keuring
keuring
Mijn concessiehouder is zojuist met mijn cooper s naar de schouwing geweest voor de eerste maal. Deze is afgekeurd op de wielen, ophanging, remmen en bumpers.
De auto is JCW maar blijkbaar zijn de documenten die ik bij de kit had ontvangen niet geldig.
Ondertussen zijn er andere documenten aangevraagd, en weer is de auto afgekeurd.
Ik heb naar bmw bornem gebeld. Daar zegde men dat bmw in conflict ligt met de schouwing, dat ze nog een aantal oplossingen hebben, en in het slechtste geval moet alles van JCW eraf en krijg ik mijn geld terug.
Eindconclusie: keuring sucks
De auto is JCW maar blijkbaar zijn de documenten die ik bij de kit had ontvangen niet geldig.
Ondertussen zijn er andere documenten aangevraagd, en weer is de auto afgekeurd.
Ik heb naar bmw bornem gebeld. Daar zegde men dat bmw in conflict ligt met de schouwing, dat ze nog een aantal oplossingen hebben, en in het slechtste geval moet alles van JCW eraf en krijg ik mijn geld terug.
Eindconclusie: keuring sucks
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Number 19 schreef: de full JCW kit kan inderdaad problemen geven als je niet de juiste papieren hebt. Maar lijkt mij echt onwaarschijnlijk dat alle JCW's bij gelijk welke keuring afgekeurd worden ...
zal blijkbaartoch iets in die richting zijn...

als men "in Bornem" zelfs zegt "anders geld terug en JCW stukken eraf"
dus zelfs daar hebben ze er niet zoveel vertrouwen in blijkbaar...

hopelijk komt daar zeer snel duidelijkheid over...

anders zullen er hier nog wel enkelen met de zweetdruppels op het voorhoofd zitten...

Blade schreef:komt niet door de keuring hé, is een fout van Bmw,
zij verkopen niet goedgekeurde stukken ...
Inderdaad. het is nl. zo dat als een bepaalde dealer JCW onderdelen verkoopt die voor de
autosport zijn ontwikkeld er GEEN officieel attest word bij geleverd . maar dat deze gecopieerde
attesten van de officiele papieren neemt van bv. een legale Works kit en die samen met deze onderdelen van de autosport en aan een verminderde prijs door verkoopt aan particulieren.
met alle gevolgen vandien.
Laatst gewijzigd door Stan op Za Sep 30, 2006 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Stan schreef:Inderdaad. het is nl. zo dat als een bepaalde dealer JCW onderdelen verkoopt die voor de
autosport zijn ontwikkeld er GEEN officieel attest word bij geleverd . maar dat deze gecopieerde
attesten van de officiele papieren neemt van bv. een legale Works kit en die samen met deze onderdelen van de autosport en aan een verminderde prijs door verkooppt aan particulieren.
met alle gevolgen vandien.
Dit is natuurlijk een heel ander verhaal...
Mogen we weten welke dealer dit is, kwestie van een verwittigd man te zijn?

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “Problemen en fouten”