MINI FOTOSHOOT! - datum 9 april

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
Cooperke
MINI Master

Berichtdoor Cooperke » Do Feb 16, 2006 13:06

tis nogal moeilijk voor mij je snapt me wel laag en breed :)

Voyager
MINI Freak

Berichtdoor Voyager » Do Feb 16, 2006 14:14

Een echte rit zal het wel niet worden, maar er zullen wel verschillende locatie's zijn. Deze locatie's zullen niet te ver van elkaar liggen en er zal wel enigzins rekening gehouden worden met putten en bulten.

Ik had ook al aan Lillo gedacht, evenals Doel en Kallo.

Ik denk dat er wel meer dan een handvol fotografen zullen opdagen. (Op vorige shootings met modellen waren er probleemloos 70 fotografen.) We kijken dus al naar een treintje van 30 mini's en 20 volgwagens :o

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Do Feb 16, 2006 14:25

Cooperke schreef:tis nogal moeilijk voor mij je snapt me wel laag en breed :)

Lillo heeft wel smalle straatjes maar ZO smal nu ook weer niet :grin:

Voyager
MINI Freak

Berichtdoor Voyager » Do Feb 16, 2006 14:56

Daarbij is rijden met een Mini nog leuker dan er naar kijken als die geparkeerd staat. :grin:

Vondyck
MINI Driver

Berichtdoor Vondyck » Do Feb 16, 2006 18:24

Een echte rit spreekt mij persoonlijk niet echt aan voor deze meeting.
Ik denk dat er wel gewoon ritten zijn en dat dit eens iets anders is.
Vooral ook voor de fotografen vrees ik dat een rit minder interessant zal zijn, op een baan tussen het andere verkeer wat gaan rijden lijkt me niet echt praktisch om foto's te nemen.

Als de locaties dicht bij elkaar zijn zoals Doel & Kallo (15-20km uit elkaar) en het hoofddoel van de meeting nog steeds de fotoshooting is (op een beetje een fotogenieke locatie, dus liefst niet gewoon 1 of andere parking), dan zie ik het ook nog zitten.

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Do Feb 16, 2006 18:34

Wat denken jullie van volgende locatie : het atonium, die nu opnieuw staat te blinken, te Brussel.
Grtjes Betty en Erik

Beachboyke69
MINI Freak

Berichtdoor Beachboyke69 » Do Feb 16, 2006 18:45

das nog nie zo slecht gedacht
en er is daar wel grote parking als ik het nie slecht voor heb !
:grin:

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Do Feb 16, 2006 19:32

Idd geen slecht gedacht maar probeer daar tijdens 10 - 17u maar eens + 30 MINI's kwijt te geraken. Probleem is dat je daar enkel het atomium hebt als achtergrond, terwijl je in de haven verschillende opties hebt.

@ Vondyck. De bedoeling is niet om 15 tot 20km te moeten rijden voor locaties. Liefst een paar prachtige op korte afstand.

bvb Lillo, Boudewijnsluis, Kaai 730 .. liggen allemaal op redelijk korte afstand van elkaar.
Ik zal er een aantal kort bij elkaar zoeken, eventueel in gezelschap van u of Voyager.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Do Feb 16, 2006 19:36

Plaats genoeg hoor, maar je hebt wel gelijk, foto alleen te nemen van atonium, koning boudewijnstation, heizel gebouwen, chineese muur, paleis , :grin: hihihi. Was maar een idee h?. En voor mij is het om het even waar, als we maar welkom zijn :wink:

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Do Feb 16, 2006 19:49

Beachboyke69 schreef:das nog nie zo slecht gedacht
en er is daar wel grote parking als ik het nie slecht voor heb !
:grin:

Jammergenoeg betalend, die parking. En die blinkende bollen vind ik maar niks hoor.

Volg meer de Morty: als amateur fotograaf voel ik meer voor de magistrale dokken en kranen van de Antwerpse haven :wink:

Beachboyke69
MINI Freak

Berichtdoor Beachboyke69 » Do Feb 16, 2006 19:51

mij om het even.. ik volg.. maar liefst shoot en nie al rijdend

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Do Feb 16, 2006 20:25

piewietje schreef:Ik dacht aan Walloni? of de Ardennen, omdat het daar sowieso minder druk is. Iemand nog een goede "bolleke-pijl" liggen? Of gewoon drie (of meer) stadjes/plaatsen - in een logische volgorde, waar we met meer dan 30 kunnen parkeren...

Of ben ik te utopisch en maak ik het te ingewikkeld? 'k Heb ervaring met motorritten in groep, en daar kan je natuurlijk makkelijker effe langs de kant gaan staan of effe doortrekken om te hergrouperen, en met het ganse zootje rechtsomkeer maken indien afslagske gemist. Ik kan me inbeelden dat het met een groep van meer dan 30 auto's al snel een kakafonie wordt. En misschien bestaat er ook ergens een k*tregeltje dat zoiets aan banden legt? :grin:

Piewietje, ik ben 8 jaar ondervoorzitter van een motoclub geweest, nu nog gewoon lid, heb jaren de 1mei-rit voor het kinderkankerfonds georganiseerd (tot 2000 moto's), heb hier honderd bolleke-pijl roadboeken liggen van overal in Belgi?... Maar geloof me vrij, een MINI rit is geen motorit. 20 moto's zet je bijeen op een paar parkeerplaatsen of op de stoep. Met 20 MINI's gaat dat niet. In de MINI's zit meestal ook meer volk dan op een moto, dus met zoveel volk plaats vinden in een locaal caf?tje... Je zal het wel merken, het is heel anders dan een motorit, maar wel plezant :) .
Daarom is het voor de fotoshoot toch beter om gewoon bijeen te komen zonder rit.

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Do Feb 16, 2006 21:01

grand_cru schreef:Jammergenoeg betalend, die parking. En die blinkende bollen vind ik maar niks hoor.

En de laatste drie dagen staan daar nogal wa flikken om 't verkeer doen te circuleren. Je hebt zelfs niet
de tijd je hoofd links of rechts te draaien om de bollen te bekijken.

Voyager
MINI Freak

Berichtdoor Voyager » Vr Feb 17, 2006 0:24

eriks schreef:Wat denken jullie van volgende locatie : het atonium, die nu opnieuw staat te blinken, te Brussel.
Grtjes Betty en Erik

Op die bollen rust nog altijd copyright; het is dus verboden om er foto's van te nemen. En ze controleren actief op het internet om te zien of niemand foto's van het atomium op zijn site zet. :(

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Vr Feb 17, 2006 7:12

Mogen dus van onze eigen belasting geld geen foto nemen pfffff, wist ik dus niet :?

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Vr Feb 17, 2006 9:42

Voyager schreef:Op die bollen rust nog altijd copyright; het is dus verboden om er foto's van te nemen. En ze controleren actief op het internet om te zien of niemand foto's van het atomium op zijn site zet. :(

Dan hebben ze nog veel werk, google vindt 8300 afbeeldingen van't Atomium. Ze zouden beter eens zien dat hunne site deftig werkt, er staat tegenwoordig ne classic mini in't Atomium maar het gedeelte fifties > mobiel op hun site doet het natuurlijk weer niet.

Maar ja da's allemaal of-topic info

wannes
MINI-aholic

Berichtdoor wannes » Vr Feb 17, 2006 13:23

ja toch wel straf h? :( ik wist dat ook niet , maar toen we er in de zomer met mijne maat zijne helicopter overvlogen en ik een deel fotookes maakte van de werkmannen , wist hij me dadelijk te vertellen dat ik deze beter niet op het internet zou zetten :evil: heb je al eens speciaal fotookes en mag je ze aan niemand laten zien.

piewietje
MINI Fan

Berichtdoor piewietje » Vr Feb 17, 2006 17:02

varavital schreef: Daarom is het voor de fotoshoot toch beter om gewoon bijeen te komen zonder rit.

'k Had het wel kunnen denken :grin:

Ik wilde gewoon maar een aanzet geven, omdat er blijkbaar maar geen geschikte locatie kwam bovendrijven. :oops: :-#

Arjan
MINI Fan

Berichtdoor Arjan » Vr Feb 17, 2006 21:01

Hoeveel MINI's gaan er nu meedoen? Volgens mij is de lijst op het begin van het topic niet meer actueel toch?

Zijn er al fotoshooters gevonden?

Tazke
MINI Freak

Berichtdoor Tazke » Za Feb 18, 2006 11:29

Ik ben ook wel geinterreseerd, laat iets weten waar en wanneer, shoot of rit is mij gelijk,

grtz Tazke

Terug naar “Berichten Van Meetings”