Ratelend geluid bij diesel

Meld hier je problemen en fouten - misschien krijg je wel een oplossing
Gebruikersavatar
isa-mini
MINI Regular
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 Okt 2009
Locatie: Ertvelde

Ratelend geluid bij diesel

Berichtdoor isa-mini » Vr Feb 26, 2010 22:37

Ik rij nu reeds 4 maand met een mini Camden Diesel.En na de eerste week wist ik dat er iets niet juist was met mijn mini.Er zit een ratelend geluid vooraan rechts in mijn motor.
Mijn auto is al enkele keren binnen gweest in de garage en hebben het een en ander vervangen.Nu zou het de aircocompressor zijn en daarvoor moet er veel gedemonteerd worden.Heb daar geen goed gevoel bij.
Binnenkort komt er een mini-inspecteur kijken.Heb gehoord van de garage dat er meer en meer van deze gevallen zijn.Ik ben niet meer de enige met dit probleem het zou vooral met de laatste nieuwe diesels zijn die van de band gelopen zijn.

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Vr Feb 26, 2010 22:56

MINI en ze'n moderne motorentechniek.... :x :x :x
Hopelijk is je MINI snel terug in topcondietie!

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Za Feb 27, 2010 7:58

Tot op heden geen probleem met de Dweil, maar die is al een beteke ouder.

Ze zullen wel zorgen dat het opgelost geraakt maar inderdaad wat vervelend en tijdrovend dat je telkemale naar de garage moet,...

Gebruikersavatar
Blackboxboy
MINI Regular
Berichten: 47
Lid geworden op: 29 Mei 2009

Berichtdoor Blackboxboy » Vr Mar 19, 2010 2:47

Als je zegt dat de inspectuer komt wil dit zeggen dat de garage de eerste stappen van garantie heeft uitgevoerd en bij verandering van motor zijn er extra zaken die aandacht moeten krijgen .
Bij zulke garantiegevallen is dit inderdaad de procedure.

De dealer kijkt het eerst na in samenspraak met de inspecteur .

Die zegt wat er dient te gebeuren en als na het tweede bezoek nog geen verandering of oplossing is wordt de inspecteur uitgenodigd in de garage om fysieke metingen en controles uit te voeren. Dit zal dus al geen gekend probleem zijn want anders krijgt de dealer de oplossing in zijn database binnen.

aub :wink:


Terug naar “Problemen en fouten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten