8 sept.2007 New Mini Coastride: AFTERPARTY

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
jbcola
MINI Master

Berichtdoor jbcola » Za Sep 08, 2007 20:03

Jammer genoeg niet bij de rit aanwezig kunnen zijn maar toch de mannen en vrouwen tegen het lijf gelopen bij Cocquyt :)

't was een gezellige boel daar, serieus weest gaan scheuren met de R56 MCS :twisted:

Bedankt nog stan voor de uitnodiging om toch nog mee te gaan tot in Zerkegem, volgend jaar zeker van de partij met of zonder (liefst zonder) gebroken pols :wink:

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Za Sep 08, 2007 20:07

Twas een geslaagde dag! Gezellig babbelen met de leden en de rit zat zeer goed ineen, over alles was gedacht, kudo's geert!

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Za Sep 08, 2007 21:39

Ook een leuke dag gehad vandaag. De Stan en zijn motards hebben weer voor een leuke en relaxte rit gezorgd, met de noodzakelijke haltes onderweg. Jammer dat we vanmiddag niet tot aan het naaktstrand zijn geraakt want ik had speciaal mijn telelens meegebracht. Voor de gelegenheid was er zelfs een speurhond ingeschakeld (thanks Caesar) maar die was iets meer geïnteresseerd in "ballekes" :wink:

Ook nog een merci voor de Verhelsts, de Cockuyts, Salvator, de Maertens en mijn bereidwillige piloot (en pilote) van wie ik, zoals beloofd, de oren eraf gezeverd heb. Ons kent ons :roll:

Als verassing van de dag nog een boodschap voor de fans/vijanden van automaten: de MCA (MINI Cooper automatiek) is een echte aanrader! Wat een gebruikskomfort en schakelreacties zeg, zowel in D als manueel, met dank aan de intuïtieve pook en flippers (de schakelflippers n.b., niet Linda en Jan!). Mijn gelegenheidsbijzitter tijdens de testrit kan getuigen dat alle angst voor deze nieuwe automaat compleet ongegrond is, en opschakelen in D aan 6300 tpm perfect mogelijk. De warme bandjes moet je er nadien wel bijnemen :grin: :-

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Za Sep 08, 2007 22:28

Leuk te horen dat jullie wederom een toffe dag achter de rug hebben.

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, doch andere verplichtingen weerhielden me ervan.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

mujer
MINI Master

Berichtdoor mujer » Zo Sep 09, 2007 9:37

het was inderdaad een toffe rit, toffe kleine baantjes met veel bochtjes. Gelukkig niet veel verkeerslichten, waardoor we zonder problemen mooi samen konden blijven. Ook de snelheid was zeker niet te traag of te snel.
Enig nadeel mijn co-piloot (Caesar) heeft meer geslapen dan opgelet, waardoor het toch ietsje stiller was in de auto, maar ja het is hem wel vergeven. Al heeft Linda dat het laatste stukje wel goedgemaakt.

Dus een hartelijke dank aan Stan, de verschillende stopplaatsen en natuurlijk ook de motards!! goed gedaan mannen !!

ps @ grandcru - niet vergeten de foto door te mailen van Caesar op de mini-trapper
ps @ Celine - thank you for your lucky hand, so I won the mini-towel

Stan
MINI Freak

Berichtdoor Stan » Zo Sep 09, 2007 11:25

@ allen die aanwezig waren , Hartelijk Dank vanwege de organisatie voor jullie
bijdrage tot het slagen van deze event.
het was een zeer toffe dag en terug leuke mensen ontmoet met dezelfe intresse nl.
de Mini.
Hopelijk heeft ieder er veel plezier aan beleefd en is deze voor herhaling vatbaar.

Afbeelding

flippers jan & linda
MINI-aholic

Berichtdoor flippers jan & linda » Zo Sep 09, 2007 12:24

Stan,
ook van de flippers nog een dikke merci. Hebben ons goed geamuseerd op alle gebieden. Vooreerst natuurlijk met de wagen op de toffe baantjes, nadien met de testwagens (ben daar ook een beetje verliefd geworden op die Cooper S cabrio), en op de flippers van de automaat.Zie verslag van grand_cru. Verder was er ook weer het toffe gezelschap en natuurlijk de lekkere worst van Stan :?: :?:
Hebben nog met enkele fanatan de zonsondergang meegepakt op de dijk in De Haan met een lekker nagerecht. Het ene al wat groter dan het andere....................

Zeker tot volgend jaar

JANANAS

Evi
MINI-aholic

Berichtdoor Evi » Zo Sep 09, 2007 18:02

Er is al veel gezegd, maar toch ook van ons nog een hartelijk dankwoord voor Stan en heel de entourage die deze dag weer zo mooi heeft gemaakt. De motards, ze waren dit jaar met drie, deden een perfecte job.

We hebben een toffe rondrit gehad, goed gegeten, goed gedronken..., vooral weer nieuwe mensen leren kennen! Wat wil een mens nog meer?

De afwezigen hadden ongelijk! Stan, tot volgend jaar!

Voyager
MINI Freak

Berichtdoor Voyager » Zo Sep 09, 2007 20:32

Ik ben blij dat deze uitgave van de coastride doorging en dat ik voor de vierde keer aanwezig kon zijn.

Een leuk parcours in de buurt van de kust, een goede ontvangst bij de stopplaatsen en goed gezelschap, wat moet er nog meer zijn om een geslaagde rit te hebben?

Drie knotsgekke motards die alle kruispunten voor ons vrijhouden natuurlijk. :grin:

En natuurlijk een co-piloot voor de conversaties op niveau te houden. :wink:

Dus mijn dank aan Stan, de bende van 3 motards en de sponsors om er een geslaagde rit van te maken.

Op naar de volgende.

koenos
MINI2 - Newbie

Berichtdoor koenos » Zo Sep 09, 2007 23:21

Hartelijk bedankt voor de zeer leuke dag...was perfect in orde...alles was een mens kan wensen voor een weekend bezigheid :-) was het maar altijd weekend ;-)

Mijn vrouw, ik en de harige kinderen zijn blij dat we erbij waren.

Op naar de volgende :-)))
Cheers

vigar
MINI-aholic

Berichtdoor vigar » Ma Sep 10, 2007 20:27

We would like to thank Stan, The Bikers and the Sponsors for the fantastic day we had =D> .
Very well organized as usual. Very nice ride, not too long, not too fast and nice bends as well . hhmmm.. I know for some was not fast enough .... Great company, and nice to meet new faces. MINI LOVERS.. For next year Stan !!
Hi Jan,

Is this what you mean ??? :shock: Any Aftershocks !!!!! :oops:

Afbeelding

flippers jan & linda
MINI-aholic

Berichtdoor flippers jan & linda » Ma Sep 10, 2007 20:50

Hey Ray,

meet the MINI-driver and his MAXI-dessert. :?

greatings Flipper Jan

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Di Sep 11, 2007 13:04

vigar schreef:hhmmm.. I know for some was not fast enough ....

:grin: :grin: ,vond het persoonlijk niet zo een geslaagde dag..misschien had ik teveel verwacht van deze rit..ik(we) hadden ons een beetje verkeken op de mooie beach :grin: foto's lol..nee nee nie voor die meiden in bikini's..........

Toch bedankt voor het organiseren van deze rit met leuke baantjes,maar voor mij inderdaad te traag...thanks ook aan de motorrijders die er toch voor zorgen dat de wegrit vlotjes verliep...

"PS hou men 2nd generation MINI cooperke S maar heel dicht bij mij !!!!!!!! :grin: :grin: "

Greetzz,

Tom.

Terug naar “Berichten Van Meetings”