Solar Red (NOG meer twijfels!)-->ik heb besloten!!!!

Bespreek hier de verschillende modellen
Gebruikersavatar
b-r mini
MINI Driver
Berichten: 55
Lid geworden op: 31 Mar 2006

Berichtdoor b-r mini » Zo Apr 02, 2006 14:44

Jaajke schreef:Maar als ik dan weer een zwarte zie rijden vind ik die ook weer heel erg mooi! maar ik denk wel dat ik dan een wit dak wil ofzo! Maar dat is voor later! :wink: :roll:
Ja, dat vind ?k persoonlijk weer wat minder maar dat is ieder z'n eigen keus. Liever voor mij bij zwart geheel zwart. En sommige vinden het ook Cooper-wannabee... :roll:

Gebruikersavatar
Jaajke
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 22 Jan 2006
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jaajke » Zo Apr 02, 2006 15:57

b-r mini schreef:
Jaajke schreef:Maar als ik dan weer een zwarte zie rijden vind ik die ook weer heel erg mooi! maar ik denk wel dat ik dan een wit dak wil ofzo! Maar dat is voor later! :wink: :roll:
Ja, dat vind ?k persoonlijk weer wat minder maar dat is ieder z'n eigen keus. Liever voor mij bij zwart geheel zwart. En sommige vinden het ook Cooper-wannabee... :roll:


Bwah voor mij is het gewoon een kwestie van mooi vinden. Wil zeker niet Cooper-wannabee zijn!Maar ik begrijp de reactie dan wel van sommigen ja!
Ach veel kans dat dat wit dak er toch nooit van komt hoor! :wink:
We zien wel

Gebruikersavatar
conrad
duke of Limburg
Berichten: 1042
Lid geworden op: 22 Sep 2005
Locatie: Zolder

Berichtdoor conrad » Zo Apr 02, 2006 17:22

Als je het mij vraagt - zou ik voor een rode kiezen - en dan nog zelf voor het solarred. Omdat je toch het seven-pakket kiest zou ik ook het rood van de seven kiezen. Zo heb ik ook geredeneerd met mijnen checkmate. Ik was verliefd op de hyperblue doch ik heb voor het space-blue van checkmate gekozen omdat hij dan volledig 'checkmate' is.

Een zwarte mini-seven is ook mooi (reeds gezien aan het circuit van Zolder) maar is zoals nen zwarte golf. Dat valt niet of minder op (tenzij je hem op en top begint te tunen).

Conclusie: solar red is the choice to make as you should ask me.


PS. Ik had het OOK h??l moeilijk om kiezen - checkmate of park-lane - hyper blue of space blue etc. Dat zou juist het fijne moeten zijn aan een MINI - dat hij volledig zelf 'gekozen' kan worden.

Gebruikersavatar
grand_cru
MINI Master
Berichten: 2905
Lid geworden op: 18 Jul 2005
Locatie: Roeselare
Contact:

Berichtdoor grand_cru » Zo Apr 02, 2006 17:31

Wou ook reageren maar ik vind dat de uitleg van Conrad hier ook perfect mijn mening is.
Voor wat extra verwarring: daarom hebben wij ook een Pepper White met zwart dak gekozen Jaajke :wink:

Gebruikersavatar
minibandit
MINI Nutter
Berichten: 5999
Lid geworden op: 28 Nov 2005
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor minibandit » Zo Apr 02, 2006 18:28

conrad schreef:Als je het mij vraagt - zou ik voor een rode kiezen
Een zwarte mini-seven is ook mooi (reeds gezien aan het circuit van Zolder) maar is zoals nen zwarte golf. Dat valt niet of minder op (tenzij je hem op en top begint te tunen).

Conclusie: solar red is the choice to make as you should ask me.


aah dat valt niet of minder op...daarmee dat je ze zo dikwijls ziet op de openbare weg... :shock:
:twisted: blijf erbij "Black is beautifull" :wink:

btw: ne MINI vergelijken met een golfke...yeah right... 8)

Gebruikersavatar
Evi
MINI-aholic
Berichten: 632
Lid geworden op: 16 Apr 2005
Locatie: Hasselt

Berichtdoor Evi » Zo Apr 02, 2006 19:54

conrad schreef:Dat zou juist het fijne moeten zijn aan een MINI - dat hij volledig zelf 'gekozen' kan worden.


Dat is mogelijk hoor :wink: , mits een aantal hindernissen te overwinnen :grin:

Als de kleur die je wil uit de handel wordt genomen, is dat natuurlijk wat moeilijker.

@Jaajke, ik vind het Solar Red ook heel mooi en als je daarvoor gaat, ben je wel uniek! Het moet natuurlijk wel nog steeds mogelijk zijn, da's waar...

Gebruikersavatar
Dave C
MINI Master
Berichten: 1073
Lid geworden op: 25 Feb 2006
Locatie: Yellow City, in Geel dus
Contact:

Berichtdoor Dave C » Zo Apr 02, 2006 20:30

pesoonlijke voorkeur h?

Astro black

meende dat solar red op het salon gezien te hebben, correct me if i'm wrong, en toen gedacht te hebben dat het niet mijn ding zou zijn

maar zoals gezegd, ieder zijn keuze en elke mini is sowizo altijd uniek
en ja een zwarte past beter met zwart dak, als een red met red dak, in jou geval h? :wink:

Gebruikersavatar
sscooper
MINI Master
Berichten: 2522
Lid geworden op: 03 Aug 2005
Locatie: Mortsel

Berichtdoor sscooper » Zo Apr 02, 2006 20:54

minibandit schreef:
conrad schreef:Als je het mij vraagt - zou ik voor een rode kiezen
Een zwarte mini-seven is ook mooi (reeds gezien aan het circuit van Zolder) maar is zoals nen zwarte golf. Dat valt niet of minder op (tenzij je hem op en top begint te tunen).

Conclusie: solar red is the choice to make as you should ask me.


aah dat valt niet of minder op...daarmee dat je ze zo dikwijls ziet op de openbare weg... :shock:
:twisted: blijf erbij "Black is beautifull" :wink:

btw: ne MINI vergelijken met een golfke...yeah right... 8)


idd gunther...black is beautifull!! :grin: valt zeker hard genoeg op vind ik , je moet gewoon de kleur kiezen die je vindt die het beste bij je past jaajke, :wink: ... 8) en ne golf vergelijken met een mini vind ik ook wel grappig... :shock:

Gebruikersavatar
conrad
duke of Limburg
Berichten: 1042
Lid geworden op: 22 Sep 2005
Locatie: Zolder

Berichtdoor conrad » Zo Apr 02, 2006 21:16

@ Man in Black : scooper en mini bandit en others : Als je nekeer kijkt op de wegen zie je tegenwoordig heel veel zwarte auto's rijden; ikzelf heb voor mijnen blauwe mini met nen zwarte Opel vectra en met nen zwarte Golf gereden. Mijn vrouw rijd al heel haar leven met zwarte auto's (golf - passat - passat ). Dat is in se een sportieve kleur en cool maar soms is het 'trop is teveel' -gevoel sterker .

Vandaar de nieuwe leuze voor de MINI-rijders in sp? : MINI KLEURT JE DAG. :grin: :grin:

Gebruikersavatar
Dave C
MINI Master
Berichten: 1073
Lid geworden op: 25 Feb 2006
Locatie: Yellow City, in Geel dus
Contact:

Berichtdoor Dave C » Zo Apr 02, 2006 21:23

hey mate, waarom die spaties in uwen teks, ik kan da ni goe lezen :grin:

volgens mij koopte gij veel auto's in't zwart :grin: :grin: :grin:

Gebruikersavatar
conrad
duke of Limburg
Berichten: 1042
Lid geworden op: 22 Sep 2005
Locatie: Zolder

Berichtdoor conrad » Zo Apr 02, 2006 21:28

Dave C schreef:hey mate, waarom die spaties in uwen teks, ik kan da ni goe lezen :grin:

volgens mij koopte gij veel auto's in't zwart :grin: :grin: :grin:


dat zijn geen spaties maar zwarte teksten

Gebruikersavatar
Jaajke
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 22 Jan 2006
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jaajke » Zo Apr 02, 2006 21:36

conrad schreef:Als je het mij vraagt - zou ik voor een rode kiezen - en dan nog zelf voor het solarred. Omdat je toch het seven-pakket kiest zou ik ook het rood van de seven kiezen. Zo heb ik ook geredeneerd met mijnen checkmate. Ik was verliefd op de hyperblue doch ik heb voor het space-blue van checkmate gekozen omdat hij dan volledig 'checkmate' is.

Een zwarte mini-seven is ook mooi (reeds gezien aan het circuit van Zolder) maar is zoals nen zwarte golf. Dat valt niet of minder op (tenzij je hem op en top begint te tunen).

Conclusie: solar red is the choice to make as you should ask me.

PS. Ik had het OOK h??l moeilijk om kiezen - checkmate of park-lane - hyper blue of space blue etc. Dat zou juist het fijne moeten zijn aan een MINI - dat hij volledig zelf 'gekozen' kan worden.


Ja maar als solar red uit het kleurengamma gehaald wordt valt er niet meer veel te kiezen he! Dan blijft pure silver en PW nog over en astro black DENK ik. Ik ga deze week eens langsgaan bij de dealer om eens juist te horen hoe het nu zit!
Ik ben er nog altijd niet uit ! Het is zeker leuk om een eigen auto te mogen kiezen,maar toch ook moeilijk voor mij! Ik wou altijd al een blauwe auto, had ik altijd gezegd. Maar ik dacht dat het Black Eye Purple te paarsig was. Gisteren zag ik ene rijden en dat viel nog heel goed mee!

Maar de meeste rode MINI's die rondrijden zullen wel chili red zijn veronderstel ik ? Thans toch zie je er veel verschil in vind ik.

Gebruikersavatar
conrad
duke of Limburg
Berichten: 1042
Lid geworden op: 22 Sep 2005
Locatie: Zolder

Berichtdoor conrad » Zo Apr 02, 2006 22:04

Ik denk dat de MINI-microbe u nu juist heel goed heeft gebeten : eerste symptomen komen al naar boven = niet kunnen kiezen - wat wel wat niet - kleur - dak - etc. Ik kende dat ook . Maar ja - je moet eens een keuze maken en het zal hopelijk voor jou - toch de juiste keuze zijn.

Gebruikersavatar
Jaajke
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 22 Jan 2006
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jaajke » Zo Apr 02, 2006 22:13

conrad schreef:Ik denk dat de MINI-microbe u nu juist heel goed heeft gebeten : eerste symptomen komen al naar boven = niet kunnen kiezen - wat wel wat niet - kleur - dak - etc. Ik kende dat ook . Maar ja - je moet eens een keuze maken en het zal hopelijk voor jou - toch de juiste keuze zijn.


Haha ja, dat wordt onmiddellijk bevestigd door mijn vriend! Hij wordt echt helemaal gek van mijn MINI-gekte!
Als we een MINI tegenkomen op de weg dan weet hij al hoe laat het is hihi.
Nu ben ik ook beetje bezig met accesoires zoals de miniaturen en leuke lifestylegadgets enzo! Om de tijd beetje te doden totdat de MINI er zelf is!!!
Ja welke kleur het ook zal zijn, ik zal er zeer gelukkig mee zijn en er goed zorg voor dragen :wink:

Gebruikersavatar
conrad
duke of Limburg
Berichten: 1042
Lid geworden op: 22 Sep 2005
Locatie: Zolder

Berichtdoor conrad » Zo Apr 02, 2006 22:28

Jaajke schreef:
Haha ja, dat wordt onmiddellijk bevestigd door mijn vriend! Hij wordt echt helemaal gek van mijn MINI-gekte!
Als we een MINI tegenkomen op de weg dan weet hij al hoe laat het is hihi.
Nu ben ik ook beetje bezig met accesoires zoals de miniaturen en leuke lifestylegadgets enzo! Om de tijd beetje te doden totdat de MINI er zelf is!!!


Mijn vrouw kent dat ook al - nu - ik moet wel zeggen dat dat al een beetje afgezwakt is de laatste weken - maar in 't begin was dat ook van da : voor nieuwjaar had ik al een stuk of 5 kleine MINI-s gekocht en gekregen.

Gebruikersavatar
Jaajke
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 22 Jan 2006
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jaajke » Zo Apr 02, 2006 22:43

Ja ik heb 2 funcars en 2 andere miniaturen! En ook al een t-shirt van het MINI-gamma ! :wink:

Tja tzal liefde op het eerste gezicht geweest zijn he, ben hem dan ook op Valentijn 14 februari gaan bestellen :wink:

Gebruikersavatar
b-r mini
MINI Driver
Berichten: 55
Lid geworden op: 31 Mar 2006

Berichtdoor b-r mini » Zo Apr 02, 2006 23:00

Jaajke schreef:Ja ik heb 2 funcars en 2 andere miniaturen!

Ik had ook al een miniatuur, die nu hier op mijn boekenkast staat op jawel: ooghoogte! Ook heb ik een funcar (is trouwens een magneet) en die zie ik ook regelmatig, al is die maar heel klein:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jaajke
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 22 Jan 2006
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jaajke » Ma Apr 03, 2006 8:04

Haha leuk idee wat je met die funcar gedaan hebt! Heb ze nog al eens zo zien staan!
Houden ze goed vast dan?

Gebruikersavatar
b-r mini
MINI Driver
Berichten: 55
Lid geworden op: 31 Mar 2006

Berichtdoor b-r mini » Ma Apr 03, 2006 14:24

Jaajke schreef:Haha leuk idee wat je met die funcar gedaan hebt! Heb ze nog al eens zo zien staan!
Houden ze goed vast dan?

Heb 'm vastgezet met h???le sterke lijm, staat vast met drie wieltjes.

Gebruikersavatar
Jaajke
MINI Freak
Berichten: 214
Lid geworden op: 22 Jan 2006
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jaajke » Ma Apr 03, 2006 14:34

b-r mini schreef:
Jaajke schreef:Haha leuk idee wat je met die funcar gedaan hebt! Heb ze nog al eens zo zien staan!
Houden ze goed vast dan?

Heb 'm vastgezet met h???le sterke lijm, staat vast met drie wieltjes.


Ah dat ga ik dan ook doen, beetje na-apen!! :roll: :oops:

Weten jullie of er een belgische MINI-shop op internet is? Waar je de gadgets ook kan aankopen??


Terug naar “1e Generatie MINI - R50 R52 R53”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten