Wat eerst?

Bespreek hier de verschillende modellen
Gebruikersavatar
Xefke
MINI Master
Berichten: 2240
Lid geworden op: 13 Jul 2005
Locatie: OLV Waver

Wat eerst?

Berichtdoor Xefke » Do Aug 30, 2007 22:55

Hey, ik heb sinds kort de MCS van m'n ma overgenomen, die om die reden gekocht is 2j geleden.

Er staan momenteel 5-star 16" velgen onder.

Nu is mijn vraag wat het mooiste zou zijn om eerst te verbouwen...
- nieuwe velgen (S-Spokes 17")
of
- aerodynamica pakket.?

ik heb alleen maar schrik dat 't aero pack met de 16 inch velgen niet echt zo mooi zal zijn...

groeten`

Gebruikersavatar
fred
MINI Master
Berichten: 2123
Lid geworden op: 04 Jan 2005
Locatie: Ingelmunster
Contact:

Berichtdoor fred » Do Aug 30, 2007 22:59

Voor mij zou de eerste stap, bij iedere auto de velgen zijn! Daarmee heb je al een heel andere kar ...

Gebruikersavatar
RedYoeri
MINI Fan
Berichten: 150
Lid geworden op: 18 Okt 2006
Locatie: Astene Deinze
Contact:

Berichtdoor RedYoeri » Do Aug 30, 2007 23:53

dat klopt met andere velgen een andere auto . maar hij heeft nu 16 " Velgen die niet Lelijk zijn !!

Het pakket zal zeker niet mis staan . maar het is natuurlijk beter om velgen en een pakket te kopen :D

Maar MINI / BMW is niet de goedkoopste natuurlijk .

Gebruikersavatar
VAMPIRE
MINI Freak
Berichten: 205
Lid geworden op: 28 Jun 2007
Locatie: Batcave Genk

Berichtdoor VAMPIRE » Vr Aug 31, 2007 7:16

ik zou ook eerst voor de velgen gaan.
En zeker als't die s-spokes zijn.
Beestig schoon :grin:

Gebruikersavatar
Xefke
MINI Master
Berichten: 2240
Lid geworden op: 13 Jul 2005
Locatie: OLV Waver

Berichtdoor Xefke » Vr Aug 31, 2007 16:24

ben al achter een mooi setje velgen gekomen, druk PM verkeer :)
zal wss wel die velgen worden, aangezien de S bumpers van hun eigen al mooi zijn.

Gebruikersavatar
Floris
MINI Driver
Berichten: 70
Lid geworden op: 18 Dec 2005
Locatie: Hove
Contact:

Berichtdoor Floris » Vr Aug 31, 2007 20:18

Niet twijfelen, velgen, zeker als het S-spokes zijn. Dat blijven echt beestige wielen :grin: Je ziet ze misschien op veel MINIs, maar das omdat ze der verdomd goed uit zien. Velgen zullen de meest drastische verandering van het exterieur geven. Meer nog, ze breken of maken de wagen!

De Aero kit is niet zo mijn ding. De MCS bumpers en styling in het algemeen vind ik van zichzelf al mooi genoeg. Het enige wat ik nog zou doen is - afhankelijk van welke kleur je hebt, de zwarte wielkassen, zijschorten, en bumperlipkes in koetswerkkleur laten spuiten. Dat geeft ook al een drastisch andere look, kijk maar eens rond op internet!

EDIT: ik zie dat je een Dark Silver hebt, dan zou ik het zeker doen!

Aan de mijne ging ik in principe niks veranderen, en momenteel is hij nog standaard, maar sinds onbekenden er vorige week op een parking tegen gereden hebben (zucht :roll: ) en hij nu toch binnen moet ben ik aan het twijfelen of ik niet in één moeite door de wielkassen en de rest van de zwarte boorden mee zou laten spuiten, alsook de MINI logo's te laten verwijderen... Subtiele veranderingen uiteindelijk maar ze maken het geheel er toch mooier (en vooral minder cheap ogend) op en meer moet dat in principe niet zijn. :wink:

Gebruikersavatar
minibandit
MINI Nutter
Berichten: 5999
Lid geworden op: 28 Nov 2005
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor minibandit » Vr Aug 31, 2007 22:42

cheap... :shock: :?: dat is juist eigen aan de MINi... :roll:
en die logo's...te clean is ook niet mooi...just my 2ct 8) :wink:

btw ik zou toch ook eerst voor de wielen gegaan zijn !!
impact is veel groter en een "S"ke heeft gewoon S-spokes nodig !!!

Gebruikersavatar
Xefke
MINI Master
Berichten: 2240
Lid geworden op: 13 Jul 2005
Locatie: OLV Waver

Berichtdoor Xefke » Vr Aug 31, 2007 23:34

ik zou hem dan meteen willen verlagen... hier op 't forum staan KW -35mm te koop... zijn die goed? en voor al die attesten... kan je daar zowieso aan geraken? want ben niet van plan m'n mini steeds te demonteren voor keuringen...

Gebruikersavatar
Floris
MINI Driver
Berichten: 70
Lid geworden op: 18 Dec 2005
Locatie: Hove
Contact:

Berichtdoor Floris » Za Sep 01, 2007 12:26

minibandit schreef:cheap... :shock: :?: dat is juist eigen aan de MINi... :roll:
en die logo's...te clean is ook niet mooi...just my 2ct 8) :wink:


:shock: Vind je? Enkel de logo's verwijderen is toch nog te doen? Op mijn vorige auto waren de 4 deurklinken, nummerplaatuitsparing op de koffer, dakantenne, zijpinkers en nog een hoop randen en groeven weggewerkt. Dat was pas clean :P, Maar het hangt een beetje van wagen tot wagen af wanneer die té clean wordt. De MINI heeft dat allemaal niet nodig. Juist een setje velgen en je bent gesteld. En zoals je zelf ook al zei, een S'ke schreeuwt gewoon om de S-spokes. Dat zijn iconische velgen op een MINI. 8)

Trouwens, cheap is em zeker niet als ik zie hoe diep ik in de pocket heb moeten tasten. Maar komaan, die zwarte wielkastranden, dat is toch echt wel not done anymore vind ik, dat was nog acceptabel midden jaren 90 op een golf 3 ofzo, maar vandaag de dag :roll: Ik begrijp niet dat ze gespoten randen zelfs niet als optie aanbieden. Waarschijnlijk vinden ze dat je dan maar een 'opstapje' naar de 1 of 3 reeks van BMW moet maken :wink:

Gebruikersavatar
fred
MINI Master
Berichten: 2123
Lid geworden op: 04 Jan 2005
Locatie: Ingelmunster
Contact:

Berichtdoor fred » Za Sep 01, 2007 13:23

Ik snap ook nog altijd niet waarom bmw nieuwe wagens aflevert met kunststof onderdelen ... Eens in die prijsklasse mag dat wel meegespoten zijn.

Zelfs de nieuwe x5 heeft hopen kunststof :shock:

Gebruikersavatar
Jurgen
MINI Driver
Berichten: 81
Lid geworden op: 26 Feb 2007
Locatie: Erps-Kwerps
Contact:

Berichtdoor Jurgen » Za Sep 01, 2007 18:19

onze bmw heeft anders niks van kunststof hoor... ok het is een 6 ma toch

Gebruikersavatar
fred
MINI Master
Berichten: 2123
Lid geworden op: 04 Jan 2005
Locatie: Ingelmunster
Contact:

Berichtdoor fred » Za Sep 01, 2007 18:38

Jurgen schreef:onze bmw heeft anders niks van kunststof hoor... ok het is een 6 ma toch


:)


Terug naar “1e Generatie MINI - R50 R52 R53”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten