Mini truble
Mini truble
HEY
IK HEB EEN MINI probleem
ik heb het nu al 3 keer voor gehad ik heb net gereden met de mini hooguit 20 min op rustige baan max 70 gereden
en telkens als ik uit stap en de motor stil heb gelegd blijft deze nog 2 -3 min blazen terwijl der airco afstond
dus ik vind dit nogal vreemd :s:s:s
oli
IK HEB EEN MINI probleem
ik heb het nu al 3 keer voor gehad ik heb net gereden met de mini hooguit 20 min op rustige baan max 70 gereden
en telkens als ik uit stap en de motor stil heb gelegd blijft deze nog 2 -3 min blazen terwijl der airco afstond
dus ik vind dit nogal vreemd :s:s:s
oli
- MY Dweiltje
- MINI Master
- Planet Mini
- MINI Regular
ja mochten jullie het nog niet weten er is dus gisteren een trees in mijn gat gereden niets erg maar mijn trek gat is wel afgebroken dus ikke heb mijn auto gekocht bij romein in aalst super garage maar aangezien ik uit antwerpen ben ik dacht ik ga eens naar de jorssen in schoten wat vertelde ze me daar ja je kan even langs wilrijk daar doen ze dat direct voor u want wij hebben dat niet meer binne ikke ok hé ik kom in wilrijk aan jorssen wilrijk dus ja hallo tralla lie tralal la euhm ja ok wa is er ja ik heb het vast ier ik zal het ff monteren EN DAN Hé oei ja dat zal neit gaan ge moet dat bij uw eigen dealer doen ikke zo wat is dat voor zever da gaat toch in elke garage nee dat gaat niet dikke zever daar ok had me erbij neer gelegt ikke zo ja kunde mss eens kijken naar mijne rempedaal want maakt een raar geluidje en ik laat dat horen en wete wat deen boer zeg ZOU DAT NIET NORMAAL ZIJN MENEER u mag naar huis rijden tot ziens
EEN AFRADER GA NOOIT NAAR JORSSEN ZOWEL SCHOTEN ALS WILRIJK
EEN AFRADER GA NOOIT NAAR JORSSEN ZOWEL SCHOTEN ALS WILRIJK
Mijn garage is De Schepper in Sint Niklaas. Die zijn echt wel super en vriendelijk. Totaal geen problemen dat ik met Mini rij.
En nog straffer: Juma in Mechelen. Ik werk in Mechelen en deze week pinkte ineens mijn olie lampje. Ik dus gebeld of ik over de middag mocht langskomen om olie bij te doen. Geen probleem, kom maar langs. Ik ben geen klant, en toch heel vriendelijk onthaald, en de olie erin moest ik zelfs niet voor betalen.
Twee dagen daarna telefoon: in opdracht van BMW Belgium de vraag of ik goed ontvangen was bij de dealer en of alles in orde was. Ze doen dus duidelijk steekproeven en opvolging van bezoekjes.
En nog straffer: Juma in Mechelen. Ik werk in Mechelen en deze week pinkte ineens mijn olie lampje. Ik dus gebeld of ik over de middag mocht langskomen om olie bij te doen. Geen probleem, kom maar langs. Ik ben geen klant, en toch heel vriendelijk onthaald, en de olie erin moest ik zelfs niet voor betalen.
Twee dagen daarna telefoon: in opdracht van BMW Belgium de vraag of ik goed ontvangen was bij de dealer en of alles in orde was. Ze doen dus duidelijk steekproeven en opvolging van bezoekjes.
Heb in het verleden géén problemen gehad met Jorssen Wilrijk (nu Aartselaar), maar ben om praktische redenen (en omdat ik de Nico zijn oren die ik heb afgezaagd
hier nog altijd ergens thuis heb liggen) overgestapt op garage De Schepper in St-Niklaas. Ook hier niets dan lof voor heel de ploeg, van verkoop tot magazijn en mechaniekers !

Terug naar “Problemen en fouten”