Wat zouden jullie doen? S of JCW versie in okkazie?
Geplaatst: Do Jun 07, 2007 16:35
Het kriebeld meer en meer om mijn droom aanteschaffen.
Eind volgend jaar ten laaste zou ik één willen aanschaffen maar als het hard mijn keel uithand zou het dit jaar nog kunnen zijn want ben nu reeds aan het zoeken in België alsook in Duitsland
Een S of JCW
Bouwjaar vanaf 2004
Kleur: wit ( Creime )
Zeker volgende opties:
-Sperdiffereintieel, Xenon, Auto airco, ... ( Liefst GPS en zou dan al bijna full option moeten gaan want dat vindt je zeer moeilijk)
-JCW sportophaning/remmen/lederen sportkuipen/stabilisator stangen/18" Velgen
( Alles op papier van BMW dus, kant en klaar door de keuring elk jaar )
Rijkelijk uitgerust dus, anders is het geen droomwagen en hoeft het voor mij niet.
Besef me al te goed dat deze okkazie prijselijk zal zijn.
( Ultieme droom is een nieuwe Porsche maar das niet haalbaar. Hopelijk binnen een jaar of 15 )
Gezien je moeilijk één zo rijk uitgerust vindt of ze veel te veel vragen voor zo één alsook in aftermarket de stukken duur zijn overweeg ik mss de JCW versie te zoeken direct.
Kwestie dat alles er dan direct opstaat.
Met de jaarlijkse taks en duurdere verzekering hou ik rekening, de hogere inschrijvingstaks beschouw ik als 1250 euro bij de aankoopsprijs, kwestie van te relativeren.
Wil de motor gaan motortunen nadien, zelfs al wordt het de JCW versie.
300pk is mogelijk maar met een 225-240pk ben ik al meer als tevreden en zodanig kan al het JCW spul dit vermogen de baas blijven.
Mijn vraag is vooral wat jullie mening is.
1. Blijven zoeken naar een 163pk S:
- met alle opties van de JCW ( met uitzondering de motorupgrade )
- JCW stukken achteraf zoeken en laten plaatsen ( Nieuw en/of okkazie stukken )
2. JCW versie direct aanschaffen, jaarlijks extra betalen dus maar geen zorgen bij zoeken/aanschaf.
Ook had ik ook willen weten of iedereen die GPS nu degelijk vindt.
Heb hier nog niets slecht over gelezen dus normaal zit dit wel goed.
Heb het persoonlijk gewoon niet voor die grootte klok in het midden van het dachboard, ieder zijn ding maar de GPS is nog mooi en die klok niet dus.
Ook had ik graag geweten van de pk zotten hier waar zei hun motortuning hebben laten doen en welke componenten allemaal aangepast zijn. Prijzen en onderdelen van een JCW upgrade ken ik wel maar bedoel nu net dat stapje verder.
Dank bij voorbaat.
Een mini fan. ( Hopelijk snel een S eigenaar )
Eind volgend jaar ten laaste zou ik één willen aanschaffen maar als het hard mijn keel uithand zou het dit jaar nog kunnen zijn want ben nu reeds aan het zoeken in België alsook in Duitsland
Een S of JCW
Bouwjaar vanaf 2004
Kleur: wit ( Creime )
Zeker volgende opties:
-Sperdiffereintieel, Xenon, Auto airco, ... ( Liefst GPS en zou dan al bijna full option moeten gaan want dat vindt je zeer moeilijk)
-JCW sportophaning/remmen/lederen sportkuipen/stabilisator stangen/18" Velgen
( Alles op papier van BMW dus, kant en klaar door de keuring elk jaar )
Rijkelijk uitgerust dus, anders is het geen droomwagen en hoeft het voor mij niet.
Besef me al te goed dat deze okkazie prijselijk zal zijn.
( Ultieme droom is een nieuwe Porsche maar das niet haalbaar. Hopelijk binnen een jaar of 15 )
Gezien je moeilijk één zo rijk uitgerust vindt of ze veel te veel vragen voor zo één alsook in aftermarket de stukken duur zijn overweeg ik mss de JCW versie te zoeken direct.
Kwestie dat alles er dan direct opstaat.
Met de jaarlijkse taks en duurdere verzekering hou ik rekening, de hogere inschrijvingstaks beschouw ik als 1250 euro bij de aankoopsprijs, kwestie van te relativeren.
Wil de motor gaan motortunen nadien, zelfs al wordt het de JCW versie.
300pk is mogelijk maar met een 225-240pk ben ik al meer als tevreden en zodanig kan al het JCW spul dit vermogen de baas blijven.
Mijn vraag is vooral wat jullie mening is.
1. Blijven zoeken naar een 163pk S:
- met alle opties van de JCW ( met uitzondering de motorupgrade )
- JCW stukken achteraf zoeken en laten plaatsen ( Nieuw en/of okkazie stukken )
2. JCW versie direct aanschaffen, jaarlijks extra betalen dus maar geen zorgen bij zoeken/aanschaf.
Ook had ik ook willen weten of iedereen die GPS nu degelijk vindt.
Heb hier nog niets slecht over gelezen dus normaal zit dit wel goed.
Heb het persoonlijk gewoon niet voor die grootte klok in het midden van het dachboard, ieder zijn ding maar de GPS is nog mooi en die klok niet dus.
Ook had ik graag geweten van de pk zotten hier waar zei hun motortuning hebben laten doen en welke componenten allemaal aangepast zijn. Prijzen en onderdelen van een JCW upgrade ken ik wel maar bedoel nu net dat stapje verder.
Dank bij voorbaat.
Een mini fan. ( Hopelijk snel een S eigenaar )