Ik heb de laatste dagen als ik zo traag rijd - 40 zo een gepiep van de mini, zelfs al rij ik zonder op de pedalen te duwen, zelfs met ambriage ingeduwd, zelfs soms eens terwijl ik lichtjes gas geef tot 40 dan begint dat te piepen zo,
wreed ambetant
iemand een gedacht, ik dacht aan de remschijven maar die zien er nog goed uit, is 2 jaar oud de mini dus,
gaat dat gepiep mee navenant de snelheid , ik bedoel is het per wielomtrek of zo, of blijft het continu in hetzelfde ritme onafhankelijk van je snelheid...
Vandaag dus weer, onder de 40 piept ie, en twas héél lang vandaag, bijna constant, dus kga em maandag keer binnendoen bij de garage en zeggen dat ze keer naar de riemen en naar de remmen moeten kijken.
ja, ik heb hetzelfde probleem sinds een klein jaartje al
ben al verscheidene keren naar verschillende MINI garages geweest
en telkens kwamen ze met een uitleg (eerst was het iets met de voorste assen, dan was het met 'roulementen', ....) maar tot op vandaag heb ik het piepend geluid nog steeds
Vooral in de winter is dat heel erg!
Ik heb nieuwe remblokken gestoken vanachter en dat is nu grotendeels opgelost, denk ook dat m'n ietwat beschadigde velg vanvoor er iets mee te maken heeft in combinatie met koud weer.
Nu ja, nieuwe velgen besteld en we zien wel