Cooper S Achterbumper

Bespreek hier de verschillende modellen
Gebruikersavatar
hooby
MINI Driver
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 Jun 2008
Locatie: Bazel

Cooper S Achterbumper

Berichtdoor hooby » Zo Mei 17, 2009 15:53

Weet er iemand of het mogelijk is van bij een Cooper S achterbumper de zwarte onderstrip (waar je uitlaat door komt) te vervangen door een andere onderstrip met slechts 1 uitlaat opening aan de zijkant? Zou voor deze te plaatsen zijn op men One zonder dat ik dus de uitlaat ook volledig moet vervangen.

Gebruikersavatar
PEPI
MINI Master
Berichten: 3080
Lid geworden op: 02 Jun 2006
Locatie: Kruibeke

Berichtdoor PEPI » Zo Mei 17, 2009 18:41

Ik weet het niet zeker maar bij mijn One D moest ik enkel de onderste zwarte lip vervangen om eventueel - want het is er nooit van gekomen hem te plaatsen - een centrale dubbele uitlaat te plaatsen... Ik denk dat het omgekeerd wel hetzelfde zal zijn :wink:

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Re: Cooper S Achterbumper

Berichtdoor Dangixxer » Ma Mei 18, 2009 8:16

hooby schreef:Weet er iemand of het mogelijk is van bij een Cooper S achterbumper de zwarte onderstrip (waar je uitlaat door komt) te vervangen door een andere onderstrip met slechts 1 uitlaat opening aan de zijkant? Zou voor deze te plaatsen zijn op men One zonder dat ik dus de uitlaat ook volledig moet vervangen.


da gaat zeker
kijk maar eens op de site van Bastuck
Die verkopen bij hun uitlaten ineens een nieuwe strip (van slechte kwaliteit :grin: )

Gebruikersavatar
Wally
MINI Master
Berichten: 2973
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Haaltert

Re: Cooper S Achterbumper

Berichtdoor Wally » Ma Mei 18, 2009 18:35

Dangixxer schreef:kijk maar eens op de site van Bastuck
Die verkopen bij hun uitlaten ineens een nieuwe strip (van slechte kwaliteit :grin: )

Bevestigd ... :grin:
Heb een onderlip van Bastuck op de mijne en deze schilfert lekker af langs één zijde.
Garantie is nul komma nul, service vanwege Bastuck uit eveneens 0,0 ...

Maar een onderlip voor een one-cooper kan je ook bij BMW-Mini bestellen hoor ...
Kost zo'n 54,00 eurookes.

Btw, 'k heb er hier nog eentje liggen van mijne Cooper, moest ik zeker zijn deze niet meer nodig
te hebben voor de schouwing binnenkort, ging ie de deur uit voor een vriendenprijsje.
Maar 'k kan nu het risico niet lopen binnen enkele maanden zelf ne nieuwe moeten te bestellen ...

Gebruikersavatar
hooby
MINI Driver
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 Jun 2008
Locatie: Bazel

Berichtdoor hooby » Ma Mei 18, 2009 22:54

Merci voor de replys! Moest je de onderlip toch weg doen wally laat dan iets weten ;)


Terug naar “1e Generatie MINI - R50 R52 R53”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten