vraagje ??? mini diesel!!!!!
- yellow mini d
- MINI Fan
vraagje ??? mini diesel!!!!!
Graag had ik geweten hoeveel mini diesel er zijn op de forum?Laat gerust maar iets weten als je een probleem met je diesel hebt,kunnen we misschien samen oplossen.groetjes yellow mini one D.
Re: vraagje ??? mini diesel!!!!!
Hallo,
Ik ben net naar iemand met een gechipte One D op zoek!
Wat zijn je bevindingen nu na het chippen?
IS het al wat "sportiever" geworden of "mis" je nog beetje...
Bij wie is de wagen binnen geweest als ik vragen mag?
Sportieve groetjes
Ik ben net naar iemand met een gechipte One D op zoek!
Wat zijn je bevindingen nu na het chippen?
IS het al wat "sportiever" geworden of "mis" je nog beetje...
Bij wie is de wagen binnen geweest als ik vragen mag?
Sportieve groetjes
- yellow mini
- MINI2 - Newbie
yellow mini
dag yellow mini one d ik vind dat je mini heel vuil is vanachter
Re: vraagje ??? mini diesel!!!!!
yellow mini d schreef:Graag had ik geweten hoeveel mini diesel er zijn op de forum?Laat gerust maar iets weten als je een probleem met je diesel hebt,kunnen we misschien samen oplossen.groetjes yellow mini one D.
Ik heb er ook eentje. Een liquid yellow Mini One D.

Waar heb je je OneD laten chippen? Bevindingen?
MODjo
- yellow mini d
- MINI Fan
- yellow mini d
- MINI Fan
euhh... er zijn er een aantal, gekraak in de buurt van de radio of de paaltjes, zetel durft ook al eens te piepen, tweeterkes langs beide kanten geven soms een ruisgeluid (ook als de radio niet aanstaat), geruis net achter bestuurderszetel (ergens bij het raam denk ik). Ik heb al naar de dealer gebeld en die gaan het eens nakijken. En ook de rechter ruitensproeier werkt niet meer, terwijl de linker een straaltje geeft dat niet eens meer in de buurt van de voorruit komt, dus eigenlijk mijn motorkap aan het kuisen is. Maar voor de rest werkt alles.
serge schreef:euhh... er zijn er een aantal, gekraak in de buurt van de radio of de paaltjes, zetel durft ook al eens te piepen, tweeterkes langs beide kanten geven soms een ruisgeluid (ook als de radio niet aanstaat), geruis net achter bestuurderszetel (ergens bij het raam denk ik). Ik heb al naar de dealer gebeld en die gaan het eens nakijken. En ook de rechter ruitensproeier werkt niet meer, terwijl de linker een straaltje geeft dat niet eens meer in de buurt van de voorruit komt, dus eigenlijk mijn motorkap aan het kuisen is. Maar voor de rest werkt alles.
Hou je me op de hoogte van wat de dealer zegt ? (welke dealer in st-niklaas?)
Wij hebben nu een soort "gezinder" ter hoogte van de linker A-stijl. Erop kloppen verhelpt het probleem voor een tijdje.
Voor de andere rammels, zie topic "rammelkar"
Groetjes, Wouter
Terug naar “1e Generatie MINI - R50 R52 R53”