Hulp gevraagd: LEK

Meld hier je problemen en fouten - misschien krijg je wel een oplossing
sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Ma Jun 04, 2007 10:58

oei Grand cru dat is idd ni fijn om mee te maken, ik hoop dat ze alles nog vervangen en dat het deze keer nimeer stuk gaat... dat zou toch ni mogen eh dat die motorsteunen zo snel kapot gaan... :? veel sterkte! :(

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Jun 04, 2007 11:46

sscooper schreef:dat zou toch ni mogen eh dat die motorsteunen zo snel kapot gaan... :?

da zit em volgens mij in zijne rijstijl... :lol:

grand_cru schreef:Lijkt wel alsof ze die miserie bij MINI kunnen programmeren

allé...al bij al zullen er nu hier wel enkelen met het koud zweet zitten. :shock: :?
nl al diegenen die hunne steun al hebben laten vervangen...dat zal aftellen worden naar het verschijnen van olie blijkbaar !!
zoiets moesten ze toch oplossen met een "terugroep" actie en blijkbaar iets degelijker materiaal :twisted:

Tha MiNi
MINI Fan

Berichtdoor Tha MiNi » Ma Jun 04, 2007 14:54

Ik heb nu mijn S 'ken volgende maand (19/07, op mijnen verjaardag) 2 jaar ...
ik heb die motorsteun ook al eens moeten vervangen een maand of 3-4 geleden en kort
daarna moest ik terug binnen voor mijn verlichte dorpellijsten te vervangen en daar hoor
ik dan dat ze ook mijn selingblok vervangd hebben ...door dat die motorsteun stuk was
zeiden ze me maar wat er mij opvalt dat dit bij iedereen die da tg komt, vooraan rechts
gebeurd ...nu zijn mijn motorsteunen in orde ... da word blijkbaar aftellen .... :s nu voor
mij is da niet zo een probleem , ik heb zo een Mini inclusive contract ... maar toch het
mag niet gebeuren e ...good luck aan allemaal met dit probleem.

Grtz MiNi

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Ma Jun 04, 2007 15:23

minibandit schreef:
sscooper schreef:dat zou toch ni mogen eh dat die motorsteunen zo snel kapot gaan... :?

da zit em volgens mij in zijne rijstijl... :lol:

Ja, mijne rallye-rijstijl is gekend hè, maar dan moet je Mieke eens zien sjezen :? :grin:

boeki
MINI Freak

Berichtdoor boeki » Za Aug 18, 2007 16:15

Blijkbaar is dit een veel voorkomend probleem bij de mini, mijne mcs is nu 3 jaarkes oud en gisteren ontdekte ik ook een lek, wat blijkt mijn silentblok rechts vooraan is kapot.
Direct naar de garage gegaan en kan volgende week vrijdag pas binnen en de dealer vertelde mij dat dit geen probleem zou mogen zijn toch ben ik er niet echt gerust in :(
Kga er toch proberen een garantiegevalleke van te maken als ik dit hier allemaal lees.

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Za Aug 18, 2007 20:44

Is inderdaad geen drama, zolang je er geen Parijs-Peking rallye mee gaat rijden :grin:

Die steun is normaal een onderdeel met verlengde garantie (5 jaar dacht ik). Zal dus gratis vervangen worden, ook omdat ze bij MINI weten dat dit een abnormale slijtage of productiefout is.

Terug naar “Problemen en fouten”