MINI FOTOSHOOT! - datum 9 april
Naar mijn inziens is dit geen boze reactie van mijnentwege en is het mijn volste recht om een reactie aan te passen als deze mij deels ongeoorloofd lijkt.
Ik wil hier gerust over discussi?ren, maar niet meer in dit onderwerp.
Op andere forums zou je voor die opmerking al gebanned worden.
Back to topic... het ging over een leuke fotoshoot
Ik wil hier gerust over discussi?ren, maar niet meer in dit onderwerp.
Op andere forums zou je voor die opmerking al gebanned worden.
Back to topic... het ging over een leuke fotoshoot

My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
- Beachboyke69
- MINI Freak
sorry
Op naar de volgende shoot dan maar?
@ Grand_Cru: zonder de platen

Op naar de volgende shoot dan maar?

@ Grand_Cru: zonder de platen
Laatst gewijzigd door Arjan op Di Apr 11, 2006 9:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Morty schreef:wat ik wel jammer vond is dat we geen liquid yellow in de groep hadden.
Dan hadden we tegen de Hollandse vlag ook eens de Belgische kunnen zetten
Inderdaad, ik heb het als enige PW mogen merken. Wreed druk gesolliciteerd ...
Werd zowat bij alle Ollandse fotookes gesleurd om het plaatje (lees: de vlag) compleet te maken. En ikke maar uitleggen aan de vrienden dat we probeerden de Franse vlag te maken

Maar aan de Nederlanders: graag gedaan hoor.
Belgische vlag Morty? Een suggestie voor een mooi triootje

- SScooper
- Mini Cruiser
- Shumi
Voil?, dus nog een paar maandjes geduld en we kunnen dat ook es proberen

PS: Arjan, ik heb liefst mijn kentekenplaat gemaskerd op 't internet, thanks
SScooper M schreef:hey allemaal,
k wou jullie even proficiat wensen met jullie fotoshoot.2800 foto's is zeker en vast wel genoeg. En ja morty we passeerden hoevenen toch wel zeker?
Ziede wel da ge het moeilijk had dak er ni bij kon zijn?hahahahahaha![]()
![]()
![]()
ale tot den 30ste he?
x ss cooper m x
Hela M 'ke,
Uwe SSteven is h??l erg braaf geweest hoor, hier zeker geen klagen over

Kortom: een SUPER gast en om je wat te sussen: leve Hoevenenen

Ik ben blij dat de Mini's het een leuke ervaring vonden, en het mooie weer was ook zeer welkom.
De fotografen kunnen nu aan de slag om uit duizenden foto's de goeie te selecteren en af te werken. We streven er naar om alle foto's te verzamelen tegen begin Mei. Uit de enkele foto's die hier en op bd al gepost zijn kunnen we al zien dat het kwaliteitsniveau hoog ligt.
Zowieso, iedereen bedankt voor te komen, dit was een MAXI Mini meet.
De fotografen kunnen nu aan de slag om uit duizenden foto's de goeie te selecteren en af te werken. We streven er naar om alle foto's te verzamelen tegen begin Mei. Uit de enkele foto's die hier en op bd al gepost zijn kunnen we al zien dat het kwaliteitsniveau hoog ligt.
Zowieso, iedereen bedankt voor te komen, dit was een MAXI Mini meet.

wat betreft die nummerplaten....
De foto's die op het internet geplaatst worden zou ik toch willen vragen om daar de nummerplaten onleesbaar te maken.
ik vermoed ook dat maar een heel klein gedeelte ervan op het internet geplaatst zal worden.
De andere foto's die enkel op een DVD gebrand gaan worden en opgestuurd naar de Mini eigenaars is natuurlijk een andere zaak (lees: daar is dit niet direct nodig)
Hou er rekening mee dat iedereen die fotos kan bekijken en dat sommige mensen heeeel vlot aan aan adressen kunnen geraken....!!!
De foto's die op het internet geplaatst worden zou ik toch willen vragen om daar de nummerplaten onleesbaar te maken.
ik vermoed ook dat maar een heel klein gedeelte ervan op het internet geplaatst zal worden.
De andere foto's die enkel op een DVD gebrand gaan worden en opgestuurd naar de Mini eigenaars is natuurlijk een andere zaak (lees: daar is dit niet direct nodig)
Hou er rekening mee dat iedereen die fotos kan bekijken en dat sommige mensen heeeel vlot aan aan adressen kunnen geraken....!!!
Terug naar “Berichten Van Meetings”