flexibelste keuringstation ?

Bespreek hier de verschillende modellen
Gebruikersavatar
Mini
MINI Fan
Berichten: 190
Lid geworden op: 12 Jan 2004
Locatie: antwerpen

flexibelste keuringstation ?

Berichtdoor Mini » Vr Jan 26, 2007 13:04

waar heb je en goed en niet zo streng keuringstation ? Heb al gehoord dat Kontich zeer de vraag is en streng is.... zonder pardon afgekeurd....

weet er iemand iets van Brasschaat, of is het station aan de bisschoppenhoflaan beter ? Weet wel dat er vorig jaar in deurne een enorme wachtrij stond en dat ik toen met standaard wagen naar kontich ben gereden.

Gebruikersavatar
minibandit
MINI Nutter
Berichten: 5999
Lid geworden op: 28 Nov 2005
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor minibandit » Vr Jan 26, 2007 15:39

Heist O/D Berg...staat algemeen gekend als een heel redelijk en eerlijk station... :P
kan dat alleen maar bevestigen...na mijn laatste ervaringen... 8)
daar geven ze tenminste een deftige uitleg als je iets vraagt !!
alles hangt natuurlijk af van de staat van je voertuig...enneuhm, betalen moet je overal... :wink:

ps Willebroek lijkt me tot hiertoe ook nog niet al teveel "negatief" in het nieuws te zijn geweest...

Gebruikersavatar
YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Vr Jan 26, 2007 16:19

Ik heb eens ergens opgevangen dat Dendermonde één van de meest bezochte keuringsstation is in de tuningwereld.Ik heb het ook maar van horen zeggen.

Gebruikersavatar
Yoeri
MINI-aholic
Berichten: 760
Lid geworden op: 20 Jan 2005
Locatie: Limburg

Berichtdoor Yoeri » Za Jan 27, 2007 14:58

YELLOW_DINO schreef:Ik heb eens ergens opgevangen dat Dendermonde één van de meest bezochte keuringsstation is in de tuningwereld.Ik heb het ook maar van horen zeggen.


staat haaks op het feit dat de strengste politierechter in dendermonde zetelt :D

Gebruikersavatar
longbeach
MINI Regular
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 Feb 2007
Locatie: aalst

Berichtdoor longbeach » Vr Apr 27, 2007 21:49

Yoeri schreef:
YELLOW_DINO schreef:Ik heb eens ergens opgevangen dat Dendermonde één van de meest bezochte keuringsstation is in de tuningwereld.Ik heb het ook maar van horen zeggen.


staat haaks op het feit dat de strengste politierechter in dendermonde zetelt :D


ja,en diene mister d'hond heeft in zijne jeugd wel heel veel klappen op zijne kop gekregen 8) misschien vandaar dat em zo streng en onmenselijk geworden is :!:

Gebruikersavatar
AA-16V
MINI Fan
Berichten: 186
Lid geworden op: 27 Jan 2008
Locatie: Puurs (B)
Contact:

Berichtdoor AA-16V » Zo Jan 27, 2008 20:04

Ik ga al heel lang naar de keuring in Londerzeel. Daar vind ik ze correct en flexibel.
Ben daar steeds door de keuring geraakt met mijn verlaagde auto's :) .

Gebruikersavatar
Lockyie
MINI2 - Newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 Jun 2008
Locatie: Glabbeek

Berichtdoor Lockyie » Za Jun 28, 2008 16:24

ams werkende bij volkswagen audi zijn ne voor mij altijd flexiebel in rotselaar(leuven) , raar maar waar doed dat overaletje van het werk wel veel .
ben al 2 keer gegaan met een wagen die normaal afgekeurd zou moetten geweest zijn .
dus klinght mss stom maar als je je garage laat gaan dan heb je normaal niet veel zooi tenzij het er echt over is natuurlijk

Gebruikersavatar
Clubmanneke
MINI-aholic
Berichten: 536
Lid geworden op: 24 Nov 2007
Locatie: Temse
Contact:

Berichtdoor Clubmanneke » Zo Jun 29, 2008 8:30

Als je toch van Antwerpen bent, zou ik toch eens eerst passeren op de Noorderlaan.
Of ze moesten verandert zijn , maar vroeger heel flexibel, ik ging daar steeds naartoe met mijn opel kadett (mijn eerste wagentje toen ik achtien was) ,ben er toen meermaals doorgeraakt ook al was hij de eerste keer al 14 jaar :oops:
suc6

Gebruikersavatar
littlebugger25
MINI2 - Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 Mei 2009

Berichtdoor littlebugger25 » Wo Mei 20, 2009 21:55

Ik kan de keuring van Tienen aanraden.

Vroeger ging ik er met mijn beetle en deze was getuned en nooit geen problemen gehad daar.

Ze behoren ook bij de waalse federatie van keuringstations naar het schijnt en zijn ze daarom iets lakser.

mvg

Bart

Gebruikersavatar
Blackwrx
MINI2 - Newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: 04 Apr 2010
Locatie: Puurs ( B)

Berichtdoor Blackwrx » Zo Apr 04, 2010 17:12

AA-16V schreef:Ik ga al heel lang naar de keuring in Londerzeel. Daar vind ik ze correct en flexibel.
Ben daar steeds door de keuring geraakt met mijn verlaagde auto's :) .


Hier sluit ik me volledig bij aan.
Heb ook al veel goeds over Dendermonde gehoord maar zelf nog niet geweest.


Terug naar “1e Generatie MINI - R50 R52 R53”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten