Steenslag motorkap
Steenslag motorkap
Hallo,
Is da normaal da ne mini veel last heeft van steenslag;de mijne toch.
Is da mischien te wijten aan de vorm van de motorkap (van voor nogal horizontaal)?
Is da mischien te wijten aan de vorm van de motorkap (van voor nogal horizontaal)?
Re: Steenslag motorkap
patvdb schreef:Hallo,
De MINI heeft de stroomlijn van een pallet snelbouwstenen.....

- crossbytje
- MINI Regular
Bram schreef:Shannah en arnaud kunnen meespreken van sterretjes in hun ruit...
Ikzelf al verschillende stukjes lak eraf op de motorkap. Een van de nadelen van mini zeker.
Ik denk niet echt van een mini; iedere auto zal er wel wat last van hebben..
Is meer de schuld van verkeerde ladingen, slechte wegen,..
Hoe dan ook, net gemerkt dat ik ook al wel wat putjes heb in de voorbumper..
Zouden een stuk goedkoper zijn dan carglass.
Bij ons op het werk komt ook deze firma ipv carglass om deze reden.
http://www.autoglassclinic.be/kernelnl/ ... _page_id=1
Bij ons op het werk komt ook deze firma ipv carglass om deze reden.
http://www.autoglassclinic.be/kernelnl/ ... _page_id=1
Als je onnium verzekerd bent, speelt het in feite geen rol bij wie. Tot zolang ze samenwerken met uw verzekeringsmaatschappij!
Indien geen verzekering tussenkomt, zij dan maar zeker dat autoglasclinic goedkoper is.
Trouwens de zaakvoerder komt van carglas
En zij maar zeker dat ze op mijn werk, goe vergelijken
Indien geen verzekering tussenkomt, zij dan maar zeker dat autoglasclinic goedkoper is.

eriks schreef:Als je onnium verzekerd bent, speelt het in feite geen rol bij wie. Tot zolang ze samenwerken met uw verzekeringsmaatschappij!
Hoe zijn die daar niet omnium verzekerd ?

Dinsdag een afspraak bij autoglasscenter in lommel. €250 alles in. Denk niet dat ik ergens anders goedkoper vind en als het toch goedkoper is dan zal ik het verschil ongetwijfeld oprijden aan naft
Al bij al vind ik het nog heel goed meevallen. Nog steeds €350 winst met mijn basiscerzekering ipv halve omnium

Al bij al vind ik het nog heel goed meevallen. Nog steeds €350 winst met mijn basiscerzekering ipv halve omnium

Bram schreef:Dinsdag een afspraak bij autoglasscenter in lommel. €250 alles in. Denk niet dat ik ergens anders goedkoper vind en als het toch goedkoper is dan zal ik het verschil ongetwijfeld oprijden aan naft
Je moet toch altijd rekening houden met de prijs kwaliteit (dikte ,aantal lagen enz)
Hoe goedkoper hoe minder van kwaliteit ( al dikwijls ondervonden ,ook op het werk)
je zal het wel merken bij een volgende steeninslag
Terug naar “Problemen en fouten”