Koelvloeistof

Meld hier je problemen en fouten - misschien krijg je wel een oplossing
Wally
MINI Master

Koelvloeistof

Berichtdoor Wally » Za Mei 03, 2008 8:36

Tijdens een grondige poetsbeurt een drietal weken geleden, had ik opgemerkt dat het koelvloeistof-reservoir
bijna volledig leeg was. Ikke naar de dealer, waar ze dat hebben opgevuld. Nu vandaag staat het peil
weer onder het minimum, dus mag ik straks weer naar de dealer .....
Nu wist men mij verleden keer wel te vertellen dat Mini koelvloeistof zuipt, maar is dit niet iets te veel
van het goeie ? Indien er een lek zou zijn, zal dit wss niet meer onder garantie lukken zekers (2,5 jaar) ?

boeki
MINI Freak

Berichtdoor boeki » Za Mei 03, 2008 10:22

kdenk dat je wel met een lekje zit, bij mijn mcs moet ik dit maar 1 keer in 't jaar opvullen en dan gaat er maar 0.5l in, garantie zal niet lukken vrees ik!

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Za Mei 03, 2008 10:53

Als de mini altijd bij dd dealer onderhouden is geweest en er zouden grote kosten zijn, dan kan men meestal wel rekenen op de goodwill van BMW ......

Indien dit meer dan een gewoon lekje is, dan is dat toch wel zeer vroeg en dus ook wel een abnormaal vroege slijtage.

Mini nieuwe gekocht ?
Zo ja, zeker aandringen op tussenkomst.
( dat zou ik doen he ) :)

Leecood
MINI Fan

Berichtdoor Leecood » Za Mei 03, 2008 21:57

Wie wist u dat te vertellen dat ne mini veel water zuipt??? Dat is dus helemaal niet zo.
Mijn bronnen zeggen dat je ergens lekt.....
Ben straks naar de mijne gaan kijken.. is bijna 1 jaar.. heb er echt niks aan bijgevuld daar het niveau nog ok was.. Ech waar....

Terug naar “Problemen en fouten”