Hoe kan ik nagaan of ik sportophanging heb?

Bespreek hier de verschillende modellen
Gebruikersavatar
hoeps
MINI2 - Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 Aug 2009
Locatie: omgeving Gent

Hoe kan ik nagaan of ik sportophanging heb?

Berichtdoor hoeps » Di Aug 25, 2009 20:45

Hallo,
Ik rijd met een occasie mini cooper uit 2004. De wagen heeft best wel wat opties en ik heb me al afgevraagd of hij ook niet is uitgerust met een sportophanging. De kleinste putjes in de baan voel ik, en wanneer ik een drempel oprijd, word ik precies helemaal dooreengeschud :) . Ik kan niet vergelijken met andere mini's dus vroeg ik me af of dat normaal is.

Het is misschien een domme vraag, maar kan ik ergens nagaan of mijn mini met een sportophanging uitgerust is?

grtz

Gebruikersavatar
Minichael
MINI-aholic
Berichten: 635
Lid geworden op: 31 Mei 2008
Locatie: Paal-Beringen

Re: Hoe kan ik nagaan of ik sportophanging heb?

Berichtdoor Minichael » Di Aug 25, 2009 21:41

hoeps schreef:Hallo,
Ik rijd met een occasie mini cooper uit 2004. De wagen heeft best wel wat opties en ik heb me al afgevraagd of hij ook niet is uitgerust met een sportophanging. De kleinste putjes in de baan voel ik, en wanneer ik een drempel oprijd, word ik precies helemaal dooreengeschud :) . Ik kan niet vergelijken met andere mini's dus vroeg ik me af of dat normaal is.

Het is misschien een domme vraag, maar kan ik ergens nagaan of mijn mini met een sportophanging uitgerust is?

grtz


Navragen bij de garage...

En btw, een MINI is hard :grin: verlaag hem maar is dan weet ge het zeker :grin: :grin:

Gebruikersavatar
PEPI
MINI Master
Berichten: 3080
Lid geworden op: 02 Jun 2006
Locatie: Kruibeke

Berichtdoor PEPI » Di Aug 25, 2009 22:30

idd. bij de dealer steken ze efkes uw sleutel in hun sleutellezer en ze kunnen u alles vertellen over uw boeleke :wink:

Gebruikersavatar
hoeps
MINI2 - Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 Aug 2009
Locatie: omgeving Gent

Berichtdoor hoeps » Wo Aug 26, 2009 13:18

Ok, heel erg bedankt! Ik dacht dat ik het misschien zelf op de een of andere manier kan nagaan :P

Gebruikersavatar
Danyboy
MINI Master
Berichten: 2409
Lid geworden op: 09 Nov 2005
Locatie: Wilderen

Berichtdoor Danyboy » Wo Aug 26, 2009 20:37

Onze cooper is volgende maand zes jaar en die was toen standaart met sportvering, dat betekende toen rondom 1 cm lager dan een ONE. De S kreeg toen sportvering plus.

Gebruikersavatar
hoeps
MINI2 - Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 Aug 2009
Locatie: omgeving Gent

Berichtdoor hoeps » Wo Okt 07, 2009 13:57

Ik ben eens bij de dealer binnen gesprongen voor een lijstje met de opties van mijn mini. Blijkbaar heeft hij sportophanging PLUS. Is dat nog iets anders dan een gewone sportophanging? Daarmee dus dak alle putjes en bobbeltjes in de baan zo goed voel :)

Gebruikersavatar
Danyboy
MINI Master
Berichten: 2409
Lid geworden op: 09 Nov 2005
Locatie: Wilderen

Berichtdoor Danyboy » Do Okt 08, 2009 20:29

Ja dan heeft hij de ophanging van de S, was in de tijd een optie. Standaard was het sportvering, zie mijn post hogerop.

Gebruikersavatar
flippers jan & linda
MINI-aholic
Berichten: 447
Lid geworden op: 12 Okt 2006
Locatie: ZWIJNDRECHT

Berichtdoor flippers jan & linda » Vr Okt 09, 2009 22:23

Maar met een MINI moet ge alle puttekes in de weg voelen hé :D
Is toch een sportief bakske voor iets.....


Terug naar “1e Generatie MINI - R50 R52 R53”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten