hoogteregeling bij één licht blijft soms hangen
hoogteregeling bij één licht blijft soms hangen
Blijkbaar heeft de eerste generatie daar nog al eens last van of zou ik toch de enige zijn?? Ik geef daar dan ne keer ne goeien maar voorzichtigen doef op ....of ik zit daar dan aan dat knopje te draaien (up & down en up & down) totdat de koplamp die blijft hangen dan toch uiteindelijk de juiste stand aanneemt. Ze zijn omwille van dit probleem zelfs ooit vervangen geweest toen de wagen nog in garantie was. Ik heb de indruk dat de koplamp één gesloten geheel is waar je best niet begint aan te prutsen of heb ik het mis en zijn er trucjes of oplossingen hiervoor zonder een nieuwe te moeten kopen? Alvast bedankt 

Ik heb net hetzelfde probleem. Ze maakten er een groot probleem van bij de keuring. Ik ben 3 keer mogen teruggaan. Ik vind het ook ronduit belachelijk dat je een volledig nieuwe lamp moet laten plaatsen, gewoon om je lamp tegoei te laten schijnen. En dat terwijl je de hoogteregeling gewoon zelf kan instellen, manueel met idd het "up en down"-schroefje. Pure geldkloppers, die dealers!
De lampunits zijn dichtgelijmd, dus je kan er niet in. Blijkbaar gaan die dingen stuk als je de motorkap te hard dichtslaat. Voorzichtig zijn is dus de boodschap.

De lampunits zijn dichtgelijmd, dus je kan er niet in. Blijkbaar gaan die dingen stuk als je de motorkap te hard dichtslaat. Voorzichtig zijn is dus de boodschap.
Terug naar “Problemen en fouten”