Club oprichten regio Oost vlaanderen Belgïe

Site en Forum Mededelingen vind je hier !!
Vragen? stel ze hier...
Gebruikersavatar
bensh
MINI2 - Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 Mei 2018
Locatie: Lochristi (BEL)
Contact:

Club oprichten regio Oost vlaanderen Belgïe

Berichtdoor bensh » Do Mei 17, 2018 20:11

Hallo

Ik ben al enige tijd op zoek naar een club in mijn streek, ik woon dicht bij Gent (Belgïe) nl in stad Lochristi waar opvallend veel mini's rondrijden. Echter slaag ik er niet in een club te vinden.
Kan zijn dat ik ze nog niet ben tegengekomen.

Nu was ik vandaag in gesprek met een mede mini eigenaar en fanaat die in men straat woont en het club "probleem" kwam tot sprake, en het eventueel oprichten van een club/groep

Nu ons idee voor een club is meer een groep vrienden die mineigenaars zijn in onze streek, niet het clubsysteem met voorzitters, vergaderingen,verplichtingen enz... enkel mineigenaars met een gemeenschappelijke intresse. Meer de spontane bende die als er zin is om samen te komen elkaar kan oproepen of als er een evenement is we kunnen afspreken om samen te gaan.

Nu zijn we natuurlijk op zoek naar medefanaten die het zouden zien zitten om een basis te vormen om deze groep te laten uitgroeien. Dus daarom deze OPROEP.

Woon je in oost-vlaanderen of dichtbij Lochristi of Gent (verder natuurlijk ook welkom), zie je het zitten om in begin fase van deze groep even wat te helpen alles op poten te zetten. En ben je net zoals ons ook een mini liefhebber die ook wel eens een stapje wil zetten (met de auto's natuurlijk) ook op zoek naar vriendschappen en gewoon genieten van het leven. Laat gerust iets van je weten, mss kunnen we iets opbouwen wat tot heel wat leuke tijden kan leiden.

Hopelijk kunnen we wat liefhebbers vinden en kan er via hier (waarvoor dank) eerste contact gemaakt worden.

Tot snel

Greetz Bensh

Terug naar “Forum & Site Feedback + Questions”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten