Probleem Cooper S
Probleem Cooper S
Hallo iedereen, ik zit met een probleem op mijn mini cooper S. Als ik in hoge toeren ga, gaat mijn motor soms in motor storing en gaat ook het lampje van de motor electronica branden en mijn motor gaat terug naar 2000 toeren. Hij is daar ook al een paar keer voor binnen geweest maar ze krijgen het probleem niet opgelost. Laatste keer is er een gasklep vervangen maar zonder resultaat. Nu is mijn vraag heeft er nog iemand dit probleem of weet iemand de oplossing hier voor???
Re: Probleem Cooper S
Eerst dacht ik toerentalbegrenzer, maar als je er al een paar keer voor binnengegaan bent, veronderstel ik niet dat 't dat is... Betreft het telkens hetzelfde toeretal, of is het een willekeurig?
probleem cooper s
ze hebben eindelijk bij bmw het probleem gevonden ze hebben mijn boordcomp. vervangen en sins die heb ik het probleem niet meer gehad waarschijnlijk zat daar den een fout in.
Hartelijk bedankt Ringmini, wij gaan dit eens voorleggen bij onze dealer want we zij ondertussen ook nog binnengeweest waar de gasklep vervangen is, donderdag hebben we getest op circuit Zolder maar nog steeds hetzelfde probleem. Staat ondertussen terug bij de dealer
Maar zoals gezegd, hartelijk bedankt voor uw reactie
M.V.G.
Tom

](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Maar zoals gezegd, hartelijk bedankt voor uw reactie
M.V.G.
Tom
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter

Dit zegt wel genoeg zeker!!!!!
Klein verhaal van de laatste week,
Vorige week donderdag na drie volle dagen in de garage met volle moed naar Circuit-Zolder om te testen, geluk van korte duur want het was weer hetzelfde, iedereen weer down and depressed.
Zelfde dag terug naar dealer gedaan, ondertussen een antwoord gekregen van Ringmini omdat hij hetzelfde heeft voorgehad (Many thanx for this Ringmini)!!!
Dus maandag dit besproken met onze contactpersoon van dealer, na enig overleg toch maar besloten om het te wagen, dus maandag nieuwe computer besteld, dinsdagmiddag computer geleverd.
Woensdag hebben ze dan de computer vanuit Bornem met een direct link geprogrammeerd, rond de middag het blijde nieuws gekregen dat dit met succes geslaagd was en om 16 uur draaide de auto weer met de nieuwe computer.
Vandaag hebben we terug uitvoerig gaan testen zonder 1 enkel probleem, dus iedereen so happy as it can terug huiswaarts gekeerd waar de auto een grondige poetsbeurt en soignatie heeft verdiend.
Dus we hebben op dit ogenblik een happy end
Voor de geinteresseerden die zondag niet weten wat te doen kunnen gerust eens een kijkje komen nemen op het circuit Zolder.
Op onderstaande link kan je gratis inkomkaarten afdrukken t.w.v. 7,50 ? met dank aan Racingworld.be
http://www.racingworld.be/images/2006/b ... ionBHR2006
Met vriendelijke groet,
Tom
Terug naar “Problemen en fouten”