nu heb ik zitten denken als ik een betere intercooler steek ? zou dit iets uitdoen of beter afblijven ?
grtz philippe
intercooler veranderen ?
Betere intercooler op je turbo ? Rijd jij niet met een S ?
Een andere hypercharger zal wel effect hebben maar de vraag is of het sop (=de vele ?'s) de kolen (=het beetje meer PK's en NM's) waard is.
Een effici?ntere hypercharger zal met minder vermogensopname meer lucht samenpersen. Meer lucht en meer brandstof = meer PK's
(?n meer verbruik
)
In de JCW voor de S kit zit een andere hypercharger. De '05 JCW kit haalt een 210PK en een 245NM. Het zal dus wel degelijk helpen.
Aftermarket kits halen misschien wel evenveel (of meer) PK's voor minder geld, maar dan gaat de betrouwbaarheid er misschien vandoor.
Bruno en Quick kennen hier veel meer van.
Persoonlijk (maar da's ik h?) zou ik eerder gaan voor een ophanging van JCW (werkt samen met het DSC) voor betere baanligging en leuker bochtjes pikken, samen met een LSD voor een betere tractie. (en de JCW stoelen omdat die zo prachtig zijn, niet Domingo ?
)
Success, W
Een andere hypercharger zal wel effect hebben maar de vraag is of het sop (=de vele ?'s) de kolen (=het beetje meer PK's en NM's) waard is.
Een effici?ntere hypercharger zal met minder vermogensopname meer lucht samenpersen. Meer lucht en meer brandstof = meer PK's


In de JCW voor de S kit zit een andere hypercharger. De '05 JCW kit haalt een 210PK en een 245NM. Het zal dus wel degelijk helpen.
Aftermarket kits halen misschien wel evenveel (of meer) PK's voor minder geld, maar dan gaat de betrouwbaarheid er misschien vandoor.
Bruno en Quick kennen hier veel meer van.
Persoonlijk (maar da's ik h?) zou ik eerder gaan voor een ophanging van JCW (werkt samen met het DSC) voor betere baanligging en leuker bochtjes pikken, samen met een LSD voor een betere tractie. (en de JCW stoelen omdat die zo prachtig zijn, niet Domingo ?

Success, W
wvs schreef:Betere intercooler op je turbo ? Rijd jij niet met een S ?
Een andere hypercharger zal wel effect hebben maar de vraag is of het sop (=de vele ?'s) de kolen (=het beetje meer PK's en NM's) waard is.
Een effici?ntere hypercharger zal met minder vermogensopname meer lucht samenpersen. Meer lucht en meer brandstof = meer PK's(?n meer verbruik
)
De vraag is wat het doel is , hoeveel pk wil je bereiken , enz.
Terug naar “Engine & Performance”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast