Pagina 1 van 1

Klachten

Geplaatst: Do Mei 11, 2006 20:42
door Mini_One
:idea: Weet er soms iemand waar men bij Mini terecht kan voor klachten?

Alvast badankt

_______________
Mini One Indi Blue

Geplaatst: Do Mei 11, 2006 21:31
door snans
welke klachten heb je ?

Geplaatst: Do Mei 11, 2006 21:50
door grand_cru
Ja, is wel erg vaag h? :?

Ik zou eerst eens proberen bij de dealer zelf, want dat is en blijft uw contactpersoon met MINI Belux. Maar ik durf bijna wedden dat je me zult antwoorden dat je daar geen duidelijk antwoord kreeg.
In eerste instantie naar Monserez dus, en als je daar niks wijzer wordt:

MINI Belux
Customer relations

Lodderstraat 16
industriepark "de vliet"
B-2880 Bornem
(03) 890 97 11 of (03) 890 97 41

Voil? ...

Geplaatst: Vr Mei 12, 2006 0:50
door snifke
Of je kunt ook een mail sturen naar: MINI.customerservices@mini.com

Geplaatst: Vr Mei 12, 2006 9:04
door Mini_One
Alvast bedankt voor de snelle reactie :P

@grand_cru: Ik ben vertrokken bij MON, daar ik klachten had bij de aflevering :(, Maar dat vertel ik je later eens :wink:

Voor de huidige klachten verwijs ik naar de posts in de topics:

http://forum.mini2.be/viewtopic.php?t=2 ... c&start=15
http://forum.mini2.be/viewtopic.php?t=2076

Dit is bij een andere dealer in de regio gebeurd :(

Blijkbaar hebben ze bij de facturatie van mijn verstralers, hun prutswerk met de bonnetstripes, in de prijs door gerekend :evil:. Dit kan ik afleiden uit de topic omtrent verstralers.

:twisted: Het ergste zijn de beschadigingen(krassen) op de carroserie :twisted: waarvan de dealer(zaakvoerder) op de hoogte werd gesteld zonder enig gevolg!

E?n ding weet ik zeker: Niemand van Mini komt nog aan de carroserie.
Nu zal ik een bevriend carrosier aanspreken, om hun prutswerk te herstellen