geratel links vooraan
Geplaatst: Di Aug 22, 2006 17:44
ik had laatst geratel links vooraan.
bij nazicht bleek de cardan kapot te zijn (komt blijkbaar bij meer mensen voor)
men heeft dit binnen garantie hersteld, echter heb ik achteraf een factuur van ong. 40 euro gekregen, met vermelding "olie"
ik naar de garage gebeld, het is toch garantie, en men zei dat de vloeistoffen steeds te betalen zijn.
nu, ik heb de factuur niet betaald aangezien ik niet akkoord was, en kreeg onlangs telefoon van iemand die in opdracht van mini belde om te informeren of ik tevreden was van de service.
ik mijn verhaal daar gedaan, en die kerel zei dat hij het aan mini zou doorgeven, maar dat hij niet kon beloven dat ik reactie zou krijgen.
vandaag (enkele weken later) kreeg ik telefoon van iemand van mini, omtrent dit geval.
volgens die man zat er een fout in het computerprogramma waardoor de olie wel als betalend verscheen. (en werd aangerekend)
dit was niet de bedoeling, en men zou dit nu aangepast hebben.
bij deze krijg ik ook een creditnota voor betreffend factuur.
aangezien ik weet dat nog een aantal mensen van dit forum een defecte cardan hebben gehad, misschien de tip meegeven om even je facturen na te kijken, en indien men jou ook onterecht olie heeft aangerekend hiervoor een creditnota aan te vragen.
ben wel zeer tevreden over de service opvolging bij mini. heb nog nooit het gevoel gehad van in de kou te blijven staan.
bij deze dus ook een pluim voor de aftersales service crew van mini !
bij nazicht bleek de cardan kapot te zijn (komt blijkbaar bij meer mensen voor)
men heeft dit binnen garantie hersteld, echter heb ik achteraf een factuur van ong. 40 euro gekregen, met vermelding "olie"
ik naar de garage gebeld, het is toch garantie, en men zei dat de vloeistoffen steeds te betalen zijn.
nu, ik heb de factuur niet betaald aangezien ik niet akkoord was, en kreeg onlangs telefoon van iemand die in opdracht van mini belde om te informeren of ik tevreden was van de service.
ik mijn verhaal daar gedaan, en die kerel zei dat hij het aan mini zou doorgeven, maar dat hij niet kon beloven dat ik reactie zou krijgen.
vandaag (enkele weken later) kreeg ik telefoon van iemand van mini, omtrent dit geval.
volgens die man zat er een fout in het computerprogramma waardoor de olie wel als betalend verscheen. (en werd aangerekend)
dit was niet de bedoeling, en men zou dit nu aangepast hebben.
bij deze krijg ik ook een creditnota voor betreffend factuur.
aangezien ik weet dat nog een aantal mensen van dit forum een defecte cardan hebben gehad, misschien de tip meegeven om even je facturen na te kijken, en indien men jou ook onterecht olie heeft aangerekend hiervoor een creditnota aan te vragen.
ben wel zeer tevreden over de service opvolging bij mini. heb nog nooit het gevoel gehad van in de kou te blijven staan.
bij deze dus ook een pluim voor de aftersales service crew van mini !