LIMINI rit Central edition, the day after
LIMINI rit Central edition, the day after
Dit was echt een rit die op en top af was, prachtig en tot in de puntjes georganiseerd, zéér mooie route, plezante tussenproef op een mooie locatie, alles wat we ons maar wensen konden.
Een hele dikke proficiat aan Evi, Inge, en de ouders!!!!!
Ook een dikke pluim voor de ploeg van Jorg Radoux van de Hasselt Store, de support was prachtig, de prijzen voor de wedstrijd ook. Ook een bedankje voor Peter van Group Cé.
Een hele dikke proficiat aan Evi, Inge, en de ouders!!!!!
Ook een dikke pluim voor de ploeg van Jorg Radoux van de Hasselt Store, de support was prachtig, de prijzen voor de wedstrijd ook. Ook een bedankje voor Peter van Group Cé.
Evi, Inge ne dikke proficiat !! Hier is veel energie en tijd ingestoken geweest, dat merk je gewoon weg. Deze rit was AF. Bedankt om deze LiMINI rit te organiseren.
Prachtige MINI baantjes en zoals steeds op een LiMINI rit, het zonneke erbij, een gezellige picknik met een toffe compagnie, meer moet dat niet zijn é.
Wil zeker de sponsers bedanken, want die hebben puik werk geleverd. Cé en Hasselt Store thx.
Blij dat we erbij waren
Prachtige MINI baantjes en zoals steeds op een LiMINI rit, het zonneke erbij, een gezellige picknik met een toffe compagnie, meer moet dat niet zijn é.
Wil zeker de sponsers bedanken, want die hebben puik werk geleverd. Cé en Hasselt Store thx.
Blij dat we erbij waren

- Scorpion MC
- MINI Freak
Ja Evi en familie, proficiat voor deze dag en allles er rond , knap gedaan meid echt SUPER ( ik weet het nu ook Amai Amai) ik druf niet meer naar buiten komen met dat van mij . Ook Hasseld store dank u GEWELDIG alles
En al het gezelschap, wat een bende toch, het is een ander leven met MINIACS
Danny jongen nog eens proficiat, het waren goe pruimen
merci schol
Groetjes Scorpion MC
En al het gezelschap, wat een bende toch, het is een ander leven met MINIACS
Danny jongen nog eens proficiat, het waren goe pruimen

Groetjes Scorpion MC
- kleinen_joris
- MINI-aholic
- kleinen_joris
- MINI-aholic
Stafke schreef:Kan hier eigenlijk niks meer aan toevoegen, alles is gezegd.
Maar toch nog ff zeggen, SUPER GOED georganiseerd en aan iedereen die ons deze mooie gezellige dag bezorgden, ..... en de prijs ..... MERCIEKES![]()
ej ja, die pick nic was idd gezellig, volgende keer brengen we die fles champagne mee Erick
En uw vorken niet vergeten he

- Clubmanneke
- MINI-aholic
Ik ga hier ook in herhaling vallen als ik zeg dat alles dik OK was, goeie organisatie, mooi weer en toffe sfeer was er, ook bedankt aan Hasselt Store en Groep Ce voor de prijzen en sponsering. Op naar LIMINI editie vier april volgende lente, maar eerst allen nog genieten van de volgende ritten dit jaar.
Hopelijk met even goed weer alhoewel dat er hier iemand sprak over mini rijden een activiteit is voor als het weer slechter is en als het een noodzaak is.
.
Hopelijk met even goed weer alhoewel dat er hier iemand sprak over mini rijden een activiteit is voor als het weer slechter is en als het een noodzaak is.

- kleinen_joris
- MINI-aholic
- flippers jan & linda
- MINI-aholic
Evi & Inge,
ook van de flippers nog een dikke pluim. Het was echt af. Hebben een fantastische dag gehad, met toffe baantjes / locatie's / eet-en drankgelegenheden.......
Spijtig van die 4 seconden die ik tekort kwam bij de praktische proef, maar ik werd afgeleid door je vriendinnen.( niemand heeft die meisjes al bedankt)
Ik moet toch echt alles in de gaten houden hé
Tot de volgende rit,
Jan & Linda
ook van de flippers nog een dikke pluim. Het was echt af. Hebben een fantastische dag gehad, met toffe baantjes / locatie's / eet-en drankgelegenheden.......
Spijtig van die 4 seconden die ik tekort kwam bij de praktische proef, maar ik werd afgeleid door je vriendinnen.( niemand heeft die meisjes al bedankt)
Ik moet toch echt alles in de gaten houden hé

Tot de volgende rit,
Jan & Linda
@Jan, Ik heb ze persoonlijk bedankt voor ze vertrokken hoor
Ze vonden het zelf jammer dat ze niet meer mee konden naar het eindpunt.
@iedereen, zo'n goeie reacties krijgen is waar ik dit voor gedaan heb. Een fijne dag, mooi weer, een goeie rit ... ben blij dat ik in mijn opzet geslaagd ben.
Maar eigenlijk moet er naar jullie deelnemers ook een bedankje gaan, zonder jullie opkomst en medewerking was de dag maar half zo mooi.

@iedereen, zo'n goeie reacties krijgen is waar ik dit voor gedaan heb. Een fijne dag, mooi weer, een goeie rit ... ben blij dat ik in mijn opzet geslaagd ben.
Maar eigenlijk moet er naar jullie deelnemers ook een bedankje gaan, zonder jullie opkomst en medewerking was de dag maar half zo mooi.
Laatst gewijzigd door Evi op Zo Apr 27, 2008 17:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Zoals hierboven al meerdere keren gezegd, willen wij ook toch graag in herhaling vallen
Evi, Inge en alle medewerkers,
Aan deze rit is duidelijk veel voorbereiding vooraf gegaan, het was er dan ook aan te merken
Eén van de beste ritten die wij al meegedaan hebben !!! Dit mag ook eens gezegd worden
Hartelijk dank aan de sponsors voor de mooie prijzen
Greetz,
Patrick, Sandra & Axana

Evi, Inge en alle medewerkers,
Aan deze rit is duidelijk veel voorbereiding vooraf gegaan, het was er dan ook aan te merken

Eén van de beste ritten die wij al meegedaan hebben !!! Dit mag ook eens gezegd worden

Hartelijk dank aan de sponsors voor de mooie prijzen

Greetz,
Patrick, Sandra & Axana
Wij gaan ook in herhaling vallen vrees ik.
We hebben het gisteren ook al gezegd, een dikke proficiat aan Evi, Inge, de ouders, de ploeg van Hasselt Store en aan Peter van Groep Cé.
Alles was tot in de kleinste puntjes geregeld, en ook nog eens goed eten 's avonds.
En daarbij had iemand
nog eens goed weer besteld.
Voor herhaling vatbaar Evi en Inge.
We hebben het gisteren ook al gezegd, een dikke proficiat aan Evi, Inge, de ouders, de ploeg van Hasselt Store en aan Peter van Groep Cé.
Alles was tot in de kleinste puntjes geregeld, en ook nog eens goed eten 's avonds.
En daarbij had iemand

Voor herhaling vatbaar Evi en Inge.
- mini-driver
- MINI2 - Newbie
Terug naar “Berichten Van Meetings”