ga de mini D overkopen van een vriend
nu weet ik dat er eens een stomme trut:-) tegen hem op gezeten heeft
en krijg ik dus prijsvermindering etc
ook om de schade te laten herstellen
het raam doet vervelend ,gaat wel nog maar werkt niet altijd optimaal soms een fel geluid bij het naar onder halen
ook is het beetje zichtbaar nog ,(bluts )mr zou eruit te halen moeten zijn volgens een garagist zei hij
en hij sluit niet meer perfect maar niet dat het er abnormaal gaat uitzien ofzo,valt eigenlijk alleen op als je erop let
nu zei hij dat de garage zo een 1000 euro vroeg voor het te herstellen
en hij via zijn oom het wel voor 500 euro kon geregeld krijgen omdat die hem geen werkuren ging tellen omdat het familie is etc
nu vraag ik me af of dat realistisch is? bedoel aangezien de schade toch wel niet niks is maar ook niet echt groot heb ik zo mn twijfels of die prijs wel klopt
ik denk dat ik hem het zowieso zelf nog ga laten herstellen via zijn oom ofzo,zodat ik hem in orde heb voor die prijs ook
maar anderzijds is het een goede vriend en vertrouw ik hem wel hoor..mr vraag me af oh hij er wat licht over doet (ook al toen ik hem nog nt ging kopen hoor)en ik toch wel een idee wil hebben van een realistische prijs voor zoiets te laten maken bij een garagist.
ken zelf weinig van auto's maar dat valt wel op zeker,vandaar mijn voorzichtigheid,mij maak je snel wat wijs haha