Vind 't allemaal maar spijtig...
Zou zeker terug gaan. Bij mij mag er gewoon niets mis zijn aan de MINI... ze hebben er bij mij ook een 2e ruit mogen inzetten omdat 't niet goed genoeg was gedaan. Als je niet tevreden bent ga je het melden en betaal je niet...
bonnet stripes ... achteraf geplaatst
Xefke schreef:Vind 't allemaal maar spijtig...
Zou zeker terug gaan. Bij mij mag er gewoon niets mis zijn aan de MINI... ze hebben er bij mij ook een 2e ruit mogen inzetten omdat 't niet goed genoeg was gedaan. Als je niet tevreden bent ga je het melden en betaal je niet...
i know ...
maar nu al voor de 4e keer ...
durf bijna zelf niet meer gaan klagen ...
don't know guys ...
echt geen idee ...
- minibandit
- MINI Nutter
Hier dezelfde mening hoor ! Gewoon teruggaan en er ook op drukken dat dit al de zoveelste keer is dat je moet terugkomen en dat je niet anders kán dan hiermee terugkomen. Langs de andere kant tegelijk ook wat siroop smeren hé (dat heet diplomatie...) en zeggen dat je er steeds vertrouwen in hebt gehad en dat het telkens mislukt is (schuldgevoel opwekken... )
Lukt het nog altijd niet om degelijk werk terug te krijgen is de invoerder een logische volgende stap...
Veel succes !
Lukt het nog altijd niet om degelijk werk terug te krijgen is de invoerder een logische volgende stap...
Veel succes !
Ik denk dat PEPI het bij het rechte eind heeft. Je vangt meer vliegen met honing, maar soms werkt dat niet. Dus houd de bokhandschoen (de invoerder) achter de hand indien het niet opgelost is.
Misschien kan je dat ook terloops laten vallen dat als het nu niet naar behoren opgelost is dat je wel contact moet opnemen met de invoerder.
Misschien kan je dat ook terloops laten vallen dat als het nu niet naar behoren opgelost is dat je wel contact moet opnemen met de invoerder.
Stafke schreef:Die 2de foto vind ik er wel over ja
De 2de alleen? Vind er na de 3de poging alles over!
Mijn mening:
Alle striping weer weg, krassen repareren, op hun kosten.
Striping opnieuw laten doen, er liefst zelf bij blijven.
Factuur van de striping mogen ze zelf betalen.
Bij mijn striping heb ik zelf het bedrijf uitgekozen, er bij gebleven toen ze ze aanbrachten en tevreden naar huis gegaan.
NEWS ...
and some f*ckin GOOD news !!!
dus zoals jullie allemaal achter mij stonden,
maar even contact opgenomen met MINI belgie...
waauw ...
Alles komt nu toch op zn pootjes terecht...
MINI zal PERSOONLIJK iemand sturen om het goed te doen deze keer.
Ik kan en mag de schuld ZEKER niet op Verstraeten steken,
want blijkbaar is het een groot geheim wie de stickers kan plakken, en hadden zij vorige keren een externe firma gebruikt die normaal ruiten tint.
Dus hebben zij de mensen van MINI gebeld, en die maakten er geen probleem van om het zelf eens te komen doen...
ook de garage staat achter mij, het moet 100% zijn en geen 99% ...
dus ik ferm content...
als alles eraf moet, dan gebeurt dat, en zo verder...
gaat binnen op 23 juni,
effe afwachten
Merci allemaal voor de support !!!
and some f*ckin GOOD news !!!
dus zoals jullie allemaal achter mij stonden,
maar even contact opgenomen met MINI belgie...
waauw ...
Alles komt nu toch op zn pootjes terecht...
MINI zal PERSOONLIJK iemand sturen om het goed te doen deze keer.
Ik kan en mag de schuld ZEKER niet op Verstraeten steken,
want blijkbaar is het een groot geheim wie de stickers kan plakken, en hadden zij vorige keren een externe firma gebruikt die normaal ruiten tint.
Dus hebben zij de mensen van MINI gebeld, en die maakten er geen probleem van om het zelf eens te komen doen...
ook de garage staat achter mij, het moet 100% zijn en geen 99% ...
dus ik ferm content...
als alles eraf moet, dan gebeurt dat, en zo verder...
gaat binnen op 23 juni,
effe afwachten
Merci allemaal voor de support !!!
- gents wild
- MINI Regular
The Happy End is here ...
tplakt erop ...
GOED !
Meneer van Hees (MINI) is zelf es komen zien, en twas ok ...
kheb wijselijk gezwegen dat er het maar voor een maand of zeven is, want dan gaan ze er weer af vrees ik (bang voor kleurverschil op het koetswerk).
Dus infeite ben ik wreed content,
nu nog es dat zwart van die witte velgskes krijgen, en hij staat weer als nieuw !
Dat kreeg ik ook te horen van die mens van MINI .... zo van "hij staat wel proper hé ?"
tzal wel zijn da, mijnen knuffel ! En z'n ogen toen ik mn contact aanzette was geld waard,
mijn Led lampkes vooraan die pinken bij het aanzetten van het contact, en cool dat'em dat vond .... gniffel gniffel ...
Allee, happy end, nu nog hopen dat ze het wel degelijk herspoten hebben, maar dat zien we binnen een maand of zes wel !
THX all for the support !
tplakt erop ...
GOED !
Meneer van Hees (MINI) is zelf es komen zien, en twas ok ...
kheb wijselijk gezwegen dat er het maar voor een maand of zeven is, want dan gaan ze er weer af vrees ik (bang voor kleurverschil op het koetswerk).
Dus infeite ben ik wreed content,
nu nog es dat zwart van die witte velgskes krijgen, en hij staat weer als nieuw !
Dat kreeg ik ook te horen van die mens van MINI .... zo van "hij staat wel proper hé ?"

tzal wel zijn da, mijnen knuffel ! En z'n ogen toen ik mn contact aanzette was geld waard,
mijn Led lampkes vooraan die pinken bij het aanzetten van het contact, en cool dat'em dat vond .... gniffel gniffel ...
Allee, happy end, nu nog hopen dat ze het wel degelijk herspoten hebben, maar dat zien we binnen een maand of zes wel !
THX all for the support !
Terug naar “Problemen en fouten”