Autosalon Brussel
salon
Ik ben gisteren geweest.
Toen we er kwamen gelijk naar de ministand gegaan,ziet er goed uit.
Je krijgt nog een prezentje mee.
Er stond wel wat naar mijn goestink.
Ik ben wel blij dat we er als eerste naar toe zijn geweest ,want het werd later echt superdruk, een beetje te'maar dat is te verwachten op zondag.
Voor degene die nog gaan, heel veel plezier,its fun!!!!!!
Groeten K
Toen we er kwamen gelijk naar de ministand gegaan,ziet er goed uit.
Je krijgt nog een prezentje mee.

Er stond wel wat naar mijn goestink.
Ik ben wel blij dat we er als eerste naar toe zijn geweest ,want het werd later echt superdruk, een beetje te'maar dat is te verwachten op zondag.

Voor degene die nog gaan, heel veel plezier,its fun!!!!!!

Groeten K
ben deze middag geweest en het was te doen van het volk.
mini stand was inderdaad in orde, schone nieuwe velgen gezien en de cooper s jcw is ook de moeite.
de 3D-voorstelling van de conceptwagen was ook wel tof, de drie conceptwagens worden er voorgesteld en den diene vanuit detroit vond ik de schoonste.
voor de rest vond ik niet dat er iets speciaals stond, allemaal wagens die we al eens gezien hebben. de ferari fxx is wel de moeite
??n negatief punt is wel dat de vrouwelijke hostessen blijkbaar elk jaar verminderen en dat is nu toch ook wel ??n van de redenen waarom men gaat nietwaar...
op de stand van pioneer staan de drie mini demowagens, zou niet voor mij zijn want heb graag dat er nen bak bier in de koffer kan
mini stand was inderdaad in orde, schone nieuwe velgen gezien en de cooper s jcw is ook de moeite.
de 3D-voorstelling van de conceptwagen was ook wel tof, de drie conceptwagens worden er voorgesteld en den diene vanuit detroit vond ik de schoonste.
voor de rest vond ik niet dat er iets speciaals stond, allemaal wagens die we al eens gezien hebben. de ferari fxx is wel de moeite

??n negatief punt is wel dat de vrouwelijke hostessen blijkbaar elk jaar verminderen en dat is nu toch ook wel ??n van de redenen waarom men gaat nietwaar...
op de stand van pioneer staan de drie mini demowagens, zou niet voor mij zijn want heb graag dat er nen bak bier in de koffer kan

varavital schreef:grand_cru schreef:Ik ga woensdag namiddag 18 januari. Wie wil afspreken ter plekke of gratis kaarten nodig heeft, laat maar iets weten.
Jan, ik zal er ook woensdagnamiddag zijn. Zal er wel zijn met de europese Honda motorcycle trainers, maar zal daar wel eens kunnen wegglippen.
Ik stuur je een SMS'ke als ik bij de moto's kom.
Alvast bedankt

Jan
jawadde....
net thuis.
het was NI TE DOEN, zo druk...
hebben 2,5 uur in de file gestaan op de ring en parking...
er was geen doorkomen aan, niet vooruit, niet achteruit, geen parkeerplaats.
waren rond 21u binnen, en hebben ons nog even naar de mini lounge begeven, om de 3D voorstelling van de concepts te zien. deze viel persoonlijk tegen, ik had er echt een hologram van verwacht. helaas was het enkel een geprojecteerde voorstelling waarbij je een grappig brilleke moest opzetten. de concepts opzich, kunnen mij al helemaal niet bekoren. helemaal futuristisch ipv retro zoals het huidige model.
daarna nog even naar de (grote) ministand geweest. leuke opbouw, alle modellen vertegenwoordigd, helaas ook al heel wa gepikt zo te zien (antennes, ventieldopkes, sigarettenpluggen,...)
de "vertegenwoordigers" vielen wat tegen qua kennis, en wisten model 2007 te verwarren met de concepts.
er stond wel een flinke cooper S works ! drool drool
nog even nagepraat (inmiddels al 22:30u) over jcw in naplaatsing en faults and fixes.
ook een open gesprek gehad over onze negatieve ervaringen qua service, en de persoon leek echt wel begaan. toen hij zich (nadien) voorstelde bleek het Michel Van Hees te zijn, de Aftersales Manager
we hebben in iedergeval terug hoop dat de problemen (mits de vertragingen) toch opgelost gaan worden.
ben benieuwd
zo, nu beddeke in, en dromen van de geplande testdrive met de S
ps; geen gadges gekregen, zelfs geen drankje

net thuis.
het was NI TE DOEN, zo druk...
hebben 2,5 uur in de file gestaan op de ring en parking...
er was geen doorkomen aan, niet vooruit, niet achteruit, geen parkeerplaats.
waren rond 21u binnen, en hebben ons nog even naar de mini lounge begeven, om de 3D voorstelling van de concepts te zien. deze viel persoonlijk tegen, ik had er echt een hologram van verwacht. helaas was het enkel een geprojecteerde voorstelling waarbij je een grappig brilleke moest opzetten. de concepts opzich, kunnen mij al helemaal niet bekoren. helemaal futuristisch ipv retro zoals het huidige model.
daarna nog even naar de (grote) ministand geweest. leuke opbouw, alle modellen vertegenwoordigd, helaas ook al heel wa gepikt zo te zien (antennes, ventieldopkes, sigarettenpluggen,...)
de "vertegenwoordigers" vielen wat tegen qua kennis, en wisten model 2007 te verwarren met de concepts.
er stond wel een flinke cooper S works ! drool drool
nog even nagepraat (inmiddels al 22:30u) over jcw in naplaatsing en faults and fixes.
ook een open gesprek gehad over onze negatieve ervaringen qua service, en de persoon leek echt wel begaan. toen hij zich (nadien) voorstelde bleek het Michel Van Hees te zijn, de Aftersales Manager

we hebben in iedergeval terug hoop dat de problemen (mits de vertragingen) toch opgelost gaan worden.
ben benieuwd
zo, nu beddeke in, en dromen van de geplande testdrive met de S

ps; geen gadges gekregen, zelfs geen drankje

Laatst gewijzigd door snans op Di Jan 17, 2006 0:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- Racing Green
- MINI Master
- minibandit
- MINI Nutter
snans schreef:daarna nog even naar de (grote) ministand geweest. leuke opbouw, alle modellen vertegenwoordigd, helaas ook al heel wa gepikt zo te zien (antennes, ventieldopkes, sigarettenpluggen,...)
volgens mij worden die zaken daar elk salon op voorhand uitgehaald, om "pikken" te voorkomen...

tenminste de sigarettendinges toch en alles wat er eventueel los inzit vanbinnen

antennes en ventieldopkes daar twijfel ik aan die zouden wel eens "gepikt" kunnen zijn

triestig affaire indien ze zelfs op zo'n salon daar g??n respect voor hebben !!
grand_cru schreef:Morty,
Nocturne was twee jaar geleden een RAMP qua volk. Ik wou toen in't passeren binnenwippen, maar ben van pure miserie doorgereden omdat alle parkings volzet waren ...![]()
Hierboven een quote van mezelf in dit topic, sinds die keer ik ga nooit meer 's avonds.
Is overdag al druk genoeg, maar die nocturnes met 80.000 of meer vrijkaarten van autowereld en autogids, heeeeelp

Half dagje verlof genomen en woensdag lekker over de middag rondkuieren

Maar allez, 't is toch de moeite deze keer

snans schreef:nog even nagepraat (inmiddels al 22:30u) over jcw in naplaatsing en faults and fixes.
ook een open gesprek gehad over onze negatieve ervaringen qua service, en de persoon leek echt wel begaan. toen hij zich (nadien) voorstelde bleek het Michel Van Hees te zijn, de Aftersales Manager![]()
ben benieuwd
update: vanmorgen al gecontacteerd. dak ligt al van eind december klaar, sorry was vergeten te bellen
dak wordt donderdag en vrijdag vervangen.
- Funny Chri'S'
- MINI Regular
Ik ben gisteren (maandag 16/01, nocturne) geweest, geen problemen met parking, en van file geen sprake. Ik weet dat het altijd een probleem is met die parking weer af te geraken dus ben er gewoon niet op gereden...
In een zijstraat van de Romeinse steenweg gaan staan en binnendoor (ik ken de weg daar goed) tot aan de oprit van Grimbergen gereden. Toen ik tevoet tot aan de auto wandelde wist ik dat ik er goed aan gedaan had om niet op parking C te gaan staan. Wil je toch op parking C gaan staan parkeer je dan zo dicht mogelijk bij de uitgang die direct op de ring uitkomt.
In een zijstraat van de Romeinse steenweg gaan staan en binnendoor (ik ken de weg daar goed) tot aan de oprit van Grimbergen gereden. Toen ik tevoet tot aan de auto wandelde wist ik dat ik er goed aan gedaan had om niet op parking C te gaan staan. Wil je toch op parking C gaan staan parkeer je dan zo dicht mogelijk bij de uitgang die direct op de ring uitkomt.
Terug naar “Berichten Van Meetings”