ik zit met een probleem
ik kan namelijk de spiegels van mijn mini onmogelijk inklappen

mss een domme vraag ! sorry daarvoor
groeten ,
Dennis
sscooper schreef:dacht het wel.... ge moet nu ook ni te soft doen tegen je mini eh... kan wel tegen een stootje
minibandit schreef:Xefke schreef:Ik doe dat zelden hoor
klap ze juist andersom na 't wassen, dan loop't water er beter uit
die moet ik onthouden...das idd een lastig plek om het water volledig weg te krijgen !
volgende keer eens proberen....als ik ze ingeklapt krijg tenminste![]()
Xefke schreef:Onder de achterlichten is ook een kl°teplek... daar doe 'k het weg met een spuitjegewoon naald ertussen en alles er vantussen zuigen met dat spuitje
minibandit schreef:Xefke schreef:Onder de achterlichten is ook een kl°teplek... daar doe 'k het weg met een spuitjegewoon naald ertussen en alles er vantussen zuigen met dat spuitje
en dan zeggen ze dat de Freek ne freak is
maar gelijk hebt ge !
net als de onderkant van de koplampen, de onderkant van de zijpinkerkes, de S benzinestop en het gootje van de koffer...
daar blijft het water uitlopen![]()
vanbelle schreef:waarom de spiegels inklappen![]()
wel ik heb vrij goede redende mini staat namelijk bij zijn brother from an other mother in de garage en verder in de garage staat men dax ( brommer) en omdat ik soms nog graag is met mijn dax rond rij wil ik men spiegels inklappen van mijn mini zodat ik er niet tegen zit
![]()
vandaar !
minibandit schreef:vanbelle schreef:waarom de spiegels inklappen![]()
wel ik heb vrij goede redende mini staat namelijk bij zijn brother from an other mother in de garage en verder in de garage staat men dax ( brommer) en omdat ik soms nog graag is met mijn dax rond rij wil ik men spiegels inklappen van mijn mini zodat ik er niet tegen zit
![]()
vandaar !
is dien Dax dan zo hoog![]()
![]()
Terug naar “Problemen en fouten”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast