MINI United 2009 - Waar ziitten jullie,...

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
wazowski
Site Admin

Berichtdoor wazowski » Vr Mei 22, 2009 23:56

Stafke schreef:Zeg Bart ( zit hier naast mij ) gaan we nog een pintje pakken ? :wink: :grin:

Als dat dan echt moet... :roll: :P :grin: 8)
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Vr Mei 22, 2009 23:57

wazowski schreef:
Stafke schreef:Zeg Bart ( zit hier naast mij ) gaan we nog een pintje pakken ? :wink: :grin:

Alle dan .... de muziek is er al ..... doeiiiiiiiiiiiii

schumi
MINI Master

Berichtdoor schumi » Za Mei 23, 2009 11:12

wazowski schreef:

:worthless:

Greetz

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Za Mei 23, 2009 12:04

In een tentje in MU,yesterday heavy day,vandaag vrijwel uitgerust en direct in de mood.... :grin: today went on the track for a little fun ride and indeed it was fun!!!!....Thanks Morten!!!

For all who aren"t here......you guys and girls missed THE event of the MINI>>> 8)

See you!!!

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Za Mei 23, 2009 13:56

Sorry nog geen tijd gehad om foto's te uploaden. T'is hier druk aan de clubstand, maar ook plezant.

Vandaag 2x op track geweest .. MINI en clubstand door Belgische TV laten filmen ... cadeau's gekregen, cadeau's gegeven... bier, water, cola, wijn .. het gaat allemaal ... en volk en 25° open hemel en MINI all is MINI here ....

GEWOON FEEST !!! En dan nu terug even rondwandelen... :D :D :D

Duty calls

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Za Mei 23, 2009 14:39

man man man, tis hier echt feest.
ideen dat ik al heb opgedaan, amaaaaaaaaaaaaaaaaai.

thanx to Morten voor het "veilige" ritje op het circuit als co piloot :wink: :D

JCW heeft zelfs op podium gestaan :grin:
nu (alweer) pintje gaan pakken op clubstand.

mujer
MINI Master

Berichtdoor mujer » Za Mei 23, 2009 14:43

ja ja mijn beestje werd plots uitgekozen om even op een apart podiumke te staan :grin:
eerst een klein interview en een paar leuke foto's en dan weer eraf.

Het is hier prachtig weer, veel drank, veel eten (weet niet wat eerst gekozen)...
Mijn voeten doen al wel beetje pijn van rond te wandelen, maar dan kunnen we even uitrusten bij onze clubstand. Dit is echt makkelijk en er is wel altijd iemand van de club aanwezig om even een klapke te slaan 8)
En dit mag ook gezegd worden, onze clubstand mag zeker gezien worden :grin: :grin:

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Zo Mei 24, 2009 1:56

amai tìs hier echt feestje nu vanavond .. morgen een laatste dag drukte aan de clubstand en dan afwachten of er gelukkige prijswinnaars onder ons zijn :)

Hopelijk toch al voor de clubstand ;)
Duimen mensen .. de jury is vanavond om 6u langsgeweest in alle stilte ;)

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Zo Mei 24, 2009 9:24

Morty schreef:amai tìs hier echt feestje nu vanavond .. morgen een laatste dag drukte aan de clubstand en dan afwachten of er gelukkige prijswinnaars onder ons zijn :)

Hopelijk toch al voor de clubstand ;)
Duimen mensen .. de jury is vanavond om 6u langsgeweest in alle stilte ;)

En twas er weer vollen bak :!: :grin:

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Zo Mei 24, 2009 23:31

We (Sonja en mezelf) hebben lang getwijfeld, praktisch voor ons niet zo haalbaar maar één ding is méér dan a certainty,... MINI UNITED 2009 was UNITED!!
Al van af de eerste km in the UK heeft Fernando (ES, club Formula ES (Barcelona))zich bij group 2 gevoegd op de heenreis, Die man reed van Barcelona alleen naar Folkstone en trof een aantal MINIACS aan op een parking in de UK, wel hij was moe maar straalde meteen en werd met open armen ontvangen,... en heeft de rest mee met ons gereden.

Ik zou hier een boek kunnen schrijven en dan nog een vervolg en een vervolg,...

Ik kan maar één ding zeggen, wat zijn we blij om dit meegemaakt te hebben en jawel, de Dweil heeft méér dan een rondje op Silverstone vertoefd met diverse co-piloten uit onverwachte hoek,... Ik moet zeggen met de MINI toch een andere ervaring dan met de motor maar zeker met de glimlach,...

Ooh euh, MINI maar oooh zo MAXI! niet één seconde teveel niet één moment verveeld, van trackride to Challenge, van history tot stuntshow, van clubstand tot ...

De hoogtepunten, hmm,... dat wordt zéér moeilijk,... want van seconde één tot nog op dit eigenste ogenblik en nog ver in de toekomst is het gehele weekend wel één super weekend geweest!, maar 'k moet stiekem toegeven dat voor mij, vanuit mijn MINIACS bestuurfunctie en als MINI liefhebber, het bezoek en de uitgebreide babbel aan en op onze clubstand met Dhr. von Sahr, en zijn echtgenote, CEO BMW Belux wel echt een zéér aangename babbel was waar we terecht fier mogen zijn dat deze drukbezette man zeker de tijd heeft genomen om kennis te maken met de MINIACS, de groep, de sfeer en de mooie clubstand!! Dhr. von Sahr had oog voor de details, vond het concept met de driekleur lovenswaardig en merkte zelfs onze vlaamse leeuw op,... jawel, met trots kon ik hem meedelen dat onze club méér dan 100 leden groot is want zelfs die kaap is overschreden op MU 2009.

Ik neem aan dat de volgende dagen hier nog wel ingevuld gaat worden vanuit de diverse hoeken die aanwezig waren.

Glunderen, nog steeds,... genieten nog steeds, vergeten, NOOIT!
Laatst gewijzigd door MY Dweiltje op Ma Mei 25, 2009 8:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Ma Mei 25, 2009 1:37

Uw aller voorzitter is ook neergestreken in zijn thuisbasis na een lange dag...

Moe, afgemat ... kortom totally wasted , kijk ik terug op een geslaagd avontuur.
Wat eerst begon met een groepje van 12 mensen werd uiteindelijk een groep van bijna 40 personen. In 2 groepen vertrokken, in 3 terug maar op MINI United was er maar 1 groep en dat waren wij .. MINIACS.

Trotse voorzitter? oh jawel .. heel trots.
De sfeer was prima, zelfs super, de mensen waren super, al mijn vrienden uit de diverse uithoeken van de wereld en dat waren er wel een aantal... en dan heb ik ze nog allemaal niet kunnen zien of spreken, maar andere leden hebben zich daar over ontfermt. Filip Eeckels van MINI en zoals Jan het al aanhaalde de grote baas van MINI Belux, en vandaag zelfs de brandmanager van MINI ...allen zijn ze een praatje komen maken...

Eerlijk met al die inspanningen, de groepssfeer, de sfeer in de tent ... ik kan doorgaan hoor maar soit...was ik daarstraks op de prijsuitreiking een beetje teleurgesteld, maar de vele spontane positieve reacties van vrienden, kennissen en van andere clubs deden mij even een traantje wegpinken.
Moesten we een prijs winnen, absoluut niet, maar het zou de kers op een grote 50 jarig bestaan van MINI taart geweest zijn.

MINIACS heeft complimenten gekregen van alle clubs, van voorbijgangers, van al mijn US, UK, DE, CH, IE, ES, NL, RU, etc vrienden.. en tevens ook van de organisatoren Helen en Thomas, dat wij de club waren die het meeste straalde, die het meeste clubgevoel had .. en waar je altijd terecht kon voor een drankje en een glimlach.

MINIACS heeft zich getoond aan de wereld en ik ben blij dat wij als club die kans hebben gekregen, maar vooral dat onze leden getoond hebben waar het om draait :)
Dank daarvoor, dank voor mij en Jan ons doel te laten verwezenlijken en nogmaals van harte bedankt voor alle kleine en grote cadeau's die ik heb mogen ontvangen .. het was met plezier gedaan.

Heeft het ons eigenlijk iets opgebracht ?
Veel reclame, veel plezier ... en tevens ook een artikel in magazine .. maar bovenal weer 6 nieuwe leden in onze club want ook zij kwamen langs en zagen dat het goed was ;)

En nu ga ik slapen .. want ik moet dringend bijslapen ;)

Meer morgen

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Ma Mei 25, 2009 10:35

Mini United 2009.

Voor mij een onvergetelijk gebeuren, Track drives, stunt show's, infield, optredens, zuipen, PIZZA :grin: , Taxi rides, races, .......... CLUBSTAND, en vooral een ZEEEEEEEER toffe groep en sfeer.

Ik wil hier toch nog eens benadrukken dat de inbreng van Mr president ( Morty) en Janneman toch wel een schot in de roos was !!
Bedenk de Clubstand even weg, s'middag s'avonds, wanneer dan ook kon iedereen daar terecht voor de nodige drank fun en muziek gebracht door DJ Ronny !!

Het was een ideale plek om leden eens via een andere hoek te benaderen en te leren kennen.

Ook nog een dank woordje aan Michel voor de fantastishe racebaan !! :D
Hier heb ik van genoten, vooral dan buitenkant bocht :wink: :grin:

Woorden en zinnen schieten hier tekort om ook maar 1 beeld te geven van wat we daar gezien en meegemaakt hebben.

Bedankt aan iedereen voor dit onvergetelijk weekend !

Op naar MU 2011

mujer
MINI Master

Berichtdoor mujer » Ma Mei 25, 2009 12:14

Het was inderdaad FANTASTISCH !!
Zelfs nu op het werk (met kleine oogjes welleswaar); zit ik nog na te genieten en iedereen erover te vertellen (hmm eigenlijk nog niet zoveel gedaan :? )

Het was één en al Miniacs; er liep wel 15000 man rond, maar de Miniacs kon je van ver zien (dankzij tshirts) en horen :grin: :grin:

We hebben met zijn allen als 1 groep genoten, genoten en nogmaals genoten.
Hierboven werd door de collega's al in geuren en kleuren verteld hoe het allemaal was.
Ik kan het zo goed niet uitleggen, maar 1 ding is zeker: we gaan volgende keer ZEKER mee.
DANK JE aan alle leden die mee waren, iedereen heeft wel ergens zijn steentje bijgedragen, de één al wat meer dan de ander.

wazowski
Site Admin

Berichtdoor wazowski » Ma Mei 25, 2009 12:14

Wazzaaaa...

Superlatieven ontbreken om te verwoorden hoe dit weekend was... gewoon af!
Stralend weer, goeie sfeer overall en de MINIACS stand was the place to be...

Bedankt Morten en Jan om hier zoveel tijd en moeite in gestoken te hebben, maar het heeft geloond...

Enig minpuntje vond ik de factory tour die niet verlopen is zoals gewild en gepland, maar ik ben in contact met Oxford om te kijken of er een oplossing mogelijk is...

Bedankt allemaal voor het fijne gezelschap !!

Cheers
Bart
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Ma Mei 25, 2009 12:19

wazowski schreef:Wazzaaaa...

Wazzaaaaaa ..... :grin: :wink: :D

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Ma Mei 25, 2009 12:23

Stafke schreef:

nu zit ik hier echt te glimlachen,...

WAZZZZAAAAAAAAAAA,......

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Ma Mei 25, 2009 12:26

MY Dweiltje schreef:
Stafke schreef:

nu zit ik hier echt te glimlachen,...

WAZZZZAAAAAAAAAAA,......

WAZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAA :grin: :grin:

mujer
MINI Master

Berichtdoor mujer » Ma Mei 25, 2009 12:41

Ik denk dat de glimlach bij velen nog een paar dagen, misschien weken zal blijven staan

:D :D :D :D :D 8)

black jack
MINI-aholic

Berichtdoor black jack » Ma Mei 25, 2009 13:00

het was een zeer plezant weekendje :D het was voor mij de derde united
en wat voor 1 :shock: allemaal gelukkige gezichten :P iedereen sprak met iedereen
van belg tot ...... fantastich gewoon :!: de clubstand was top zo kon je af en toe eens
lekker chillen in een stoeltje van mu :wink: met een lekkere corona in de hand , of je kon eens proeven van een bizarre cola ( michel ) :?: ben fier dat ik miniac ben geworden en zoveel mensen heb leren kennen , allemaal toffe :!:
bedankt aan heel de organsatie , vooral jan en morten die er toch een paar maanden hun slaap hebben moeten voor laten .
vele mini grtz ,
see you in mu 2011 :wink:

cooper's cafe

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Ma Mei 25, 2009 14:11

Ach alles is eigenlijk al gezegd.... Idd. superlatieven tekort om dit alles te verwoorden, laat staan dat die superlatieven dit al kunnen...

Ongelooflijke locatie, SUPER weertje (zeker voor de UK), we hebben zelfs enkele MINI's kunnen spotten :D :D, schitterende sfeer, MEGA coole Clubstand op een super plekkie !
Zeker van ons een zeer welgemeende MERCI aan Morten en Jan om dit alles op poten te zetten ! Zonder jullie was dit echt niet mogelijk geweest ! Ook een dikke merci aan Michel voor de racebaan (ons Gitte heeft er van genoten ! :wink: ) Aan de andere MINIACS ook ne dikke merci voor de gezellige sfeer !

En prijs of gene prijs, van ons krijgen jullie den dikste prijs !

Kortom, als we kunnen zijn we er zeker terug bij in 2011 :D

Terug naar “Berichten Van Meetings”