Lek?

Meld hier je problemen en fouten - misschien krijg je wel een oplossing
Gebruikersavatar
Mini Cooper Nicholl
MINI Regular
Berichten: 26
Lid geworden op: 30 Jan 2007
Locatie: Turnhout

Lek?

Berichtdoor Mini Cooper Nicholl » Wo Jan 31, 2007 12:48

Hey,

wij hebben sinds enkele dagen terug water dat binnensijpelt aan de achterruit. Enkele maanden geleden al eens laten nakijken en dat had toen te maken met een rubbertje dat niet goed zat, maar nu is het opnieuw begonnen :cry:

Heeft er nog iemand dat (of dergelijk) probleem gehad?

Thx!

Mini Cooper Nicholl

Gebruikersavatar
Mini
MINI Fan
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Jan 2004
Locatie: antwerpen

Re: Lek?

Berichtdoor Mini » Wo Jan 31, 2007 15:10

Mini Cooper Nicholl schreef:Hey,

wij hebben sinds enkele dagen terug water dat binnensijpelt aan de achterruit. Enkele maanden geleden al eens laten nakijken en dat had toen te maken met een rubbertje dat niet goed zat, maar nu is het opnieuw begonnen :cry:

Heeft er nog iemand dat (of dergelijk) probleem gehad?

Thx!

Mini Cooper Nicholl


ben hiervoor tweemaal naar de dealer geweest, eerst vonden ze niets dan ondertussen 1.5 jaar later vonden ze wel iets, namelijk een lek aan het derde remlicht bovenaan aan het dak. Daar hebben ze wat kit tussen gesmeerd en klaar is cees, sindsdien geen water meer in de kofferbak....

ze zeiden er ook nog bij dat als het terug begon te lekken dat ik dan gewoon een nieuw remlicht zou moeten steken ter waarde van 26 euro.

hope this helps..

tip; spuit je wagen is af met een karcher , dan kan je de insijpeling direct lokaliseren ?

Gebruikersavatar
Mini Cooper Nicholl
MINI Regular
Berichten: 26
Lid geworden op: 30 Jan 2007
Locatie: Turnhout

Berichtdoor Mini Cooper Nicholl » Wo Jan 31, 2007 15:32

Allright! Thx Mini (toepasselijke nick... :wink: )

Aandelen bij Kärcher? :oops:

Gebruikersavatar
PEPI
MINI Master
Berichten: 3080
Lid geworden op: 02 Jun 2006
Locatie: Kruibeke

Berichtdoor PEPI » Do Feb 01, 2007 11:50

Deze morgen mijn Mini gewassen en - je kan het al raden :twisted: - ik heb ook een lek. Ik heb een MOD 'Park Lane' maar met de spoiler van de Cooper en volgens mij is de insijpeling te wijten aan een slechte dichting van de spoiler (linkerkant). Ik ga dan ook zo snel mogelijk naar de garage sé......

Gebruikersavatar
Mini Cooper Nicholl
MINI Regular
Berichten: 26
Lid geworden op: 30 Jan 2007
Locatie: Turnhout

Berichtdoor Mini Cooper Nicholl » Do Feb 01, 2007 12:41

PEPI schreef:Ik heb een MOD 'Park Lane' maar met de spoiler van de Cooper en volgens mij is de insijpeling te wijten aan een slechte dichting van de spoiler (linkerkant).


Denk idd ook dat het probleem daar ligt: als ik van de oprit rijd en stop, dan loopt er veel water tussen het dak en die spoiler en dan loopt er vanalles binnen :twisted: Gelukkig blijft het bij water! :wink:

Gebruikersavatar
Mini Cooper Nicholl
MINI Regular
Berichten: 26
Lid geworden op: 30 Jan 2007
Locatie: Turnhout

Berichtdoor Mini Cooper Nicholl » Vr Feb 09, 2007 13:05

Heb 'm vorige zaterdag bij BMW in Turnhout binnengebracht, ze zijn er anderhalf uur mee bezig geweest, maar voorlopig regent/sneeuwt :wink: het nog niet binnen!

Jippie! :D 8)


Terug naar “Problemen en fouten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten