Water binnen via koffer???

Meld hier je problemen en fouten - misschien krijg je wel een oplossing
MissCooper
MINI2 - Newbie

Water binnen via koffer???

Berichtdoor MissCooper » Ma Apr 10, 2006 19:37

Ik heb al verschillende problemen gehad met mijn mini, maar een waar ik nog geen oplossing voor vindt, namelijk water via de koffer!!

Mijn eerste probleem was dat ik hem tweedehands kocht bij de mini dealer - ongevalvrij. Aangezien ik carrosserier ben, vond ik al snel roestvorming onder het rechterachterlicht! Dealer gemaakt, niet ongevalvrij dus... Toen na twee weken verschenen en schuurkrassen, terug binnen...
2 de. Ik reed op de autostrade tegen +- 140km/h en ineens verlies ik mijn rechter voor bagette aan mijn ruit??? Mag niet gebeuren zegt de Mini dealer, dus ik krijg een nieuwe
3.de water binnen aan de pedalen... binnen voor geweest
4. koffer ging niet meer open - binnen voor geweest
5. Sissend geluid uit de motorkap, ik weet ondertussen al dat het de riem van mijn alternator is, maar Mini Dealer zegt dat dat normaal is, ik vindt van niet, vroeg het aan andere mekaniker en hij zei dat die totaal niet normaal was, dus gaat hij ook niet bij Mini binnen...
6. Water in de koffer? Bij regen niks, maar carwash, alles nat???

Iemand hetzelfde probleem?

kurtn
MINI Fan

Berichtdoor kurtn » Ma Apr 10, 2006 19:51

langs waar kom het binnen? waarschijnlijk langs dat achterlicht aangezien ze daar zitten knoeien hebben.
eens in je koffer kruipen en iemand laten sproeien , normaal zou je het dan wel moeten vinden. zeker als je zelf carrossier bent! :wink:

Blade
MINI Master

Berichtdoor Blade » Ma Apr 10, 2006 19:52

nope, mijne is 100% ongevalvrij :grin:

Terug naar “Problemen en fouten”