Mijn pa heeft een mini cooper s .
en hij vroeg me of ik eens iets wou posten op een forum van andere mini eigenaars. want met de garage heeft hij al problemen gehad.
er was een probleem met de compressor maar die is nu verangen, toch maakt de mini nog een 'wat mijn pa vind' raar geluid. en ook als hij gas geeft in neutraal .. zuigt de luchtinlaat dingske niet.. is dat normaal? zuigt die pas als je rijdt ofzo??
en als het regent. komt er veel rook uit de motor, is dat gewoon regenwaater dat verdampt? tis wel nogal veel damp hoor?
alvast thx
misschien mini probs
hij zuigt alleen maar aan als ge begint te rijden
of gas begint te geven
welke filter steekt eronder ?
nu als ik juist terug kom van de carwash komt er veel doemp van onder de motorkap water da op de intercooler gevlogen is. maar gewoon van te regenen ? zo mag er weinig of geen water binnen komen.
omtrent da geluid is da zo koeachtig precies want ik heb namelijk da probleem ook gehad. da hoort ge alleen maar als ge stilstaat
was een darmpke laten verwisselen en klaar was kees

nu als ik juist terug kom van de carwash komt er veel doemp van onder de motorkap water da op de intercooler gevlogen is. maar gewoon van te regenen ? zo mag er weinig of geen water binnen komen.
omtrent da geluid is da zo koeachtig precies want ik heb namelijk da probleem ook gehad. da hoort ge alleen maar als ge stilstaat

was een darmpke laten verwisselen en klaar was kees

Ja .. de garagist zei dat de compressor 150.000 tot 180.000 toeren maakt en dat er een rollementje los was en da die geluid maakte .. daarom de vervanging ..
maar eerst hadden ze een verkeerde bestelling gemaakt ... ze hadden een airco compressor besteld perongeluk .. en de garagist vervangde die maar ... we keregen em trg en hij bleef geluid make .. toen werd de verkeerde bestelling onthuld
dat noemen ze dus een professionel team :frown:
maar eerst hadden ze een verkeerde bestelling gemaakt ... ze hadden een airco compressor besteld perongeluk .. en de garagist vervangde die maar ... we keregen em trg en hij bleef geluid make .. toen werd de verkeerde bestelling onthuld

dat noemen ze dus een professionel team :frown:
Terug naar “Problemen en fouten”