van het weekend had ik iets voor
tijdens het rijden begonnen ineens 3 lampjes te branden... tractiecontrole, ABS en runflat (in oranje)
vandaag dan tijd gehad om even binnen te springen in de garage, even aan de computer hangen en wat bleek... de ABS-sensor links voor geeft een foutmelding.
stukje is besteld en zal mee gerepareerd worden tijdens het onderhoud (24 jan.) onder garantie
laten we hopen dat het daarbij blijft hé
grts braxx
ABS-sensor LV naar de ******
2 weken geleden haddek het wéér voor...
dezelfde 3 lampjes gingen branden... naar de garage en wat bleek? de ABS-sensor "Links Voor" is defect
(mmmhhh had ik dat 10 maanden geleden ook niet voor...??)
ze hebben vandaag is wa liggen uitzoeken, maar de ABS computer of bekabeling is ok
ze hebben dus de sensor weer maar eens vervangen onder garantie. en moest ik het een 3de keer voorhebben vervangen ze de ABS computer... (hopelijk dan ook onder garantie)
allé we keep our fingers crossed
grts braxx
dezelfde 3 lampjes gingen branden... naar de garage en wat bleek? de ABS-sensor "Links Voor" is defect
(mmmhhh had ik dat 10 maanden geleden ook niet voor...??)
ze hebben vandaag is wa liggen uitzoeken, maar de ABS computer of bekabeling is ok
ze hebben dus de sensor weer maar eens vervangen onder garantie. en moest ik het een 3de keer voorhebben vervangen ze de ABS computer... (hopelijk dan ook onder garantie)
allé we keep our fingers crossed
grts braxx
- minibandit
- MINI Nutter
- Lucky & Caro
- MINI-aholic
Terug naar “Problemen en fouten”