Ook een leuke dag gehad vandaag. De Stan en zijn motards hebben weer voor een leuke en relaxte rit gezorgd, met de noodzakelijke haltes onderweg. Jammer dat we vanmiddag niet tot aan het naaktstrand zijn geraakt want ik had speciaal mijn telelens meegebracht. Voor de gelegenheid was er zelfs een speurhond ingeschakeld (thanks Caesar) maar die was iets meer geïnteresseerd in "ballekes"
Ook nog een merci voor de Verhelsts, de Cockuyts, Salvator, de Maertens en mijn bereidwillige piloot (en pilote) van wie ik, zoals beloofd, de oren eraf gezeverd heb. Ons kent ons
Als verassing van de dag nog een boodschap voor de fans/vijanden van automaten: de MCA (MINI Cooper automatiek) is een echte aanrader! Wat een gebruikskomfort en schakelreacties zeg, zowel in D als manueel, met dank aan de intuïtieve pook en flippers (de schakelflippers n.b., niet Linda en Jan!). Mijn gelegenheidsbijzitter tijdens de testrit kan getuigen dat alle angst voor deze nieuwe automaat compleet ongegrond is, en opschakelen in D aan 6300 tpm perfect mogelijk. De warme bandjes moet je er nadien wel bijnemen