WAT EEN DAG!!!!!!!!!!!!!!!
Waar te beginnen?
Misschien best bij het bedanken van de organisatie van deze dag.
Mensen van Beliën en MINI BE (die zaten er toch ook bij he...) en al de mensen die achter de schermen hebben meegegewerkt....THX!!!!!
Voor mij persoonlijk is er één persoon die ik echter extra zou willen bedanken en dat is onzen Bompi! Der echt voor gegaan om zo'n evenement te organiseren. Echt super, maat!
En dan De Ring zelf....
Tja je voelt al direct als je er aankomt dat dit het Mekka van de autosport is.
Wat je daar ziet staan van auto's grenst aan het ongelofelijke....
Ik ga der zeker heel wat vergeten zijn maar toch een kleine opsomming...
R8, Ferrari 599 Fiorano, Porsche GT3 RS, Carrera GT, Aston Martin DB9, RS4, porsche turbo, M3 CSL,..... (iedereen die wil mag het lijstje gerust nog aanvullen)
Maar je ziet er ook soms ne Citroën XM van het circuit afkomen

Dan maar een ticketje kopen...19 euro en de weg ligt open voor één van de strafste circuits ter wereld (Spa is wel het mooiste, maar de Ring zijn magie is toch nog van een andere orde)
En vervolgens rijden maar....
Over de geruchten van "ge geraakt amper op circuit" kan ik alleen maar zeggen dat dit bij ons reuze meeviel (en het was ook 25 graden en een zondag...) Op een kwartiertje waren wij van de parking tot aan de slagbomen en dan blazen maar...
Goh, ni te doen wat een ervaring
BANGELIJK gewoon
Het is wel geen luxe om me twee te rijden want u concentreren op de baan en op alles wat aangevlogen komt is ni makkelijk (en ja ze komen soms wel langs uw oren gevlogen...) Maar als het dan effe rustig is en je de bochtjes kan pakken zoals het moet is het gevoel van euforie overdonderend. Enkel als je er gereden hebt weet je wat ik bedoel

Zelfs een half uur na dat we van het circuit afwaren was de adrenaline nog te voelen...Den Bandit zal dat kunnen bevestigen...(nog nooit meegemaakt en ik heb me de moto toch ook al een paar keer op circuit gereden)
Toch ons rondje ook effe getimed

Zoals je in de filmpjes ziet moet je eerst achter elkaar rijden om erop te komen, en ook om de ring terug te verlaten...(daar verlies je wel wat tijd)
Kwamen uit op 12 min en 33 sec. Geen wereldtijd maar toch blij mee

En ja het kan heel wat sneller maar das ni iets waar je mee bezig bent als je der den eerste keer rijdt.
Bijkomende info
Gemiddeld verbuik op de Ring: 20,7
Topsnelheid: 190
Aantal autos voorbijgestoken: 3
Zelf ingehaald door anderen: ontelbaar

Wat was er wat minder...

De snelheid van den Bompi, en dan bedoel ik niet op de Duitse autostrades

Of was ik gewoon te snel

En dan nog stickerkes kopen en rustig terug naar huis sjokken
allé dit was het
Op naar de volgende
Dit alles smaakt naar zoveel meer!!!!!