nieuw jasje

Site en Forum Mededelingen vind je hier !!
Vragen? stel ze hier...
Gebruikersavatar
Dave C
MINI Master
Berichten: 1073
Lid geworden op: 25 Feb 2006
Locatie: Yellow City, in Geel dus
Contact:

Berichtdoor Dave C » Za Apr 21, 2007 1:32

WOW 8) knap gedaan, het lijkt zo wat meer klassevol, dat is althans mijn mening :wink:
grtz DC 8)

Gebruikersavatar
Danyboy
MINI Master
Berichten: 2409
Lid geworden op: 09 Nov 2005
Locatie: Wilderen

Berichtdoor Danyboy » Za Apr 21, 2007 10:32

Nu ben ik er al een beetje aan gewent, lettertiepe is precies beter dan gisteren ofwel zie ik vandaag scherper, proficiat Bart het is weer vernieuwent.

Gebruikersavatar
grand_cru
MINI Master
Berichten: 2905
Lid geworden op: 18 Jul 2005
Locatie: Roeselare
Contact:

Berichtdoor grand_cru » Za Apr 21, 2007 12:19

Danyboy schreef:Nu ben ik er al een beetje aan gewent, lettertiepe is precies beter dan gisteren ofwel zie ik vandaag scherper, proficiat Bart het is weer vernieuwent.

Tuut tuut tuut: gisterenavond wat te diep in de pinten gekeken Dany, geef het maar toe :grin:

Gebruikersavatar
Jurgen
MINI Driver
Berichten: 81
Lid geworden op: 26 Feb 2007
Locatie: Erps-Kwerps
Contact:

Berichtdoor Jurgen » Za Apr 21, 2007 12:47

De new topic en post replay buttons zijn nog niet echt dat vind ik. ook zou ik het persoonlijker handiger vinden van een post reply boxje onder de topic te plaatsen. De header is ook wel aan vervaning toe en de kwaliteit van de 2 van mini 2 is ronduit slecht. Ik zou de grijze achtergrond gewoon zwart laten en werken met de rode kaders (mogen voor mij iets feller). Wat je mischien ook eens kan doen is zoals op newminiclub met afwisselende headers werken. Is ook altijd leuk. Ook de handtekeningen van sommige zijn te groot vind ik persoonlijk.Maar voor de rest is het ok hoor. Gewoon nog wat werk aan :wink:

Edit: nog een paar dingkjes gezien. Het is niet handig dat je geen knop hebt richting het forum terug. Als je op miniacs drukt dan ga je naar miniacs. Normaal, maar dan terug naar het forum gaat er weer een nieuw venster open enzo. Kan je het forum niet openen in hetzelfde venster? Als ik nog iets zie, zeg ik het wel, of moet ik al zwijgen? :p

edit 2: bij plaatsing van een bericht komt de datum en tijd bij te staan. Normaal en heel handig, maar achter het uur (ik hoop dat het 24h stelsel is) staat am/pm. Overbodig vind ik aangezien wij dat niet gebruiken.

edit 3: Dat kan je blijkbaar aanpassen in profiel, geen probleem dan. Maar toch het standaard profiel zou toch zonder moeten zijn vind ik. en geen g:i maar h:i. Wordt er ook aan gedacht om automatisch winter en zomertijd aan te passen (of gaat dat niet).

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Za Apr 21, 2007 13:10

Beste Jurgen,

1. aan de knoppen van o.a. post reply wordt nog gewerkt, alsook algemene foruminstellingen .Na x aantal uren werk, heeft iedereen graag wat rust.
Het komt eraan geen probleem.

2. De kleuren zijn dezelfde kleuren als die van MINIACS en binnenkort ook MINI2.
Het is de bedoeling dat deze met de tijd volledig geïntegreerd wordt in de websites.
Een weg terug is er nog niet nee, daar er met de websites ook vanalles staat te gebeuren.

3. Of de banner gaat wijzigen weet ik nog niet.
Voor mij is die persoonlijk goed, maar het zou wel kunnen zijn dat we richting een flashbanner gaan.

4. Wat ik opmerk is dat je nogal veel vergelijkt met Newminiclub. Een fout die veel mensen maken in mijn opzicht.
Het is een mooie website, maar die persoon is er dan ook dagdagelijks mee bezig.
Nog even een opmerking -> Newminiclub is niet MINIACS/MINI2.BE.
Hetzelfde gaat op voor MINI2.com. Ieder forum zijn eigen stijl :)

5. De banners zijn bij sommigen inderdaad wat groot. Er waren richtlijnen voor, maar weet niet of die eigenlijk nog recent nageleefd worden.

6. automatische wintertijd / zomertijd is afhankelijk van een aantal settings o.a. van de hostingfirma. Dit wordt nog nagevraagd.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Gebruikersavatar
Jurgen
MINI Driver
Berichten: 81
Lid geworden op: 26 Feb 2007
Locatie: Erps-Kwerps
Contact:

Berichtdoor Jurgen » Za Apr 21, 2007 13:23

Ja ik zeg niet dat het slecht is he, ik zeg dat er gewoon nog werk aan is.

1. Begrijpelijk iedereen wilt graag rust. Maar was het dan niet beter om een X aantal tijd langer op een andere server te test draaien. Totdat de meeste (opvallende) bugs eruit zijn.

2. Ok de kleuren, geen problemen mee hoor, kgaf gewoon mee wat ik zou doen. Van terug gaan heb ik nooit gesproken, ik bedoelde gewoon dat het handig zou zijn moest je in een topic zitten dat je terug naar het hoofdscherm van het forum kunt gaan... Een toch wel standaard iets.

3. Ieder zijn smaak, maar ik vind dat er schonere foto's zijn dan deze.

4. Tuurlijk, iedereen vergelijkt toch altijd. Zo zit de mens in elkaar. Je moet gewoon het beste van twee werelden nemen. En sommige dingen doet newminiclub gewoon ietsjes beter...

5. Ja, dan moet je beheerders/modorators gaan aanspreken, zij staan namelijk in voor die dingen te controleren en eventueel de mensen daar vriendelijk op aan te spreken.

6. n.v.t.

Gebruikersavatar
Wally
MINI Master
Berichten: 2973
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Haaltert

Berichtdoor Wally » Za Apr 21, 2007 15:11

Jurgen schreef:ik bedoelde gewoon dat het handig zou zijn moest je in een topic zitten dat je terug naar het hoofdscherm van het forum kunt gaan... Een toch wel standaard iets.

Daarvoor dient toch onderstaande standaard button :roll:

Afbeelding

Jurgen schreef:Maar was het dan niet beter om een X aantal tijd langer op een andere server te test draaien.

Ik zie eigenlijk weinig bugs voorkomen in uw nogal opmerkelijke lijst :?
Het gaat em meer om persoonlijke smaak en aanpassingskes die je daar
opsomt. Dus eerst nog x aantal tijd op een andere server testdraaien, had
waarschijnlijk niks uitgehaald, dan had jij je voorkeurlijst niet kunnen samenstellen :wink:

Maar natuurlijk mag iedereen z'n voorkeuren laten weten hé. Zo weten de
forumbouwers waar ze eventueel nog wat kunnen aan sleutelen 8)
Laatst gewijzigd door Wally op Za Apr 21, 2007 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Za Apr 21, 2007 16:11

Ik vind dat de mensen die er nu al hun vrije tijd en geld insteken een geweldige job hebben gedaan. Het is maar normaal dat er nog altijd wat schoonheidsfoutjes zijn. Zelfs moest dit al lang proefgedraaid hebben op een testserver zouden er nog foutjes te vinden zijn eens het live gaat, simpelweg omdat het dan effectief gebruikt wordt en 500 paar ogen meer zien dan 2 paar ogen.

Denk eraan dat een paar enkelingen dit allemaal voor jullie doen zodat jullie het kunnen gebruiken. Chapeau voor die mannen.
Enne, niets houdt eigenlijk iemand tegen om een vrijwillige bijdrage te leveren om dit forum te gebruiken en er plezier aan te beleven, de MINIACS leden doen dit al :wink:

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Zo Apr 22, 2007 0:32

Jurgen schreef:Ja ik zeg niet dat het slecht is he, ik zeg dat er gewoon nog werk aan is.

Ok de kleuren, geen problemen mee hoor, kgaf gewoon mee wat ik zou doen. .


geen probleem jurgen. :)

Ik trachtte geen kritiek te geven hoor, enkel het grotendeel van uw vragen te beantwoorden. Ik zag dat van u ook niet als kritiek hoor. Iedereen heeft het recht zijn mening te geven. :)
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Gebruikersavatar
Lucky & Caro
MINI-aholic
Berichten: 764
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Gavere

Berichtdoor Lucky & Caro » Zo Apr 22, 2007 8:21

Was eerst een beetje wennen (de kleuren) ....... but ..... you guys did a good job :wink: :grin:

Een geluk voor ons dat er mensen zijn die daar zoveel tijd vrijwillig willen insteken, proficiat en nen dikke merci daarvoor 8)

Grtz,

Gebruikersavatar
vigar
MINI-aholic
Berichten: 515
Lid geworden op: 13 Aug 2006
Locatie: Temse

Berichtdoor vigar » Zo Apr 22, 2007 9:29

Lucky & Caro schreef:Was eerst een beetje wennen (de kleuren) ....... but ..... you guys did a good job :wink: :grin:

Een geluk voor ons dat er mensen zijn die daar zoveel tijd vrijwillig willen insteken, proficiat en nen dikke merci daarvoor 8)

Grtz,


Hi Guys,

Good job [-o< . I totally agree with Lucky and Caro...

Rgs
Ray

Gebruikersavatar
freakymini
MINI-aholic
Berichten: 561
Lid geworden op: 10 Jan 2007
Locatie: Deurne

Berichtdoor freakymini » Zo Apr 22, 2007 10:31

Was wel even raar 8-[

Maar vind het tof goe gewerkt ent zal nog beter worden

Gebruikersavatar
Wally
MINI Master
Berichten: 2973
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Haaltert

Berichtdoor Wally » Zo Apr 22, 2007 11:01

Ik mis dat mooie oranje ...... :cry: Afbeelding

Ben er ondertussen al wat aan gewend en 't is dus werkelijk Afbeelding

Gebruikersavatar
petit_cru
MINI Driver
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Roeselare
Contact:

Berichtdoor petit_cru » Zo Apr 22, 2007 19:38

Heb ik te lang in de zon gezeten of zo... Maar volgens mij is het nieuwe kleedje terug het oude geworden :roll:

Gebruikersavatar
wazowski
Site Admin
Berichten: 2905
Lid geworden op: 20 Jan 2004
Locatie: Nijlen
Contact:

Berichtdoor wazowski » Zo Apr 22, 2007 19:52

Wegens technische problemen is de nieuwe skin weer offline gehaald.
Deze problemen worden asap verholpen.
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Gebruikersavatar
Wally
MINI Master
Berichten: 2973
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Haaltert

Berichtdoor Wally » Zo Apr 22, 2007 20:09

wazowski schreef:Wegens technische problemen is de nieuwe skin weer offline gehaald.

Wally schreef:Ik mis dat mooie oranje ...... :cry:

'k Dacht al ............ amaai ik hoef hier enkel even te snikken ........ :D

Gebruikersavatar
Evi
MINI-aholic
Berichten: 632
Lid geworden op: 16 Apr 2005
Locatie: Hasselt

Berichtdoor Evi » Di Apr 24, 2007 20:45

Vind het tof, vind het leuk. Het enige dat mij een beetje stoort is dat je weinig kleurverschil ziet tussen nieuwe en gelezen sticky's.
Met gewone topics heb ik geen problemen.

Gebruikersavatar
wazowski
Site Admin
Berichten: 2905
Lid geworden op: 20 Jan 2004
Locatie: Nijlen
Contact:

Berichtdoor wazowski » Di Apr 24, 2007 20:50

Evi schreef:Vind het tof, vind het leuk. Het enige dat mij een beetje stoort is dat je weinig kleurverschil ziet tussen nieuwe en gelezen sticky's.
Met gewone topics heb ik geen problemen.

Dat wordt nog verholpen ;)
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Gebruikersavatar
Evi
MINI-aholic
Berichten: 632
Lid geworden op: 16 Apr 2005
Locatie: Hasselt

Berichtdoor Evi » Di Apr 24, 2007 20:52

wazowski schreef:
Evi schreef:Vind het tof, vind het leuk. Het enige dat mij een beetje stoort is dat je weinig kleurverschil ziet tussen nieuwe en gelezen sticky's.
Met gewone topics heb ik geen problemen.

Dat wordt nog verholpen ;)


Dacht het al, maar indien niet kon ik alleen maar helpen hè :)

Gebruikersavatar
minibandit
MINI Nutter
Berichten: 5999
Lid geworden op: 28 Nov 2005
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor minibandit » Wo Apr 25, 2007 17:10

ist een gedacht... :? ...of verdwijnen er hier topics... :grin:


Terug naar “Forum & Site Feedback + Questions”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten