tegenslag

Meld hier je problemen en fouten - misschien krijg je wel een oplossing
Gebruikersavatar
franky
MINI Fan
Berichten: 117
Lid geworden op: 29 Mar 2004
Locatie: ledeberg(gent)

tegenslag

Berichtdoor franky » Di Mar 30, 2004 6:29

ik heb 2 weken geleden een mini cooper gekocht tweedehands, bij de passagierzetel kan ik de rugleuning niet verstellen, de regeling van de ene koplamp werkt niet ,de verstralers werken ook niet, als ik verleg van versnelling merk ik dat het gas traag zakt ,ik heb gezocht naar de gaskabel en bewegende delen om die te smeren maar niet gevonden met al die verdomde plastieke afscherming.dit zal zich waarschijnlijk onderaan bevinden waar al het vuil aan kan. nu heb ik nog een kapotte voorruit ook dus tegenslag

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Di Mar 30, 2004 9:35

Dat vind ik nu echt spijtig om horen :(
Dat is echt wel triest.

Waar heb je die gekocht? Bij een dealer?
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Gebruikersavatar
quicksilver
MINI-aholic
Berichten: 826
Lid geworden op: 18 Sep 2003

Berichtdoor quicksilver » Di Mar 30, 2004 10:20

als het goed is heb je ook 2 jaar MINI Next garantie, dus terug naar de dealer zou iik zo zeggen.

Gebruikersavatar
franky
MINI Fan
Berichten: 117
Lid geworden op: 29 Mar 2004
Locatie: ledeberg(gent)

Berichtdoor franky » Di Mar 30, 2004 18:32

ik heb de auto particulier gekocht.deze week komt er een nieuwe vooruit in.ik ga nog eens goed zoeken achter de gaskabel en de zekeringen controleren +testen of er spanning komt op het motertje voor de koplampen af te regelen.en dan dringend binnen voor onderhoud want ik vertrouw het niet.anders ben ik toch tevreden over de auto .van het verbruik heb ik zeker geen klagen .maar in het begin had ik altijd de neiging om te snel te rijden .je rijd soms rapper dan je denkt. je hebt er veel beziens mee en dat is mooi meegenomen. alvast bedankt voor de reacties en nog veel rijplezier toegewenst

Gebruikersavatar
Blade
MINI Master
Berichten: 2085
Lid geworden op: 19 Jan 2004
Locatie: Antwerpen
Contact:

Berichtdoor Blade » Di Mar 30, 2004 18:42

Amai Franky, trieste boel allemaal, ook ??n van de redenen waarom ik nooit tweedehands koop . . . :?

Gebruikersavatar
franky
MINI Fan
Berichten: 117
Lid geworden op: 29 Mar 2004
Locatie: ledeberg(gent)

nieuwe vooruit zit er in

Berichtdoor franky » Di Apr 06, 2004 19:07

de nieuwe vooruit zit er in .bij bmw(dekkers gent) binnengestoken na afspraak om 8uur binnen gedaan en om 16uur afgehaald niets op aan te merken .maar toen ik thuis kwam zag ik dat ze de stikker van de vorige dealer hadden verwijderd(rechtsonder koffer) en een van hun hebben op gekleeft. in plaats van op de zelfde plek hebben ze hem links onder het achterlicht geplaatst .resultaat je kan nog steeds zien waar de vorige stond .krijg dit natuurlijk niet weg.(geprobeerd met mer noppes) om het volledig af te maken hebben ze het stevige plastiek waar mijn nummerplaat ophangt vervangen door een slap ding met ook hun logo op.ik kon er natuurlijk niet mee lachen .zoiets doen ze toch niet zonder te vragen

Gebruikersavatar
Blade
MINI Master
Berichten: 2085
Lid geworden op: 19 Jan 2004
Locatie: Antwerpen
Contact:

Berichtdoor Blade » Di Apr 06, 2004 19:38

dat doen eigenlijk alle garages, haal die letters eraf met een haardroger,
goed heet blazen dan word de lijm wak en gaan ze er makkelijk af,
dan simmoniseren om de randjes vuil weg te doen waar de letters hebben gezeten . . .
en voor die plastiek, ik heb alles afgesneden wat voorbij de nr.plaat komt,
zo hangt de plaat niet tegen de lak, maar heb je ook die lelijke plastiek niet. . .

Afbeelding


Terug naar “Problemen en fouten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten