Vital man, je hebt jezelf overtroffen deze keer, prachtige routes in elkaar geboktst, zowel vrijdag, zaterdag als vandaag. Bedankt !!
Wij hebben ervan genoten

varavital schreef:RUSOR schreef:Hoi,
Van het weekend hebben we de ardennen offensievers een paar keer kunnen spotten.
Een paar keer zelfs? Waar dan allemaal? Wij zijn veel moto's tegengekomen, maar u hebben we niet herkend...
RUSOR schreef:Zaterdag hebben wij een toertje gedaan via Lux en een stukje Duitsland. Naar mijne maatje hebben jullie nogthans uitgebreid gewaaid. Ik val waarschijnlijk niet zo veel op.
![]()
![]()
Waar dat juist was zal ik eens moeten uitzoeken op de mapsource.
Maar dat zal voor een andere dag zijn. Ik ben volledig bekaf van drie dagen motor rijden op de vettige baantjes daar... verder hebben we nog zeer korte nachten gehad maw wij hebben ons ook goed geammuseerdIk zie anders er naar uit om eens te kunnen meerijden met jullie... het zag er een toffe bende uit
GRTS Danny
mujer schreef:RUSOR schreef:Zaterdag hebben wij een toertje gedaan via Lux en een stukje Duitsland. Naar mijne maatje hebben jullie nogthans uitgebreid gewaaid. Ik val waarschijnlijk niet zo veel op.
![]()
![]()
Waar dat juist was zal ik eens moeten uitzoeken op de mapsource.
Maar dat zal voor een andere dag zijn. Ik ben volledig bekaf van drie dagen motor rijden op de vettige baantjes daar... verder hebben we nog zeer korte nachten gehad maw wij hebben ons ook goed geammuseerdIk zie anders er naar uit om eens te kunnen meerijden met jullie... het zag er een toffe bende uit
GRTS Danny
wij hebben éénmaal gehad dat er een motorrijder en bijzit uitbundig naar ons zwaaide, weet niet of jij dat was of je vriend, maar wij hebben alleszins met onze lichten geflasht. En er reed ook nog een tweede koppel erachter. Kan ook absoluut niet meer zeggen, waar dit was.
Terug naar “Berichten Van Meetings”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast