba
MINI2 - Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 Aug 2009

JCW op Mini One

Berichtdoor Zooba » Wo Sep 02, 2009 11:17

Hey allemaal, heb hier wat rondgelezen over de JWC kit.

Nu zie ik op de site van Mini wel staan dat er verschillende kits op de markt zijn zoals de Sound kit en performance kit etc etc.

Nu heb ik twee vraagjes:
1. Waar kan je opzoeken wat er allemaal is van JCW en waar kan je zien wa die stukken kosten?
2. Is eht toepasselijk om JCW los te laten op mini Ones R50? Of wordt dit enkel gedaan als uitbreiding op cooper S of dergelijke?

alvast bedankt vr de hulp, grtjes!

Gebruikersavatar
dogtown
MINI-aholic
Berichten: 370
Lid geworden op: 19 Okt 2006
Locatie: Gent - Sint Amandsberg

Berichtdoor dogtown » Do Sep 03, 2009 20:50

Hey,

de prijzen staan niet meer vermeld op de JCW accessoires voor de R50/R52/R53...
Voor een One is de soundkit de beste (en leukste) die je qua geluid kan hebben van JCW... verder een JCW stabilisatiestang en een aero-kitje en je bent al een eind op weg hé ?!
Voor prijzen van de gewenste onderdelen ga je best eens naar je local dealer...

Gebruikersavatar
Zooba
MINI2 - Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 Aug 2009

Berichtdoor Zooba » Vr Sep 04, 2009 17:31

thanks for reply...

nu nog 1 vraagje dat hier niet thuishoort.

Ik was eens op zoek naar een nieuw stuurtje, en ik vind die ene wel leuk die op nieuwe mini's zit met zo een ovaal hart.

Je hebt er een met een rond hart en een met ovaal hart. Hetgeen ik nu heb ik zo een ouder met een rond hart. Maar ik zou graag dat met ovaal hart (nieuwer) erin steken. Ik zou wel mijn oue mini zo origineel mogelijk willen houden zodat ik geen wannabe ben die een oude auto met nieuwe odnerdelen 'beplakt'... dat vind ik niet de bedoeling...

daarom mijn vraag, het stuur met het ovale hart, werd dat toen ook al gebruikt of kan k dan best voor het stuur gaan met rond hart??

thanks in advance!!

Gebruikersavatar
Zooba
MINI2 - Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 Aug 2009

Berichtdoor Zooba » Ma Sep 21, 2009 21:48

Wat vinden jullie trouwens van JCW op Mini One toegapast?
Heb het er eens met een vriend over gehad en die zei, als je geen cooper s hebt, begin dan niet aan jcw ... das belachelijk...

Maar is deze stelling juist??

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Ma Sep 21, 2009 22:22

Ik zou er eerder een bluefin opzetten. Doe maar eens een search hier op het forum op "bluefin", je zal er dan wel wat van vinden.

Gebruikersavatar
Zooba
MINI2 - Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 Aug 2009

Berichtdoor Zooba » Di Sep 22, 2009 9:39

Heb vant weekend LO1 van Lohen geinstalleerd, Bluefin included :-) Marcheert goed!

Maar ik heb het vooral over velgjes, ik zou graag de JCW velgjes op mijn Mini One zetten maar ik vrees dat dit belachelijk gaat ogen? Een beetje wannabe? Maar wou eens horen wat jullie mening is...


Terug naar “Engine & Performance”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten