Autosalon Brussel

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
tdr
MINI Freak

Berichtdoor tdr » Wo Jan 11, 2006 20:37

Ben vandaag geweest, speciale MINI lounge is er, maar 't was nog niet open, dus ben eens benieuwd...

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Wo Jan 11, 2006 22:07

Morty schreef:welke? die van donderdag de 19e ?? :grin:

Yep 8)

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Do Jan 12, 2006 7:32

dan zal ik daar wel ergens zien zekers? :grin:
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Zo Jan 15, 2006 10:57

ik ga maandagavond, den 16de... indien iemand zin heeft om daar af te spreken ?

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Zo Jan 15, 2006 17:58

grand_cru schreef:Ik ga woensdag namiddag 18 januari. Wie wil afspreken ter plekke of gratis kaarten nodig heeft, laat maar iets weten.

Jan, ik zal er ook woensdagnamiddag zijn. Zal er wel zijn met de europese Honda motorcycle trainers, maar zal daar wel eens kunnen wegglippen.

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Zo Jan 15, 2006 19:09

ik ga wss zaterdag, verlang al \:D/

karretje
MINI Driver

salon

Berichtdoor karretje » Ma Jan 16, 2006 10:17

Ik ben gisteren geweest.

Toen we er kwamen gelijk naar de ministand gegaan,ziet er goed uit.
Je krijgt nog een prezentje mee. :P

Er stond wel wat naar mijn goestink.

Ik ben wel blij dat we er als eerste naar toe zijn geweest ,want het werd later echt superdruk, een beetje te'maar dat is te verwachten op zondag. :grin:

Voor degene die nog gaan, heel veel plezier,its fun!!!!!! :D =;

Groeten K

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Ma Jan 16, 2006 10:18

I just love goodies :grin: :grin:

smetje
MINI-aholic

Berichtdoor smetje » Ma Jan 16, 2006 16:35

ben deze middag geweest en het was te doen van het volk.
mini stand was inderdaad in orde, schone nieuwe velgen gezien en de cooper s jcw is ook de moeite.
de 3D-voorstelling van de conceptwagen was ook wel tof, de drie conceptwagens worden er voorgesteld en den diene vanuit detroit vond ik de schoonste.
voor de rest vond ik niet dat er iets speciaals stond, allemaal wagens die we al eens gezien hebben. de ferari fxx is wel de moeite :shock:
??n negatief punt is wel dat de vrouwelijke hostessen blijkbaar elk jaar verminderen en dat is nu toch ook wel ??n van de redenen waarom men gaat nietwaar...
op de stand van pioneer staan de drie mini demowagens, zou niet voor mij zijn want heb graag dat er nen bak bier in de koffer kan :wink:

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Ma Jan 16, 2006 20:56

varavital schreef:
grand_cru schreef:Ik ga woensdag namiddag 18 januari. Wie wil afspreken ter plekke of gratis kaarten nodig heeft, laat maar iets weten.

Jan, ik zal er ook woensdagnamiddag zijn. Zal er wel zijn met de europese Honda motorcycle trainers, maar zal daar wel eens kunnen wegglippen.

Ik stuur je een SMS'ke als ik bij de moto's kom.

Alvast bedankt :wink:

Jan

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Ma Jan 16, 2006 23:57

jawadde....

net thuis.

het was NI TE DOEN, zo druk...

hebben 2,5 uur in de file gestaan op de ring en parking...
er was geen doorkomen aan, niet vooruit, niet achteruit, geen parkeerplaats.

waren rond 21u binnen, en hebben ons nog even naar de mini lounge begeven, om de 3D voorstelling van de concepts te zien. deze viel persoonlijk tegen, ik had er echt een hologram van verwacht. helaas was het enkel een geprojecteerde voorstelling waarbij je een grappig brilleke moest opzetten. de concepts opzich, kunnen mij al helemaal niet bekoren. helemaal futuristisch ipv retro zoals het huidige model.

daarna nog even naar de (grote) ministand geweest. leuke opbouw, alle modellen vertegenwoordigd, helaas ook al heel wa gepikt zo te zien (antennes, ventieldopkes, sigarettenpluggen,...)
de "vertegenwoordigers" vielen wat tegen qua kennis, en wisten model 2007 te verwarren met de concepts.
er stond wel een flinke cooper S works ! drool drool

nog even nagepraat (inmiddels al 22:30u) over jcw in naplaatsing en faults and fixes.
ook een open gesprek gehad over onze negatieve ervaringen qua service, en de persoon leek echt wel begaan. toen hij zich (nadien) voorstelde bleek het Michel Van Hees te zijn, de Aftersales Manager :P
we hebben in iedergeval terug hoop dat de problemen (mits de vertragingen) toch opgelost gaan worden.
ben benieuwd

zo, nu beddeke in, en dromen van de geplande testdrive met de S :grin:

ps; geen gadges gekregen, zelfs geen drankje :? :D
Laatst gewijzigd door snans op Di Jan 17, 2006 0:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Di Jan 17, 2006 0:09

Ja 't was in't nieuws, mensen die naar eigen zeggen tot 3-4uur hebben aangeschoven om op of af te parking te geraken. Dat heb je met die nocturnes, er gaan er weg en er komen er toe op hetzelfde tijdstip. Mij ni gezien (woensdag mij wel gezien).

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Di Jan 17, 2006 0:17

snans schreef:daarna nog even naar de (grote) ministand geweest. leuke opbouw, alle modellen vertegenwoordigd, helaas ook al heel wa gepikt zo te zien (antennes, ventieldopkes, sigarettenpluggen,...)

volgens mij worden die zaken daar elk salon op voorhand uitgehaald, om "pikken" te voorkomen... :P
tenminste de sigarettendinges toch en alles wat er eventueel los inzit vanbinnen :wink:
antennes en ventieldopkes daar twijfel ik aan die zouden wel eens "gepikt" kunnen zijn :D
triestig affaire indien ze zelfs op zo'n salon daar g??n respect voor hebben !!

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Di Jan 17, 2006 0:32

grand_cru schreef:Morty,

Nocturne was twee jaar geleden een RAMP qua volk. Ik wou toen in't passeren binnenwippen, maar ben van pure miserie doorgereden omdat alle parkings volzet waren ... :oops:

Hierboven een quote van mezelf in dit topic, sinds die keer ik ga nooit meer 's avonds.
Is overdag al druk genoeg, maar die nocturnes met 80.000 of meer vrijkaarten van autowereld en autogids, heeeeelp :shock:

Half dagje verlof genomen en woensdag lekker over de middag rondkuieren :wink:

Maar allez, 't is toch de moeite deze keer :idea:

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Di Jan 17, 2006 8:58

Tja ik ga met SSccoper ook al vanaf 15u30.
Dan ben ik hopelijk :-$ tegen de grote rush al terug buiten. hehe :grin:

snans
MINI Master

Berichtdoor snans » Di Jan 17, 2006 17:33

snans schreef:nog even nagepraat (inmiddels al 22:30u) over jcw in naplaatsing en faults and fixes.
ook een open gesprek gehad over onze negatieve ervaringen qua service, en de persoon leek echt wel begaan. toen hij zich (nadien) voorstelde bleek het Michel Van Hees te zijn, de Aftersales Manager :P
we hebben in iedergeval terug hoop dat de problemen (mits de vertragingen) toch opgelost gaan worden.
ben benieuwd

update: vanmorgen al gecontacteerd. dak ligt al van eind december klaar, sorry was vergeten te bellen
dak wordt donderdag en vrijdag vervangen.

conrad
duke of Limburg

Berichtdoor conrad » Di Jan 17, 2006 19:14

Wij gaan ook woensdagnamiddag - we vertrekken echter pas rond 15 uur vanuit zolder. Hopelijk zal dit niet te laat zijn?

Funny Chri'S'
MINI Regular

Berichtdoor Funny Chri'S' » Di Jan 17, 2006 19:14

Ik ben gisteren (maandag 16/01, nocturne) geweest, geen problemen met parking, en van file geen sprake. Ik weet dat het altijd een probleem is met die parking weer af te geraken dus ben er gewoon niet op gereden...
In een zijstraat van de Romeinse steenweg gaan staan en binnendoor (ik ken de weg daar goed) tot aan de oprit van Grimbergen gereden. Toen ik tevoet tot aan de auto wandelde wist ik dat ik er goed aan gedaan had om niet op parking C te gaan staan. Wil je toch op parking C gaan staan parkeer je dan zo dicht mogelijk bij de uitgang die direct op de ring uitkomt.

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Di Jan 17, 2006 19:18

conrad schreef:Wij gaan ook woensdagnamiddag - we vertrekken echter pas rond 15 uur vanuit zolder. Hopelijk zal dit niet te laat zijn?

wij zijn daar ook maar tegen 16u hoor Conrad ... Tja er zal al wel een drukte zijn

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Wo Jan 18, 2006 19:39

En wie gaat er morgen, donderdag ?

Terug naar “Berichten Van Meetings”