Vreemd geluid bij het gasgeven

Meld hier je problemen en fouten - misschien krijg je wel een oplossing
Gebruikersavatar
KeSo
MINI2 - Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 Aug 2013
Locatie: Gingelom

Vreemd geluid bij het gasgeven

Berichtdoor KeSo » Ma Aug 26, 2013 18:01

Sinds 4 weken heb ik mijn eerste Mini! Heel tevreden, maar moet hem volgende week al 3 dagen afgeven!

Bij het gas geven zit er namelijk een vervelend ratelend geluid. Hoe meer gas hoe luider en van zodra je de gas oplaat was er niets meer. Sinds een week is dit geluid er altijd wel een beetje maar natuurlijk veel erger bij het gas geven. Volgens de garage zou er een probleem zijn met "de isolatie", maar ik heb zo mijn twijfels.

Heeft er iemand van jullie een idee/ervaring/....?

Vind het wel heel spijtig dat een nieuwe wagen al meteen terug de garage in moet. Pff, heb bang voor krassen, etc....

Gebruikersavatar
Bram
MINI Freak
Berichten: 279
Lid geworden op: 07 Mar 2012
Locatie: Olen

Berichtdoor Bram » Di Aug 27, 2013 14:03

Welkom op het forum! Stel jezelf eens voor en laat wat foto's zien zou ik zeggen!

Heb nogal gehoord en gelezen van problemen met de isolatie die leiden tot rammels. Denk dat arnaud met zijn gp hetzelfde heeft gehad.

Mini is een geweldige auto maar de kwaliteit kan idd nog wel een beetje beter :p

Gebruikersavatar
KeSo
MINI2 - Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 Aug 2013
Locatie: Gingelom

Berichtdoor KeSo » Wo Sep 04, 2013 12:10

Gisteren mijn Mini terug gaan ophalen in de garage. Het was blijkbaar een kabel van de airco die ergens te kort bijzat. Vandaar het ratelen bij het gasgeven! Volgens de garage een veel voorkomend probleem bij Mini!

Ook werd er nog ergens isolatieschuim gespoten om een ander geluid te verminderen, mijn deur werd bijgeregeld omdat er wind binnenkwam, en er was ook nog een probleem dat bij het afdraaien er iets vanachter piepte (ik had dit zelf nog niet gehoord - waarschijnlijk omdat mijn radio altijd zo luid stond om dat geratel niet te horen :wink: ))!

Hopelijk blijft het hierbij! Voor de rest heel tevreden!

Foto's volgen, het gaat om een white silver Cooper D met zwart dak, zwarte spiegels en zwarte twinspoke velgen! Zo, toch al een idee!


Terug naar “Problemen en fouten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten