MINIACS openingsrit: the day after

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
snans
MINI Master

MINIACS openingsrit: the day after

Berichtdoor snans » Zo Mar 26, 2006 10:20

bij deze een speciale dank aan de organisatie voor deze schitterende opening van het seizoen !

het was een ontzettend leuke dag, (special thnx to my co-pilot)
heel wat nieuwe gezichten gezien, helaas ben ik zeer slecht in namen/gezichten onthouden :oops: :wink:

ontvangst bij Hindricx was zeer goed, fantastische pizza-kraam (toekomstige partners, neem hier een voorbeeld aan, en probeer vooral te overtreffen :grin: )
ook een pluim voor de mooie prijzen die men heeft uitgedeeld

route was zeer mooi
mensen langs de weg waren super enthousiast, en hebben op vele plaatsen ons eerst laten passeren waarvoor dank 8)

special thnkx to de fotograven van dienst, die mij ongetwijfeld nog gaan voorzien van alle leuke kiekjes die gemaakt zijn :wink:

bedankt aan de kaasfabriek voor het lekkere pintje :x

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Zo Mar 26, 2006 10:27

Heb al ergens anders mijn woord van dank gegeven maar hier sluit ik me volledig bij aan, die copiloot was da Nathalie? En tevreden over het navigeren, zoveel te beter. :P

Lucky & Caro
MINI-aholic

Berichtdoor Lucky & Caro » Zo Mar 26, 2006 10:27

Bedankt aan de organisatoren, 't was een super leuke rit. Een echt Mini traject, kon er nie genoeg van krijgen. =D>

Natuurlijk was deze super dag ook te danken aan de Miniacs waar we mee op stap waren :wink:

Groeten,

L&C

@snans : leve de SAS-pils, Jupiler is toch maar om uit te gieten, LOL

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Zo Mar 26, 2006 10:44

Lucky & Caro schreef:@snans : leve de SAS-pils, Jupiler is toch maar om uit te gieten, LOL

/einde sympathie mode

:grin:

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Zo Mar 26, 2006 11:21

Was inderdaad een prachtige dag ! De afwisseling van kleine baantjes en grotere verbindingsstukken was ideaal gekozen, de vragen waren heel plezant.
En dan die garnaal en kaaskroketten 's avonds :shock: .
Een dikke pluim voor alle organisatoren, ze mogen dat nog doen :wink: .

Ook weer vele nieuwe gezichten gezien, maar net zoals bij snans, sorry als ik volgende keer jullie namen weer niet meer weet, ik ben daar ook niet zo goed in. MINIACS wordt een plezante bende 8) .

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Zo Mar 26, 2006 11:24

varavital schreef: MINIACS wordt een plezante bende 8) .

MINIACS IS een plezante bende :wink:

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Zo Mar 26, 2006 11:26

Zoals eerder gemeld, het was voor ons de eerste rit en onmiddellijk een schot in de roos echt plezant. Thx miniacs :D
Laat de foto's maar komen 8)
Grtjes Gianni, Betty en erik

Sleefje
MINI Fan

Berichtdoor Sleefje » Zo Mar 26, 2006 12:00

Als eerste bedankt voor het organiseren! Wat een geweldige dag gisteren Afbeelding

De ontvangst in het Belgische was toppie, als eerste Q8 Kruibeke opgewacht waarna we richting Texaco Nazareth doorreden. Hier even wat 'sap' voor indi en met 21 (!) mini's richting Roeselare.

De ontvangst was helemaal geslaagd (die mooie poster aan muur past hier perfect boven de eettafel :grin: ).

Rit was toppie in elkaar gezet, de nodige instinkers maar niet al te lang moeten zoeken. Leuke vraagjes onderweg (leer meteen wat over de omgeving). En natuurlijk heerlijk stukje kunnen [img]http://www.newminiclub.nl/forum/images/smiles/driving[1].gif[/img].

Organisatie nogmaals bedankt, was het stukje tuffen vanuit Nederland meer dan de moeite waard.

Miniacs, bedankt voor het warme onthaal :cheesy:

(zal vanmiddag nog een pica spammen :grin: ).

!nathalie!
MINI Master

Berichtdoor !nathalie! » Zo Mar 26, 2006 12:02

Ook van mij een dikke proficiat aan de organisatoren Mieke, Krist'l, Jan en Dominique...het was weer TOPPIE! Leuke baantjes, goed roadbook, leuke mensen...zeker de moeite om naar het verre West -Vloanderen af te zakken.
Bedankt ook aan Snans dat ik es mocht meerijden in de cabrio. Maar dat navigeren en dat zeveren tegelijkertijd valt toch niet goed mee :grin: ...ik moet dus nog veel oefenen.
En ik ben al aan het uitkijken naar die foto's. Dus laat ze maar komen.

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Zo Mar 26, 2006 12:29

Geeeeeuuuw,

Dat verd :twisted: mde zomeruur :(

Ik mag meteen al vertrekken naar een familiefeestje, dus mijn picies blijven nog even op de compactflash :grin:

't Was voor ons, met zoveel volk, leuk organiseren maar wel flink lastig om alles binnen de sporen te houden. Toch nog es bedankt aan iedereen die meereed =D>

@ Snans: volgend jaar beter vroeg je? Dan regel ik misschien wel een oesterbar met champagne :grin: :grin: :grin:

Jan

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Zo Mar 26, 2006 12:41

grand_cru schreef:@ Snans: volgend jaar beter vroeg je? Dan regel ik misschien wel een oesterbar met champagne :grin: :grin: :grin:
Jan

neen Jan, was dik in orde !

ik knipoog hiermee naar andere dealers, dat zij hieraan gerust een voorbeeld mogen nemen :)

maar ok, als je aandringt... oesterbar next time !

Tazke
MINI Freak

Berichtdoor Tazke » Zo Mar 26, 2006 13:14

Idd, ambetant zomeruur, :)

Was gisteren zeer gezellig, paar keer misreden, dat hoort erbij, maar we waren niet alleen :)
Applausje voor de organisatoren, en zeker voor herhaling vatbaar.
( Dan wel met m'n zantjes zulle, domme deksels )

Veel mensen leren kennen,
miljaar Morty gij zijt ne grote, op uw foto afgaande dacht ik dat ge een klein manneke waart :)
eriks en gezelschap ook paar keer tegengekomen :)
Dan de fameuse naamgenoten Thomas en Thomas die dan nog stipt om 18.00 zijn aangekomen :)

Maar een voorstel voor de volgende bijeenkomst, iedereen moet een nummerplaat met z'n forumnaam op z'n poep plakken, dan herken ik iedereen wat rapper, al die namen :)

Grtz Tazke en Fienie,

sscooper
MINI Master

supper!!

Berichtdoor sscooper » Zo Mar 26, 2006 13:35

nogmaals proficiat aan de organisatie voor deze schitterende dag =D> ...alles was prima georganiseerd...en leuk om al de nieuwe gezichten van miniacs eens te kunnen zien in live....het eten was ook lekker dus dat was ook goe meegenomen...we hebben ons reuze geamuzeerd...eh bandit... :grin: lol...zalig gelache...greets Steven en Melissa

DarthBen666
MINI2 - Newbie

Berichtdoor DarthBen666 » Zo Mar 26, 2006 13:56

Ik moet toegeven, tis lang geleje da ik mij nog zo geamuseerd heb.. :)
Het was wel effe moeilijk toen ik (perongeluk) een nummerke had overgeslagen :P .
De moeilijkheidsgraad was juist goed. Niet te moeilijk, niet te makkelijk.
Ik hoop dat de Limini-rit even leuk wordt!!

coupe-bel
MINI Driver

Berichtdoor coupe-bel » Zo Mar 26, 2006 14:23

Ook de fameuze Thomas en Thomas vonden het ook zeer plezant. Mooie baantjes en schitterende landschappen. Wij vonden de landschappen zelfs zo mooi dat we er nog een 1,5uur langer zijn doorgereden :D Gelukkig hebben we met het weer nog een beetje geluk gehad. Nen dikke merci aan de organisatoren! Van mij mag je ook een heleboel foto's en een video verwachten.

Number 19
MINI-aholic

Berichtdoor Number 19 » Zo Mar 26, 2006 14:49

Mijn eerste Miniacs-rit zit erop en voor mij mogen de volgende komen! En zeker als ik achter Vital mag rijden! Man! Man! :shock: De nadruk lag eerder op rally dan toeristisch!

Niet dat er gevaarlijk werd gereden. Het was echt super om met 6 mini's door het West-Vloamsche land te crossen!

@Vital: bedankt voor de navigatie

@SUPERJan: bedankt voor de fantastsiche organisatie. Het was af; de rit, de ontvangst, ...

Het waren ook veel nieuwe gezichten voor mij. Voelde mij beetje eenzaam en verloren :oops:

Sorry voor de anderen die ik niet heb leren kennen. Ik moest helaas vroeger weg. Ik moest om 18u in Waregem zijn (@Snans; ik was er om 18u05 :) Persoonlijk snelheidsrecord van **** moeten bovenhalen :D :grin:

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Zo Mar 26, 2006 15:00

Number 19 schreef:En zeker als ik achter Vital mag rijden! Man! Man! :shock: De nadruk lag eerder op rally dan toeristisch!

Niet dat er gevaarlijk werd gereden.

@Vital: bedankt voor de navigatie

Euhmmm, voor ons was dat gewoon vlot toeristisch, enne, de navigatie kwam vooral van Karin, daar kan je bijna blindelings op rijden 8) .

wazowski
Site Admin

Berichtdoor wazowski » Zo Mar 26, 2006 15:13

Het was inderdaad een fantastische dag \:D/
Bedankt aan Domingo, mujer, grand_cru en petit_cru voor de organisatie en Hindrickx voor de ontvangst =D> =D>
En natuurlijk ook bedankt aan alle deelnemers voor het fijne gezelschap =D>
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Zo Mar 26, 2006 15:15

Voor mij was het ook een zeer aagename dag en avond :)
Leuk om al die nieuwe gezichten eens te zien en net als Vital zal het voor mij ook even wennen worden aan de nieuwe namen.

Ik heb dan wel niet meegereden, maar we hebben toch goed gelachen, he Jan? Leuke baantjes trouwens.

Nogmaals bedankt aan de organisatie en aan het cafeeke op de Monteberg voor de Kwak :grin: :grin:
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Evi
MINI-aholic

Berichtdoor Evi » Zo Mar 26, 2006 17:57

Mieke, Krist'l, Jan, Dominique, bedankt voor het onthaal, de rit, de finish, the diner...

We hebben genoten van het uitzicht en de mooie baantjes!

Volgend jaar zijn we er terug!

Terug naar “Berichten Van Meetings”