LiMINI Smikkel Smokkel editie

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
varavital
MINI Nutter

LiMINI Smikkel Smokkel editie

Berichtdoor varavital » Zo Mei 17, 2009 20:59

Vanmorgen zag het er niet zo goed uit, regen, een hele lange afstand te rijden om tot aan het beginpunt te komen...
Maar zijn wij blij dat we toch gekomen zijn. Het zonnetje is er toch nog doorgekomen in de namiddag zodat we toch nog met de kap open hebben kunnen rijden, de rit was prachtig, bij elke stop wel een hapje en/of een drankje, nog een gratis friet op het eindpunt...
Kortom, de rit was àf. Echt geweldig gedaan van de Limburgse MINIACS. Kosten nog moeite gespaard. Een dikke proficiat aan alle organisatoren, helpers en sponsors van de rit.

PS. Voor de nieuwe leden, niet elke rit is zo rijkelijk en gratis voorzien van eten en van drinken è :wink:

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Zo Mei 17, 2009 21:09

Voor mij als mede-organisator was het ook een toffe dag, het weer wou niet mee alhoewel later toch nog zon. Heb toch vernomen dat jullie er tevreden over waren en dat doet deugt. Ook Erik nog man, zonder jouw vele werk en inspanning was het zeker zo niet geweest, bedankt aan iedereen die geholpen heeft en ook nog aan de vele sponsers toch nogmaals bedankt, want zonder deze kunnen we dit zeker niet aanbieden.

Scorpion MC
MINI Freak

Berichtdoor Scorpion MC » Zo Mei 17, 2009 21:17

Ook een zeer toffe dag gehad, maar ik had niet anders verwacht van toch z'on toffe limburgse bende, bedankt aan allen, eten, drinken(lekkere jenever) bij elke stop, wat moet een mens nog meer hebben. Ook nog wat meer kennis gemaakt met enkele nieuwe mensen, tof tof een heel gezellige dag gehad, en nu op naar UK
greetz Michel

wazowski
Site Admin

Berichtdoor wazowski » Zo Mei 17, 2009 21:43

Het weer kies je niet, hoewel de dag nat begon, in de namiddag brak de zon toch door het wolkendek en werd het nog een mooie dag! Lekker gegeten en gedronken, mooie baantjes gedaan... bedankt aan de Limburgse MINIACS =D>
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Zo Mei 17, 2009 21:54

Jawel, een dikke =D>

Heb me kostelijk geamuzeerd, een hele kleurrijke resem achter ons aan, plezante wegels lekker boterhammeke met spek en eitjes,... een gezellig samenzijn alom, wat aktieprijzen op't eindpunt Hasselt Store,...
Waar Limburg trots op is; gastvrijheid, openheid, gezelligheid en prachtige natuur en al die andere surpluskes,...

We kunnen alleen maar toejuichen dat we hier wat hebben mogen van proeven! samen met alle aanwezigen.

Proficiat aan alle MINIACS en helpende handen die dit mogelijk maakten en natuurlijk ook aan de sponsors voor hun steun!!

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Zo Mei 17, 2009 22:20

Het was lang geleden dat ik nogmaals van de Limburgse gastvrijheid mocht genieten, althans toch van die v/d Limburgse Miniacs. :)

Veel woorden hoeft dit niet meer ... het was wederom een supergezellige dag.
Weer of geen weer, ik heb mij althans goed geamuseerd !

Wederom leuke groep om in te vertoeven, maar niettemin een volledig toffe groep Miniacs en bij deze ook dank aan de deelnemers van de andere club, met name de mini club Limburg.
Het was leuk met jullie kennis te maken en proficiat aan de winnaars.

Tja aan de organisatie behoort enkel nog die dikke pluim die ik hier in mijn handen heb.
Proficiat voor wederom een hele toffe dag en ik hoop er volgende keer wederom bij te kunnen zijn. :)

Wimpie007
MINI-aholic

Berichtdoor Wimpie007 » Ma Mei 18, 2009 11:08

Bedankt, vond het ook een toffe dag.
Weer nieuwe leden leren kennen, en er waren er mooie bij :grin: .
Ook een bedankje aan onze Erik, die toch het meeste werk hierin gestoken heeft, en aan onze sponsors dit dit mogelijk maakten en aan de medeorganisatoren.

Suz works
MINI-aholic

Berichtdoor Suz works » Ma Mei 18, 2009 12:53

Proficiat aan de organisatie, het was een superrit, veel mini-baantjes...zo hebben we het graag sè! :grin:

nielz
MINI-aholic

Berichtdoor nielz » Ma Mei 18, 2009 18:54

Zoals gewoonlijk weer een super geweldig dag gehad op de kleine Llllliiiimmmmmbbbbbuurrrgggssseee :grin: wegskes. Het weer sja. Ik heb mijn zeker weer eens kostelijk geamuseerd ook het stukje offroad :wink: en de in de regen de wagen op kleinbaantje(het glad snel stukje 8) )ook weer beter leren kennen :)

PROFICIAT Folks =D> :-
Grtz Nielz

Musti
MINI-aholic

Berichtdoor Musti » Ma Mei 18, 2009 19:24

Meer kan ik niet meer toevoegen aan vorige commentaren :P
Heel toffe rit gehad zelfs met regen erbij..twas echt grote fun en heb mij kostelijk geammuseerd!

En toch wel een applausje dat dit alles voor gratis en niets was =D>

merlin
MINI Fan

Berichtdoor merlin » Ma Mei 18, 2009 20:14

LANG LEVE LIMBURG !!!!!! =D>

't was supergezellig en we zijn blij da we d' erbij waren

proficiat aan de organisatie

Panidacolada
MINI-aholic

Berichtdoor Panidacolada » Ma Mei 18, 2009 20:35

Het was een supertoffe rit!!!!! Met heel veel leuke baantjes en heel veel leuke mensen!!
Alleen onderweg wat schrik gehad om zonder naft te vallen, maar dat is niet gebeurd!!!

Mijn zus was mijn co-piloot en ze heeft dat super gedaan!! En... ze is volledig verliefd geworden op de Mini. :grin:

Ik wens een dikke proficiat aan de mensen van de organisatie, het was lekker en dorstlessend!!

Op naar de volgende rit!!

PS; ik zou graag de mensen die naar Silverstone gaan uitzwaaien en hun een goede en veilige reis wensen!!

Veel plezier en succes allemaal!!!
En voorzichtig zijn e !!

flippers jan & linda
MINI-aholic

Berichtdoor flippers jan & linda » Ma Mei 18, 2009 21:01

Ook nog van de flippers een dikke merci aan alle, die van deze dag weer eens iets speciaals en met momenten uniek hebben gemaakt.
Alléé, ne frigo die op ons stond te wachte in het midden van een rit. Waar haalt ge het toch.........SUPER....... :D
Hebben er 100 % van genoten !!!!!! BEDANKT. :P

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Ma Mei 18, 2009 21:04

In eerste instantie willen wij, de Limburgse MINIACS, jullie allemaal bedanken om naar Hamont af te zakken. Dankzij jullie kon de dag niet meer stuk! Leuk vonden wij ook om die mooie Classics in ons midden te hebben, super dat jullie er waren!
Het doet altijd deugd om mensen te zien die zich gelukkig voelen en aan het genieten zijn, daar hebben wij het voor gedaan met plezier.
Dankwoorden zijn hier zeker op zijn plaats en in het bijzonder aan Hasselt Store als hoofdsponser, je moet het maar doen om friet en drank gratis aan iedereen aan te bieden! Dank aan Electro Vandergeten en Bakkerij Neesen voor de koffiekoeken, ING Zolder (Koen) thanks voor de bijdrage in de drank en het schenken van enkele prijzen. Dank aan Groep Cé voor de hoofdprijs met een waarde van 70 €! Dank aan DMW voor de eitjes met spek en bijdrage in de drank tijdens de rit.
En wat ik zondag vergeten te melden was :oops: dank aan Ijsboerke (via Steffi en Koen) voor het ijsje. Sorry!
Ik wil hierbij ook alle vrienden LiMINI's bedanken, zonder jullie was deze rit niet mogelijk, thx!

black jack
MINI-aholic

Berichtdoor black jack » Di Mei 19, 2009 0:29

het was weer een super rit , kostelijk geamuseerd en goed gepraat
en gelachen :P wat moet er nog meer zijn . bedankt aan alle limburgse
miniacs =D> en sponsors :!:
see you soon .....
gunther & ilse

Tommygirl
MINI Fan

Berichtdoor Tommygirl » Di Mei 19, 2009 20:07

Gisteren een ganse dag zonder PC gezeten en zie, veel moeten we niet meer toevoegen :grin:

Bedankt aan de Limburgse MINIACS voor deze mooie dag, voor de rit zonder vragen :grin: , voor de hapjes en drankjes onderweg ...

Het was de moeite waard om tot in het verre Hamont te komen om dit mee te maken :wink:

Groetjes,
de Schumi-clan

Steffi
MINI Regular

Smikkel Smokkel

Berichtdoor Steffi » Di Mei 19, 2009 21:34

Ik ben weer de laatste zo als gewoonlijk :oops:
Veel kan ik er niet meer aan toevoegen, alles is gezegt :wink:
Ik heb zelf de route nog niet gereden dat zal ik nu zondag wel doen :wink:
Maar ik heb mij wel kei lekker geamuseerd en vond het heel gezellig. Dank jullie allemaal is het gewoon een schone rit geworden :D
Thx

Grtz
Steffi en Koen

Evi
MINI-aholic

Berichtdoor Evi » Wo Mei 20, 2009 9:41

Steffi je bent niet de laatste...

Tussen de voorbereidingen van you know what door, toch nog een bedankje aan iedereen die deel gehad heeft om deze rit zo tof te maken als ze zondag was!
Erik nam het voortouw en heeft dit fantastisch gedaan. Het was leuk samenwerken met alle LiMINI's om onze deelnemers te verwennen. Ook dank aan alle sponsors, zonder hen konden we jullie geen 'gratis dagje' geven!!

Last but not least dank aan alle deelnemers om mee te gaan in ons opzet van gezellig samenzijn met wat spelletjes, eten en drinken.

Tot volgend jaar!!!!

_Mini_ Club_Limburg_
MINI2 - Newbie

Vraag

Berichtdoor _Mini_ Club_Limburg_ » Ma Feb 15, 2010 22:08

Hallo

Komt dit jaar deze rit weer terug? Dan zijn we weer van de partij !
Of een andere rit in de buurt?
Hebben vorig jaar een fijne dag gehad !

Groetjes

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Ma Feb 15, 2010 22:22

Op de kalender zoals nu reeds ingevuld zal de Vlaamse Feestrit het korste bij Limburg aanleunen.
Maar misschien zijn onze LiMINI's nog druk aan bekokstoven en verschijnt er eerstdaags nieuws?

Terug naar “Berichten Van Meetings”