Uw aller voorzitter is ook neergestreken in zijn thuisbasis na een lange dag...
Moe, afgemat ... kortom totally wasted , kijk ik terug op een geslaagd avontuur.
Wat eerst begon met een groepje van 12 mensen werd uiteindelijk een groep van bijna 40 personen. In 2 groepen vertrokken, in 3 terug maar op MINI United was er maar 1 groep en dat waren wij .. MINIACS.
Trotse voorzitter? oh jawel .. heel trots.
De sfeer was prima, zelfs super, de mensen waren super, al mijn vrienden uit de diverse uithoeken van de wereld en dat waren er wel een aantal... en dan heb ik ze nog allemaal niet kunnen zien of spreken, maar andere leden hebben zich daar over ontfermt. Filip Eeckels van MINI en zoals Jan het al aanhaalde de grote baas van MINI Belux, en vandaag zelfs de brandmanager van MINI ...allen zijn ze een praatje komen maken...
Eerlijk met al die inspanningen, de groepssfeer, de sfeer in de tent ... ik kan doorgaan hoor maar soit...was ik daarstraks op de prijsuitreiking een beetje teleurgesteld, maar de vele spontane positieve reacties van vrienden, kennissen en van andere clubs deden mij even een traantje wegpinken.
Moesten we een prijs winnen, absoluut niet, maar het zou de kers op een grote 50 jarig bestaan van MINI taart geweest zijn.
MINIACS heeft complimenten gekregen van alle clubs, van voorbijgangers, van al mijn US, UK, DE, CH, IE, ES, NL, RU, etc vrienden.. en tevens ook van de organisatoren Helen en Thomas, dat wij de club waren die het meeste straalde, die het meeste clubgevoel had .. en waar je altijd terecht kon voor een drankje en een glimlach.
MINIACS heeft zich getoond aan de wereld en ik ben blij dat wij als club die kans hebben gekregen, maar vooral dat onze leden getoond hebben waar het om draait
Dank daarvoor, dank voor mij en Jan ons doel te laten verwezenlijken en nogmaals van harte bedankt voor alle kleine en grote cadeau's die ik heb mogen ontvangen .. het was met plezier gedaan.
Heeft het ons eigenlijk iets opgebracht ?
Veel reclame, veel plezier ... en tevens ook een artikel in magazine .. maar bovenal weer 6 nieuwe leden in onze club want ook zij kwamen langs en zagen dat het goed was
En nu ga ik slapen .. want ik moet dringend bijslapen
Meer morgen