Na een half jaar Mini'en, met een 2ehands Cooper uit 2002, al vrij veel problemen gehad: airbag warning light (de contacten onder de zetels), lekkende dichting tussen de boite en de linker vooras, krakend zetelframe, krakende stuurkolom en sinds kort (na het vervangen van die dichting) een versnellingsbak die soms onmogelijk in eerste te krijgen was en spontaan uit derde sprong.
Alle problemen gemeld bij Verstraeten (na minder goede ervaring bij Daeninck, maar daar heb ik al genoeg over gezaagd in andere threads

Bij de vorige eigenaar was al onder garantie aan die dingen gewerkt geweest. Dat in combinatie met een relatief lage kilometerstand (onder de 50000) en ongetwijfeld een hoop lobbywerk van Chris, de werkplaatsleider bij Verstraeten, heeft de Mini inspecteur overtuigd een 'commerciele geste' te doen. Echt PRO service!

En als toemaatje had mijn pa bonnet stripes laten zetten voor mijn verjaardag, zonder dat ik er van wist. Zeer aangename verrassing toen ik mijn auto op de parking ging zoeken: "Daar staat hij. Ah nee, is de mijne nie. Hmm, toch mijn nummerplaat."