Als organisator van deze rit wil ik vooreerst
Davo-Tongeren , onze gastheer, met het uitgebreid ontbijt bedanken. Het was 5 jaar geleden dat we vandaaruit onze eerste LIMINI-rit gereden hadden. Dus voor een jubileum-editie vond ik het logisch dat we terug vanuit Tongeren zouden vertrekken.
Daarnaast wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie opkomst. Ik was blij dat we toch met +/- 20 MINI's en 1 mini aan de start stonden. Het is niet altijd gemakkelijk om u vrij te maken + de weers- of werkomstandigheden en de 'verre afstand' van huis tot startplaats kan altijd een obstakel zijn om deze rit te moeten missen.
Doch heb ik gemerkt dat de aanwezigen weer gelijk hadden. Aan de commentaren die ik de dag zelf , op facebook en hier op het forum gekregen heb voel ik mij heel fier dat ik dit tot een goed einde gebracht heb (voor mijn eerste zelf in elkaar gestoken rit).
Ik was uiteraard heel blij dat de wegen er wat natjes

en modderig bijlagen; anders had ik een andere wedstrijdvraag moeten uitvinden (en die had ik niet

).
Ik nodig bij deze de Limburgse MINIACS of sympathisanten uit om er ook eens één te organiseren (ik zal jullie met raad en daad bijstaan). Dit kan dus zowel in het voorjaar als in het najaar doorgaan hé!