Ardennen offensief, the weekend and the days after

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Zo Sep 30, 2007 19:54

Iedereen bedankt om er terug een geslaagd MINI ardennenoffensief van te maken !!
Vital man, je hebt jezelf overtroffen deze keer, prachtige routes in elkaar geboktst, zowel vrijdag, zaterdag als vandaag. Bedankt !!
Wij hebben ervan genoten :wink:

Tommygirl
MINI Fan

Berichtdoor Tommygirl » Zo Sep 30, 2007 20:12

Terug thuis en alles al uitgepakt na weerom een geslaagd en heel tof weekend 8)

Aan de organisatoren nen dikke proficiat, zowel voor de accomodatie als de ritten, alles was tip-top in orde ....

En dames, voor de volgende uitstap plannen we dus een groupsbuy van plastuiten héééééé :grin: :D

Groetjes van de Schumi-clan :wink:

freakymini
MINI-aholic

Berichtdoor freakymini » Zo Sep 30, 2007 20:29

Tof weekend gehad

Toffe rit met goeie gezelschap, Heb mijn cooper d reeds al gewassen,
Blinkt gelijk ne nieuwe.

Kijk is aan mijn wagen is al proper :grin:

Grttj Enrique en Patricia

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Zo Sep 30, 2007 20:30

Iedereen bedankt voor zijn aanwezigheid op het ardennen weekend. Dankzij jullie is dit een succes geworden. Erik, errug bedankt om alles van accomodatie en inschrijvingen in goede banen te leiden en om te helpen bij de testrit.

schumi
MINI Master

Berichtdoor schumi » Zo Sep 30, 2007 20:36

Het is weer voorbij :( :(
Man man man wat een weekend... prachtige routes , prachtig hotel en tof gezelschap. =D>
Aan iedereen bedankt

Greetz

Voyager
MINI Freak

Berichtdoor Voyager » Zo Sep 30, 2007 20:49

De tweede editie van het ardennenoffensief mogen we als geslaagd beschouwen. Het weer spruttelde wel een beetje tegen op zaterdag, maar dat kon de sfeer niet bederven.

Ik ben zeer tevreden dat ik er bij was, en dit vooral dankzij mijn driver die zo lief was om mij mee te nemen. (Waarvoor duizendmaal dank)

We hebben leuke baantjes ondekt, hartelijk gelachen en ons vooral goed geamuseerd.

Dingen om te onthouden:
- de straffe kriekskes van Peter
- de slungels die voor ons reden en remden voor het minste bochtje
- de propere mini's na de rit
- de inspanningen van diegenen die alles organiseerden
- alle andere leuke momenten die ik hier niet vermeld, maar toch zullen bijblijven

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Zo Sep 30, 2007 21:01

Ikke ook weer thuis. Mini nog niet gewassen. Dat doe ik morgen als ik er véél tijd voor heb. Want tijd zal ik nodig hebben om hem weer tegoei te doen blinken... :grin:
Ook van mijnentwege een dikke proficiat aan de organiserende clubleden die - zoals steeds eigelijk - weer knap werk hebben geleverd op alle vlakken. Maar één minpuntje : jullie zullen volgende keer toch eens deftig met die weervrouw moeten gaan klappen hoor. Als klappen alleen al genoeg is... :wink:
Voor de rest ook ne dikke merçi aan mijn collega's voor de gezellige momenten die we weer mochten meemaken ! :grin: :grin:

Grtz
Pepi

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Zo Sep 30, 2007 21:02

Eerst en vooral nen dikke merci aan al de mensen die dit weekend hebben mogelijk gemaakt!!!!

Propere verzorgde kamertjes voor ne goede prijs! Heel content van! Voor ons als club was dit perfect. En dat het bed ni opgemaakt was den tweeden dag, daar kan ik mij nu echt ni druk over maken!

En dan de routes....Daar kan ik heel kort over zijn! Het beste wat ik ooit met de club al gereden heb! Super toffe bochtjes, uitzichten, en zalig mooie vlakke baantjes. Dit was echt zo genieten! En dat het nat lag....kan me eigenlijk niet zo veel schelen (behalve dan dat de MINI het vuilste ooit is)...het kan voor mij alleen nog een reden zijn om deze routes opnieuw te doen! En ook nogmaals bedankt voor het verwittigen dat dat ééne baantje niet echt goed lag!!!!!! TOP!

En voor de rest, bedankt aan het toffe gezelschap :grin:

PS Weet dat "zweten op den dansvloer" na dit weekend een hele nieuwe dimensie heeft gekregen! Het taboe is doorbroken.....

RUSOR
MINI-aholic

Berichtdoor RUSOR » Zo Sep 30, 2007 21:50

Hoi,
Van het weekend hebben we de ardennen offensievers een paar keer kunnen spotten.
Ik ben ze ook even gaan uitwaaien aan het begin van het weekend. Fijn om te lezen dat jullie een goed weekend hebben gehad. Hier nog een paar fotootjes van toen nog propere auto's :grin:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

GRTS Danny

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Zo Sep 30, 2007 22:07

RUSOR schreef:Hoi,
Van het weekend hebben we de ardennen offensievers een paar keer kunnen spotten.

Een paar keer zelfs? Waar dan allemaal? Wij zijn veel moto's tegengekomen, maar u hebben we niet herkend...

RUSOR
MINI-aholic

Berichtdoor RUSOR » Zo Sep 30, 2007 22:45

varavital schreef:
RUSOR schreef:Hoi,

Een paar keer zelfs? Waar dan allemaal? Wij zijn veel moto's tegengekomen, maar u hebben we niet herkend...

Zaterdag hebben wij een toertje gedaan via Lux en een stukje Duitsland. Naar mijne maatje hebben jullie nogthans uitgebreid gewaaid. Ik val waarschijnlijk niet zo veel op.
:grin: :grin: :grin: Waar dat juist was zal ik eens moeten uitzoeken op de mapsource.
Maar dat zal voor een andere dag zijn. Ik ben volledig bekaf van drie dagen motor rijden op de vettige baantjes daar... verder hebben we nog zeer korte nachten gehad maw wij hebben ons ook goed geammuseerd :D Ik zie anders er naar uit om eens te kunnen meerijden met jullie... het zag er een toffe bende uit

GRTS Danny

mujer
MINI Master

Berichtdoor mujer » Zo Sep 30, 2007 22:51

RUSOR schreef:Zaterdag hebben wij een toertje gedaan via Lux en een stukje Duitsland. Naar mijne maatje hebben jullie nogthans uitgebreid gewaaid. Ik val waarschijnlijk niet zo veel op.
:grin: :grin: :grin: Waar dat juist was zal ik eens moeten uitzoeken op de mapsource.
Maar dat zal voor een andere dag zijn. Ik ben volledig bekaf van drie dagen motor rijden op de vettige baantjes daar... verder hebben we nog zeer korte nachten gehad maw wij hebben ons ook goed geammuseerd :D Ik zie anders er naar uit om eens te kunnen meerijden met jullie... het zag er een toffe bende uit

GRTS Danny

wij hebben éénmaal gehad dat er een motorrijder en bijzit uitbundig naar ons zwaaide, weet niet of jij dat was of je vriend, maar wij hebben alleszins met onze lichten geflasht. En er reed ook nog een tweede koppel erachter. Kan ook absoluut niet meer zeggen, waar dit was.

Wimpie007
MINI-aholic

Berichtdoor Wimpie007 » Zo Sep 30, 2007 23:28

Ja ja, ook net thuisgekomen met de katten. :(
Die gaan ook op weekend als wij op weekend gaan. :)
Prachtige mini-baantjes gedaan.
Goed hotel. (Spijtig dat die hollanderrs niet fel stookten op de kamer, gevolg dat we ons warm moesten drinken) :oops:
Bedankt organsatie voor het fijne weekend.
Is altijd plezant met de Miniacs-bende.
Foto's zullen voor later zijn.
Er is al iemand aan het reklameren dat ik moet komen slapen. :?:
:grin:

GEMINI
MINI-aholic

Berichtdoor GEMINI » Ma Okt 01, 2007 7:21

Zeer tof, geslaagd weekend in een prachtige bosrijke omgeving, met super leuke baantjes en bochtjes :grin: heb ervan genoten ook al zaten wij in een clio,.... :D
Dank aan de organisatoren voor dit weekend zo goed te laten verlopen!!! :arrow: =D>

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Ma Okt 01, 2007 7:30

mujer schreef:
RUSOR schreef:Zaterdag hebben wij een toertje gedaan via Lux en een stukje Duitsland. Naar mijne maatje hebben jullie nogthans uitgebreid gewaaid. Ik val waarschijnlijk niet zo veel op.

GRTS Danny

wij hebben éénmaal gehad dat er een motorrijder en bijzit uitbundig naar ons zwaaide, weet niet of jij dat was of je vriend, maar wij hebben alleszins met onze lichten geflasht. En er reed ook nog een tweede koppel erachter. Kan ook absoluut niet meer zeggen, waar dit was.

inderdaad!!!!

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Ma Okt 01, 2007 13:46

ook van ons een dikke proficiat aan de organisatie!!! :P :wink: ... echt een supper rit met een supper gezelschap en supper leuke baantjes , zeer goe ineen gestoken de roadboek enzo :!: ,... heb mn cooperke weer een goe laten gaan.. en we hebben er zeker van genoten... het hotel vond ik ook prima kwa prijs kwaliteitsverhouding... :wink:
de sfeer savonds was ook lachen met de bompa bende op de dansvloer... :grin: :D

op naar volgend jaar... :P ... bedankt ook aan het hele aeroteam voor de leuke tijden tijdens de gehele ritten.... 8) goe gelache en gezwanst onderweg... :grin:

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Ma Okt 01, 2007 17:09

sscooper schreef:de sfeer savonds was ook lachen met de bompa bende op de dansvloer... :grin: :D

Den bompa zich niet kunnen inhouden? Beetje aan 't headbangen geweest? Graag meer uitleg of pics a.u.b., want op de foto's in de gallery niks van teruggevonden :grin:

!nathalie!
MINI Master

Berichtdoor !nathalie! » Ma Okt 01, 2007 17:36

Oei, ben ik weer een van de laatste om mijn verhaal te doen. Blijkbaar hoeft dat niet meer want alles is al gezegd :grin:
Het was weer fijn, bedankt aan Erik voor het mooie hotelletje met goed bed ditmaal, bedankt aan Vital voor de leuke baantjes, bedankt voor de mensen die alles al ne keer hebben proefgereden en natuurlijk alle aanwezigen voor de leuke sfeer. Volgend jaar ben ik weer van de partij...als ik thuis ben dan :wink:

flippers jan & linda
MINI-aholic

Berichtdoor flippers jan & linda » Ma Okt 01, 2007 17:44

Kijk eens aan!! :P

Ook van de Flippers nog eens een woordje van dank voor de perfecte organisatie. Hebben er een fantastisch weekend opzitten. Het hotel was goed gekozen, de ritten gingen over prima (natte) baantjes, het gezelschap was super. Alleen de DJ van zaterdagavond kon naar mijn mening beter( maar dat is goesting natuurlijk). Nee echt, voor Linda en mij was het 100 % geslaagd. Hopen er volgend jaar zeker weer bij te zijn.

gr.

Lissa
MINI2 - Newbie

ardennenoffensief 2

Berichtdoor Lissa » Ma Okt 01, 2007 19:24

Ik wil iedereen bedanken die er dit jaar weer een fantastisch weekend van hebben gemaakt. :grin: Dank u aan de organisatie voor de toffe baantjes en het hotel.

Het was weer zoals gewoonlijk ... subliem. 8)
Ipv vorig jaar de plopdans was het dit jaar de macarena. :P
Daar konden de oudjes met hunnen hoempapa muziek niet aan tippen natuurlijk.
de t-shirts waren ook een tof gebaar en waren goed gevonden. :P

Dit is sowieso weer voor herhaling vatbaar. :idea:
Hup naar ardennenoffensief 3!
ben benieuwd.

Terug naar “Berichten Van Meetings”