inlogprobleem

Site en Forum Mededelingen vind je hier !!
Vragen? stel ze hier...
Gebruikersavatar
Tsjoert
MINI Driver
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 Jan 2006
Locatie: Gent

inlogprobleem

Berichtdoor Tsjoert » Wo Sep 05, 2007 11:35

Ik heb dikwijls als ik inlog op 't forum dat hij eerste keer onmiddellijk terug uitlogt. Als ik dan tweede keer paswoord/username invoer lukt het wel. Probleem is alleen dat dan de "new posts" knop niets meer doet omdat die bij de eerste in- en uitlog wordt gereset. Heeft nog iemand dit voor en weet die wat eraan te doen?

Gebruikersavatar
Danyboy
MINI Master
Berichten: 2409
Lid geworden op: 09 Nov 2005
Locatie: Wilderen

Berichtdoor Danyboy » Wo Sep 05, 2007 20:03

Ge moet eens proberen om niet meer uitteloggen, sluit gewoon je forum met het rode kruisje. wanneer je dan je forum terug opent ga je normaal gezien automatisch ingelogt zijn en moet je geen paswoord of forumnaam meer ingeven. Ook automatisch inloggen aanvinken.

Gebruikersavatar
Tsjoert
MINI Driver
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 Jan 2006
Locatie: Gent

Berichtdoor Tsjoert » Do Sep 06, 2007 9:46

Ja dat doe ik ook. Maar om de zoveel tijd blijk ik om een of andere reden toch uitgelogd te zijn... Maar gezien de beperkte reactie ondanks redelijk veel reads zal 't dus inderdaad wel aan mij liggen 8)

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Do Sep 06, 2007 10:09

er staat een maximum tijd op je ingelogde sessie. Indien deze tijd verstrijkt dien je inderdaad opnieuw in te loggen.

Dat je soms inlogt en terug springt op je login scherm kan te maken hebben met de veiligheidsinstellingen van je explorer oftewel ook soms met je cookies of zelfs spyware.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Gebruikersavatar
YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Do Sep 06, 2007 11:07

Morty schreef:er staat een maximum tijd op je ingelogde sessie. Indien deze tijd verstrijkt dien je inderdaad opnieuw in te loggen.


Dat moet ik toch even toelichten.Bij mij op het werk moet ik alle dagen opnieuw inloggen.En het ligt zeker niet aan de spyware of cookies en ook niet aan de instellingen van explorer want ik heb alles ingesteld zoals thuis en daar heb ik het niet.Ik weet dat het mss wel zeer eigenaardig klinkt maar toch is het zo.

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Do Sep 06, 2007 11:24

Mmm raar fenomeen... typisch Wim zekers :p

Grapje.
Het is niet zo dat bij het afsluiten van uw werk pc de cookies en dergelijke automatisch gewist worden?
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Gebruikersavatar
Tsjoert
MINI Driver
Berichten: 99
Lid geworden op: 19 Jan 2006
Locatie: Gent

Berichtdoor Tsjoert » Do Sep 06, 2007 11:37

Ik ben ook vrij zeker dat alle settings qua cookies enz in orde staan. Dat uitloggen door een timeout zou wel kunnen kloppen bij mij. Heb 't zowel thuis als op 't werk, maar ik denk alleen als ik iets langer niet op 't forum ben geweest. Gebruik wel voornamelijk Opera, dus dacht dat het misschien daar aan lag, maar heb 't intussen ook geprobeerd met Firefox en daar 't zelfde probleem...

Gebruikersavatar
minibandit
MINI Nutter
Berichten: 5999
Lid geworden op: 28 Nov 2005
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor minibandit » Za Sep 08, 2007 19:44

blijkbaar moet ik nu ook als ik één dagje oversla... :oops: 8)
telkens opnieuw inloggen... :roll:
was vroeger niet het geval :? :?:

Gebruikersavatar
Evi
MINI-aholic
Berichten: 632
Lid geworden op: 16 Apr 2005
Locatie: Hasselt

Berichtdoor Evi » Zo Sep 09, 2007 17:53

Zelfde probleem hier.
Eens ik een dag oversla om het forum te bekijken, moet ik helemaal weer inloggen. Vroeger ook nooit dat probleem gehad.

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Zo Sep 09, 2007 18:04

kan zijn dat de sessie instellingen op de server zijn aangepast waardoor een ingelogde sessie sneller wordt onderbroken en men dus opnieuw dient in te loggen. Zal eens kijken of ik er iets van terugvind.

Eigenlijk wel beter qua veiligheid :p
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Gebruikersavatar
Wally
MINI Master
Berichten: 2973
Lid geworden op: 04 Sep 2005
Locatie: Haaltert

Berichtdoor Wally » Zo Sep 09, 2007 18:11

Evi schreef:Eens ik een dag oversla om het forum te bekijken, moet ik helemaal weer inloggen.

Eén oplossing ..... doen zoals ik ..... geen enkele dag overslaan op dit forum :grin: :wink:

Gebruikersavatar
Evi
MINI-aholic
Berichten: 632
Lid geworden op: 16 Apr 2005
Locatie: Hasselt

Berichtdoor Evi » Zo Sep 09, 2007 18:21

Wally schreef:
Evi schreef:Eens ik een dag oversla om het forum te bekijken, moet ik helemaal weer inloggen.

Eén oplossing ..... doen zoals ik ..... geen enkele dag overslaan op dit forum :grin: :wink:


Yeah well, if only I had the time... :(

Gebruikersavatar
!nathalie!
MINI Master
Berichten: 1107
Lid geworden op: 27 Feb 2005
Locatie: Limburg - Bree
Contact:

Berichtdoor !nathalie! » Ma Sep 10, 2007 12:55

Normaal heb ik geen inlog probleem...enkel als ik van mijne Mac naar mijne luie zetel ga en dan met laptop werk...dan moet ik me wel terug inloggen in beide comps. Maar dat zal wel normaal zijn.
kan dus zijn als je thuis op site zit en bijv ook op werk of elders dat je opnieuw moet inloggen. Allez ik dnek dat hé, want over computers weet ik ook niet veel, zeg maar weinig
:wink:

Gebruikersavatar
YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Ma Sep 10, 2007 14:31

Morty schreef:
Grapje.
Het is niet zo dat bij het afsluiten van uw werk pc de cookies en dergelijke automatisch gewist worden?


Zou kunnen maateke :grin:

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Do Okt 02, 2008 22:33

Daarstraks ff firefox op de pc gezet. Nu heb ik bij firefox problemen bij het inloggen. Op inloggen klikken, naam en paswoord ingeven en op inloggen klikken maar dan kom ik gewoon altijd terug op de beginpagina van het forum, en staat er bovenaan nog altijd "inloggen" en niet "uitloggen varavital" en zie ik dus ook maar het algemene forum.
Iemand een idee?
Via IE werkt alles wel nog gewoon.

Gebruikersavatar
eriks
MINI Master
Berichten: 3201
Lid geworden op: 07 Jan 2006
Locatie: Helchteren
Contact:

Berichtdoor eriks » Vr Okt 03, 2008 8:32

het kadertje aangevinkt : login onthouden ?
Firefox vraagt u normaal gezien of hij het wachtwoord moet onthouden !

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Vr Okt 03, 2008 17:34

Yep, kadertje aangevinkt. En verschillende keren proberen inloggen, noppes. Ben nu terug met IE bezig.
Ben er niet meer zeker van, maar dacht dat ik vlak na de installatie van Firefox wel via Firefox op het forum zat. Zal eens moeten zoeken waaraan het kan liggen, want die Firefox lijkt mij wel handiger dan IE, dus als iemand weet waar ik moet zoeken...

Gebruikersavatar
wazowski
Site Admin
Berichten: 2905
Lid geworden op: 20 Jan 2004
Locatie: Nijlen
Contact:

Berichtdoor wazowski » Vr Okt 03, 2008 17:36

Probeer eens via Tools --> clear private data om alle cookies, saved passwords enz. te verwijderen...
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Vr Okt 03, 2008 17:49

Thanx Bart, dat heeft inderdaad geholpen, nu zit ik terug op het forum via Firefox 8) . Hoop enkel dat ik dat nu niet elke keer ga moeten doen.


Terug naar “Forum & Site Feedback + Questions”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten