conrad schreef:Als je het mij vraagt - zou ik voor een rode kiezen - en dan nog zelf voor het solarred. Omdat je toch het seven-pakket kiest zou ik ook het rood van de seven kiezen. Zo heb ik ook geredeneerd met mijnen checkmate. Ik was verliefd op de hyperblue doch ik heb voor het space-blue van checkmate gekozen omdat hij dan volledig 'checkmate' is.
Een zwarte mini-seven is ook mooi (reeds gezien aan het circuit van Zolder) maar is zoals nen zwarte golf. Dat valt niet of minder op (tenzij je hem op en top begint te tunen).
Conclusie: solar red is the choice to make as you should ask me.
PS. Ik had het OOK h??l moeilijk om kiezen - checkmate of park-lane - hyper blue of space blue etc. Dat zou juist het fijne moeten zijn aan een MINI - dat hij volledig zelf 'gekozen' kan worden.
Ja maar als solar red uit het kleurengamma gehaald wordt valt er niet meer veel te kiezen he! Dan blijft pure silver en PW nog over en astro black DENK ik. Ik ga deze week eens langsgaan bij de dealer om eens juist te horen hoe het nu zit!
Ik ben er nog altijd niet uit ! Het is zeker leuk om een eigen auto te mogen kiezen,maar toch ook moeilijk voor mij! Ik wou altijd al een blauwe auto, had ik altijd gezegd. Maar ik dacht dat het Black Eye Purple te paarsig was. Gisteren zag ik ene rijden en dat viel nog heel goed mee!
Maar de meeste rode MINI's die rondrijden zullen wel chili red zijn veronderstel ik ? Thans toch zie je er veel verschil in vind ik.