Mini truble

Meld hier je problemen en fouten - misschien krijg je wel een oplossing
olivier
MINI Fan

Mini truble

Berichtdoor olivier » Di Mei 27, 2008 16:38

HEY

IK HEB EEN MINI probleem
ik heb het nu al 3 keer voor gehad ik heb net gereden met de mini hooguit 20 min op rustige baan max 70 gereden
en telkens als ik uit stap en de motor stil heb gelegd blijft deze nog 2 -3 min blazen terwijl der airco afstond
dus ik vind dit nogal vreemd :s:s:s

oli

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Di Mei 27, 2008 16:50

join the club,.... :wink:

Op de vreemdste momenten durft ie 't doen,... maar dat is wel teken dat je ventilator werkt,...

Planet Mini
MINI Regular

Berichtdoor Planet Mini » Di Mei 27, 2008 16:52

Hey Oli,

Heb ik ook al voorgehad. Is volkomen normaal wist mijn garage mij te vertellen, so no panic :wink:

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Di Mei 27, 2008 19:05

Idd, helemaal normaal. Had dit ook en heb de dealer hiervoor lastig gevallen .....
Maar niks aan de hand ....

olivier
MINI Fan

Berichtdoor olivier » Di Mei 27, 2008 19:06

thx voor het antwoordne maar heb dan nog eens een vraagske is het dan wel normaal dat de auto start stop functie het niet doet ook al staat de airco en de radio af dus heeft niets om te verbruiken en het is buiten 22 °C

hoe komt dat :s:s:s

olivier
MINI Fan

Berichtdoor olivier » Wo Mei 28, 2008 17:51

ja mochten jullie het nog niet weten er is dus gisteren een trees in mijn gat gereden niets erg maar mijn trek gat is wel afgebroken dus ikke heb mijn auto gekocht bij romein in aalst super garage maar aangezien ik uit antwerpen ben ik dacht ik ga eens naar de jorssen in schoten wat vertelde ze me daar ja je kan even langs wilrijk daar doen ze dat direct voor u want wij hebben dat niet meer binne ikke ok hé ik kom in wilrijk aan jorssen wilrijk dus ja hallo tralla lie tralal la euhm ja ok wa is er ja ik heb het vast ier ik zal het ff monteren EN DAN Hé oei ja dat zal neit gaan ge moet dat bij uw eigen dealer doen ikke zo wat is dat voor zever da gaat toch in elke garage nee dat gaat niet dikke zever daar ok had me erbij neer gelegt ikke zo ja kunde mss eens kijken naar mijne rempedaal want maakt een raar geluidje en ik laat dat horen en wete wat deen boer zeg ZOU DAT NIET NORMAAL ZIJN MENEER u mag naar huis rijden tot ziens

EEN AFRADER GA NOOIT NAAR JORSSEN ZOWEL SCHOTEN ALS WILRIJK

braxx
MINI Freak

Berichtdoor braxx » Do Mei 29, 2008 23:35

van Jorssen schoten nog nooit last gehad

dien van wilrijk daarentegen... die kijken echt neer naar Mini... je bent daar niet welkom, zeker en vast af te raden

grts

isibelle
MINI Freak

Berichtdoor isibelle » Vr Mei 30, 2008 17:15

ja, inderdaad, we zijn er een keer met de mini geweest en na lang overleg of ze nu eigenlijk nog wel gingen werken, want twas toch wel vrijdag zeker, zijn we dr zo razend vrtrokke, zo snel had k de mini nog nie wete optrekke :roll: :grin:

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Vr Mei 30, 2008 20:27

Allemaal klacht indienen bij de invoerder, ze zullen daar dan misschien van gedacht veranderen.

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Vr Mei 30, 2008 21:10

Heb nog geen ervaring met Jorssen,
Maar olivier, even een kleine tip: leestekens :shock: Dat zou het lezen van je tekstje een stuk gemakkelijker maken :grin:
Maar begrijp dat je van slag bent met zulke toeren... Het zou je verbazen hoe weinig BMW garages er graag MINI's zien komen...

isibelle
MINI Freak

Berichtdoor isibelle » Vr Mei 30, 2008 21:47

hmm ja, invoerder... overlaatst een vrouw tegengekomen van bmw belgium , vlak na mijn leuk akkefietje bij jorssen wilrijk.. ff mijn beklag gedaan, antwoord was: "ja da krijge we wel meer te horen van jorssen..! " probleem lijkt dus gekend :? .

Ducske
MINI Driver

Berichtdoor Ducske » Vr Mei 30, 2008 23:32

zoiets snap ik dus niet...
hoe kan je nu ooit een auto kopen in zo een zaak...

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Za Mei 31, 2008 0:33

Snap dat ook niet, ikzelf werk in een hotel aan de receptie, en ik zou er nog niet aan moeten denken om onze gasten zo te gaan behandelen... Vraag me soms af wat dat tegenwoordig is met de mensheid... kunnen allemaal niet vriendelijk zijn, laat staan hoffelijk... :?

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Za Mei 31, 2008 0:35

Wanneer je een MINI koopt bij Antwerp Store moet je kiezen bij welke garage je hem wil afhalen. Jorssen Aartselaar en Schoten, Centerauto Deurne en Malle en Garage Meeuwsen in Kalmthout. Je koopt dus je MINI bij een leuk MINI minded verkooppunt doch zonder de onderhoudsgarage echt te kennen...

olivier
MINI Fan

Berichtdoor olivier » Za Mei 31, 2008 1:48

Sorry voor geen leestekens

Pepi heeft gelijk men zou beter eens voor elke provincie een ECHTE mini garage maken enkel en alleen MINI dat zou super zijn mini minded MINI SERVICE alles voor een echte mini

Catje
MINI Driver

Berichtdoor Catje » Za Mei 31, 2008 21:11

Mijn garage is De Schepper in Sint Niklaas. Die zijn echt wel super en vriendelijk. Totaal geen problemen dat ik met Mini rij.

En nog straffer: Juma in Mechelen. Ik werk in Mechelen en deze week pinkte ineens mijn olie lampje. Ik dus gebeld of ik over de middag mocht langskomen om olie bij te doen. Geen probleem, kom maar langs. Ik ben geen klant, en toch heel vriendelijk onthaald, en de olie erin moest ik zelfs niet voor betalen.

Twee dagen daarna telefoon: in opdracht van BMW Belgium de vraag of ik goed ontvangen was bij de dealer en of alles in orde was. Ze doen dus duidelijk steekproeven en opvolging van bezoekjes.

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Za Mei 31, 2008 21:56

Heb zelf ook al zo'n drietal telefoontjes gekregen van MINI, ze doen dat idd.

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Za Mei 31, 2008 22:06

Heb in het verleden géén problemen gehad met Jorssen Wilrijk (nu Aartselaar), maar ben om praktische redenen (en omdat ik de Nico zijn oren die ik heb afgezaagd :oops: hier nog altijd ergens thuis heb liggen) overgestapt op garage De Schepper in St-Niklaas. Ook hier niets dan lof voor heel de ploeg, van verkoop tot magazijn en mechaniekers !

Terug naar “Problemen en fouten”