Lampje rem slijtage
Lampje rem slijtage
Toen het lampje begon te branden van de remmen slijtage heb ik maar de remmen meteen vervangen maar nu blijft het lampje nog altijd branden wat moet ik hier mee doen?? 

heb de remmen niet bij bmw laten vervangen
ergens waar ik er zelf bijstond...
het lampje is vanzelf terug uitgegaan na de werken zonder een of ander reset...
als je lang blijft rijden met lampje slijt het plaatje harder af dat contact maakt.
dat plaatje zal niet goed steken of maakt nog steeds contact met de schijven...
grts
ergens waar ik er zelf bijstond...
het lampje is vanzelf terug uitgegaan na de werken zonder een of ander reset...
als je lang blijft rijden met lampje slijt het plaatje harder af dat contact maakt.
dat plaatje zal niet goed steken of maakt nog steeds contact met de schijven...
grts
welk lampje is voor de remslijtage?
want ik heb een geel lampje dat is beginnen branden, maar ik herken het tekentje nergens in het handboek. Het is een cirkel met twee bogen aan iedere kant uit stippenlijn. Het lijkt op het teken van remvloeistof, maar anders. Het is op het lampje links van het bovenste (in het middenpaneel)..... en dat staat dus niet in mijn boekje.....
Sorry Hans dat ik je topic even misbruik
want ik heb een geel lampje dat is beginnen branden, maar ik herken het tekentje nergens in het handboek. Het is een cirkel met twee bogen aan iedere kant uit stippenlijn. Het lijkt op het teken van remvloeistof, maar anders. Het is op het lampje links van het bovenste (in het middenpaneel)..... en dat staat dus niet in mijn boekje.....

Davide schreef:welk lampje is voor de remslijtage?
want ik heb een geel lampje dat is beginnen branden, maar ik herken het tekentje nergens in het handboek. Het is een cirkel met twee bogen aan iedere kant uit stippenlijn. Het lijkt op het teken van remvloeistof, maar anders. Het is op het lampje links van het bovenste (in het middenpaneel)..... en dat staat dus niet in mijn boekje.....![]()

Hier brandt 't lampje van de remmen, stond bij mij toch duidelijk in de handleiding hoor!
Terug naar “Problemen en fouten”