hoi
ik heb een probleem.gstrn morgend ben ik gaan tanken(volle bak)en was er geen probleem.'s avonds rijd ik door en duid de meter volledig op nul,zelf de boordcomputer meldt dat er geen druppel meer in de bak zit.hoe meer ik er mee rijd hoe hoger de meter aanwijst,na 2 dagen staat erop de computer dat ik nog 150 km kan rijden.dus op 2 dagen van nul naar 150 km.als je benzinemeter op reserve kom gaat er een rood lampje branden,nu bij mij staat de meter 1/4 vol en het lampje blijft branden.
heeft er iemand dit probleem ook al voorgehad................
Benzine meter
- alain cooper
- MINI Fan
Re: Benzine meter
alain cooper schreef: avonds rijd ik door en duid de meter volledig op nul,zelf de boordcomputer meldt dat er geen druppel meer in de bak zit.hoe meer ik er mee rijd hoe hoger de meter aanwijst,na 2 dagen staat erop de computer dat ik nog 150 km kan rijden.dus op 2 dagen van nul naar 150 km.
das het voordeel van economisch rijden

- 2be_is2mini
- MINI2 - Newbie
de mijne heeft dat ook, maar het duurt maar een half uurtje eer hij van "leeg" naar "bomvol" gekropen is. De eerste keer dat ik het voorhad had ik 's avonds getankt, alles OK, en als ik 's morgens ermee vertrek staat hij leeg. Het was het begin van de periode dat de naft > 1,30?/l ging kosten, en ik dacht dat er 's nachts een smeerlap mijn bak had leeggepompt. Verschietachtig !
Terug naar “Problemen en fouten”